Miehet. Onko teita kourittu ravintolassa tai muualla ulkona?
Kommentit (367)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tässä ketjussako lapsellinen länkyttäminen onkin yhtäkkiä nounou 😂?
Mies puhuu, nyt kaikki naiset hiljaa ja kädet ristiin kuulemaan empaattisesti. Tämä on yksisuuntainen tie.
Jos haluat asiallista keskustelua ja kohtelua, niin käyttäydy itse asiallisesti.
En erityisemmin halua sitä, kun ei se naisten ahdistelua koskevissa keskusteluissakaan onnistu. Ja tämä keskustelunaihe on kärpäsenkakka siihen verrattuna. Mutta hoivailkaa te näiden samojen palstaperttien nirhamia, jotka ovat joka ikisessä ketjussa dissaamassa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Se on naisen
Raisqatuksi tuleminen nuorena aikuisena ja lukuisat seksuaaliset ahdistelut kun olin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies puhuu, nyt kaikki naiset hiljaa ja kädet ristiin kuulemaan empaattisesti. Tämä on yksisuuntainen tie.
Jos haluat asiallista keskustelua ja kohtelua, niin käyttäydy itse asiallisesti.
En erityisemmin halua sitä, kun ei se naisten ahdistelua koskevissa keskusteluissakaan onnistu. Ja tämä keskustelunaihe on kärpäsenkakka siihen verrattuna. Mutta hoivailkaa te näiden samojen palstaperttien nirhamia, jotka ovat joka ikisessä ketjussa dissaamassa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Se on naisen
He eivät sinua kohtaan. Mutta kai sä jotain tosta lässyttämisestä kostut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas toimi lainaukset, mutta olen jakanut tähän ketjuun kokemukseni ja ollut myös toisessa ketjussa tuomitsemassa perseilyn ja ihmettelemässä miesten näkökulmia. Ei kirjoituksiani täällä useinkaan erota miehen kirjoittamaksi - nyt toki avauduin heterosuhteista miehen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jonkin verran viihteellä ollessa. Ei toki aina. En pistä pahakseni. Itseasiassa useimmat yhden illan juttuni ovat alkaneet näin.
Ne jotka eivät ole olleet mieleeni, ovat aina lopettaneet joko huomautukseen siitä ettei huomio ole toivottua tai sitten siihen että en ole vastannut toimintaan millään tavalla.
Eli siis naiset ovat uskoneet, kun olet sanonut ei? Hyvä tietää, koska toisin päin se tuntuu olevan mahdoton sana ymmärtää.
Mielenkiintoista lukea tätä ketjua, kun on paljon rauhallisempi kuin vastaava naisten kokemuksista. Se on täynnä törkyä ja miesten selittelyä mutkia mutku mutku muut.
Koskaan kuullut säkkiin pukeutumisesta?
Anna kun selvennän.
Säkkiin pukeutuivat ennen köyhät koska heillä ei ollut varaa muuhun. Säkki oli karkeaa, halpaa materiaalia, eli joku tyyliin perunasäkki tms.Tai ainakin tällaista kuulee nykyään, todenperäisyyttä en menisi vannomaan.
Säkkiin tai nykyään säkkimäisiin vaatteisiin pukeutuvat ne jotka haluavat peittää muotonsa tai piiloutua jostain syystä.
Jätesäkissä taas on roskat ja ruumiit. Siksi jätesäkkiin toivottaminen on uhkaus, uhkaus siitä että susta tulee kohta ruumis.
On kerran parikymppisenä. Joku tyttö sanoi baaritiskillä että väisty läski. Ei mennyt ihon alle koska olin kaukana läskistä, asfalttimiehen kroppa hunks-sixpackilla, tosin ilman rusketusta.
"Jätesäkissä taas on roskat ja ruumiit. Siksi jätesäkkiin toivottaminen on uhkaus, uhkaus siitä että susta tulee kohta ruumis."
Löydätkö useinkin asioista implisiittisiä piiloviestejä, jotka vain sinä osaat tulkita ja joissa muut eivät näe uhkauksia ja nazzeilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En erityisemmin halua sitä, kun ei se naisten ahdistelua koskevissa keskusteluissakaan onnistu. Ja tämä keskustelunaihe on kärpäsenkakka siihen verrattuna. Mutta hoivailkaa te näiden samojen palstaperttien nirhamia, jotka ovat joka ikisessä ketjussa dissa
He eivät sinua kohtaan. Mutta kai sä jotain tosta lässyttämisestä kostut.
Olen saanut paljonkin empatiaa miesten taholta. Suurin osa miehistä ei myöskään ahdistele vaan tuomitsee sen jyrkästi. Samoin vain muutama hassu äänekäs palstapöljä täällä haukkuu ja mitätöi naisia, ja he ovat sellaisia jotka livenä eivät naisia edes uskalla lähestyä.
Ilmeisesti sinä olet itse joutunut kokemaan vääryyksiä miesten taholta. Olen pahoillani siitäkin. Noniin, nyt sait osan lässytyksestäni. Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En erityisemmin halua sitä, kun ei se naisten ahdistelua koskevissa keskusteluissakaan onnistu. Ja tämä keskustelunaihe on kärpäsenkakka siihen verrattuna. Mutta hoivailkaa te näiden samojen palstaperttien nirhamia, jotka ovat joka ikisessä ketjussa dissaamassa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Se on naisen osa jos sen otatte. Pthyi.
Toi ei ole sulla enää normaalia ja tervettä. Anteeksi että kysyn, mutta oletko saanut mitään apua siihen mikä sulla on? Saatat ajatella olevasi voimakas ja rohkea, muille se näyttäytyy pahana ahdistuksena, katkeruutena ja huonona olona, jonka vielä purat toisiin. Toivon että saisit jostain apua käsitelläksesi asioita niin etteivät ne vaikuttaisi koko elämääsi. En yritä olla sinulle ilkeä. Jos sinulla on lapsia, tee se edes heidän takiaan.
Vierailija kirjoitti:
"Jätesäkissä taas on roskat ja ruumiit. Siksi jätesäkkiin toivottaminen on uhkaus, uhkaus siitä että susta tulee kohta ruumis."
Löydätkö useinkin asioista implisiittisiä piiloviestejä, jotka vain sinä osaat tulkita ja joissa muut eivät näe uhkauksia ja nazzeilua?
En ollut se, joka tuon jätesäkkeilyn linkkasi poliisille. Osaan silti lukea ja samoin tuon tulkitsivat muutkin. Ei kannata sanoa sellaisia asioita, minkä takana ei oikeasti seiso, niistä kun voi tulla seuraamuksia. Vaikka viestit nimettömiä näennäisesti ovatkin, saadaan niiden kirjoittajat silti tarvittaessa selville. Silloin ei auta inistä, että mutkun se oli vitsi hymiönaama hymiönaama. Jopa ulilaudalla tiedetään tämä.
Toivottavasti Hesari tekee oikeasti jutun, kun nuori miestoimittaja menee iltaelämään. Ja hänen miesvalokuvaaja voi olla eri tavalla pukeutunut.
On munista ja perseestä puristeltu. On suudeltu väkisin. On jopa otettu päästä ja työnnetty rintoihin. Kaikki humalaisia naisia baareissa. Nyt kun jälkeenpäin lukee tekstiä niin en uskois itsekkään jos en olisi kokenut.
245 kommentti. "Ei ole sinulla enää normaalia ja tervettä". Olen sen edellisen kanssa samoilla linjoilla. Ärsyttää niin se vähättely ja naureskelu ja punaisen mekon syyttäminen siin toisessa ketjussa. Mielestäni tuo kommentoija vain kiteyttää asian. Hän on suora ja selkeä. Eikä yritä viestiä alentuvasti.
Kyllä tämä on minullekin tuttua Helsingin yöstä. Olin nuorena pretty face boy ja se veti kyllä homoja ja kähmiviä naisia puoleensa. Jännää näin jälkikäteen edes ajatella, että kuinka moni yritti muitta mutkitta työntää kieleään kitalakeen ja kosketteli sieltä täältä. Ajat oli silloin toiset ja sellainen hyväksyttiin hiljaa. Turha myös kieltää, etteikö se nostanut itsetuntoa, kun olin sillä tavalla haluttu.
Myös maaseutu Suomen pienissä kaupungeissa tähän silloin törmäsin. Itseäni vanhemmat naiset oli suorasukaisia, kun paikkakunnalle tuli nuori ja silloin vielä hyvän näköinen uros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne mitään tarvetta kumarrella täällä palstaileville miehille, joilta saa lukea päivittäin naisvihamielistä törkyä joka ikisessä ketjussa. Nytkö luulette, että minä täällä käännän toista poskea ja olen kovin huolissani siitä kun törkyturpa muistelee tarinoita, jotka eivät ole vaikuttaneet hǎneen millään tavalla, vain osoittaakseen sen että KYLLÄ NAISETKIN! Lähes jokainen tyttö ja nainen joutuu elämänsä aikana seksuaalisen ahdistelun tai väkivallan kohteeksi. Ne ei valssaa siitä sillä mielin, että osoittipa joku kerrankin muelenkiintoa. Seksuaalirikollisuus on sukupuolittunut ilmiö. Älkää viitsikö leikkiä, että se on jotain muuta.
No. Mä en ollut sen kirjoittaja, mutta olen kuullut sekä version perunasäkkiin että jätesäkkiin pukeutumisesta. Tiedän jonkun pukeutuneen jätesäkkiin naamiaisissa, en muista mitä esitti. Jätesäkkiä on käytetty myös vaatteiden suojana kun ei ole ollut muuta.
Voi olla niinkin kun sanot, voi olla myös huolimaton lause pukeutumisteemaan. Itse en tulkinnut uhkaukseksi em. syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En erityisemmin halua sitä, kun ei se naisten ahdistelua koskevissa keskusteluissakaan onnistu. Ja tämä keskustelunaihe on kärpäsenkakka siihen verrattuna. Mutta hoivailkaa te näiden samojen palstaperttien nirhamia, jotka ovat joka ikisessä ketjussa dissa
Okein, olen pahoillani puolestasi. Kaikki maailman miehet ei ole siihen kuitenkaan syyllisiä, eikä onneksi ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko joutuneet raisqatuksi tai pelänneet, että nyt jos en anna tuon naisen raisqata minua niin saatan tulla tapetuksi? Tai saatan tulla vaikka antaisin?
Onko tämä joku kilpailu kummalla on pahempi? Minun tietääkseen tässä kysyttiin miesten kokemuksia, ei naisten. Teillä on jo joka päivä kymmenen avausta samasta asiasta, saadaanko me pitää edes tämä yksi?
Aikoinaan ensimmäistä kertaa yökerhossa (väärillä papereilla) puristettiin hanurista, kun kävelin juomat molemmissa käsissä tanssilattian läpi.
Naisten koskettelua ei rekisteröidä ts. se on huomaamatonta. Erään sukulaiseni puoliso (itseäni 20v.vanhempi nainen) kokeili kerran kahvipöydässä hauistani vanhempieni edessä (!) jollain verukkeella. Itse kyllä huomasin ja pidin sitä seksuaalisena tekona.
On. Vanhemmat naiset kun ovat porukalla liikkeellä niin aina joku kourii kännin asteen noustessa. Joskus nuoremmistakin mutta harvemmin koska käyttäytyvät paremmin. Joskus joku mies. Ensimmäisen ryhmän kohdalta löytyisi aina varma kaato mutta liian kännisen paneminen ei ole sitä mikä kiinnostaa. Käyvät harvoin ja vetävät räkäkännit. Kahdesta jälkimmäisestä ryhmästä löytyy seuraa jos on löytyäkseen. Ei välttämättä se kourija.
En leiki mitään enkä ole miehiä miellyttämässä. Itseäni on ahdistelu, ja koen empatiaa kaikkia muitakin ahdisteltuja kohtaan, myös miehiä.