Miehet. Onko teita kourittu ravintolassa tai muualla ulkona?
Kommentit (367)
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tässä ketjussako lapsellinen länkyttäminen onkin yhtäkkiä nounou 😂?
Mies puhuu, nyt kaikki naiset hiljaa ja kädet ristiin kuulemaan empaattisesti. Tämä on yksisuuntainen tie.
Vierailija kirjoitti:
Hanki apua.
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku vanhempi humalainen nainen on puristanut baarissa takapuolesta. Olen ottanut sen lähinnä huumorilla. En ymmärrä miksi naiset vetää samanlaisesta hirmu raivarit ja ahdistukset?
Ihan sen takia ku naiset ovat alisteisia miehiin nähden. Tarkoitan siis fyysisesti heikompia, ei olisi paljoakaan tehtävissä jos mies keksisi ra isk ata. Eiköhän se naisten reaktio ole ihan perus biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies puhuu, nyt kaikki naiset hiljaa ja kädet ristiin kuulemaan empaattisesti. Tämä on yksisuuntainen tie.
Jos haluat asiallista keskustelua ja kohtelua, niin käyttäydy itse asiallisesti.
On. Naiset ja miehet. En jaksa miettiä asiaa enempää. Jos haluaa tavallista takapuolta puristaa niin puristakoot.
Juu. Hetero olen mutta minkä minä takapuolelleni voin.
Näinhän se on, että ihmisillä on erilaisia kokemuksia erilaisista asioista ja vaikka olisi ihan samojakin kokemuksia, niihin suhtautuminen voi olla täysin erilaista... Ihan varmasti miehiä ahdistellaan, en epäile hetkeäkään, ja olen siitä pahoillani. Uskon myös, että naiset tekevät sitä miehille kostaakseen omia vastaavia kokemuksiaan, yleensä nuorempana tapahtuneita. Sekin on väärin. En valitettavasti pysty muuhun, kuin lupaamaan, etten itse koskaan tule ahdistelemaan ketään, vaikka olen olen itse kokenut moista. Ketään ei saisi ahdistella, koskaan, piste.
N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat asiallista keskustelua ja kohtelua, niin käyttäydy itse asiallisesti.
En erityisemmin halua sitä, kun ei se naisten ahdistelua koskevissa keskusteluissakaan onnistu. Ja tämä keskustelunaihe on kärpäsenkakka siihen verrattuna. Mutta hoivailkaa te näiden samojen palstaperttien nirhamia, jotka ovat joka ikisessä ketjussa dissaamassa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Se on naisen osa jos sen otatte. Pthyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jonkin verran viihteellä ollessa. Ei toki aina. En pistä pahakseni. Itseasiassa useimmat yhden illan juttuni ovat alkaneet näin.
Ne jotka eivät ole olleet mieleeni, ovat aina lopettaneet joko huomautukseen siitä ettei huomio ole toivottua tai sitten siihen että en ole vastannut toimintaan millään tavalla.
Eli siis naiset ovat uskoneet, kun olet sanonut ei? Hyvä tietää, koska toisin päin se tuntuu olevan mahdoton sana ymmärtää.
Mielenkiintoista lukea tätä ketjua, kun on paljon rauhallisempi kuin vastaava naisten kokemuksista. Se on täynnä törkyä ja miesten selittelyä mutkia mutku mutku muut.
Luet ketjua melko valikoivasti, sillä on täällä ollut toisenlaisiakin kokemuksia:
Seurannut sitäkin ketjua alusta asti, enkä allekirjoita väitteitäsi mistään rais kausuhkauksista.
Mäkin seurasin. Kyllä siinä uhattiin mennä kourimaan, mutta ei kai ihan rais kaamaan? Ja joku toivotti naiset jätesäkkehin, eli kuolleiksi :(
Hyvä ketju, joten annanpa minäkin oman panokseni. Minua on kourittu lukuisia kertoja. Naiset on ihan pokkana tulleet kokeilemaan hauista ja puristelemaan takamusta ja reisiä. Myös etumuksesta kouriminen on tullut koettua. Ovat myös pussailleet arvaamatta ja heidän kaverit on ottaneet sitten tilanteesta kuvia.
Olen entinen huippu-urheilija ja ehkä jotkut naiset minut vielä tunnistaa. Siksi kai olen ns vapaata riistaa ja minun oletetaan sietävän tätä käytöstä. Pahimpia paikkoja on suomalaiset massatapahtumat, jossa näitä kännissä itseään huppumalliksi luulevia piisaa. Tottakai saan jälkeenpäin kuulla olevani ylimielinen, kun en lämpeä näille tyrkyille kourijoille.
Osaan samaistua tässä naisiin, jotka kokevat tätä aina ja kaikkialla. Jos ei tämä minustakaan ole kovin hohdokasta, niin ei ole taatusti naisistakaan, joille kehorauhan pitäisi olla itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En erityisemmin halua sitä, kun ei se naisten ahdistelua koskevissa keskusteluissakaan onnistu. Ja tämä keskustelunaihe on kärpäsenkakka siihen verrattuna. Mutta hoivailkaa te näiden samojen palstaperttien nirhamia, jotka ovat joka ikisessä ketjussa dissaamassa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Se on naisen osa jos sen otatte. Pthyi.
No, sitten sinäkin olet osa ongelmaa. Ihan samalla tavalla kuin ne miehet, jotka hyväksyvät naisten ahdistelun.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ketju, joten annanpa minäkin oman panokseni. Minua on kourittu lukuisia kertoja. Naiset on ihan pokkana tulleet kokeilemaan hauista ja puristelemaan takamusta ja reisiä. Myös etumuksesta kouriminen on tullut koettua. Ovat myös pussailleet arvaamatta ja heidän kaverit on ottaneet sitten tilanteesta kuvia.
Olen entinen huippu-urheilija ja ehkä jotkut naiset minut vielä tunnistaa. Siksi kai olen ns vapaata riistaa ja minun oletetaan sietävän tätä käytöstä. Pahimpia paikkoja on suomalaiset massatapahtumat, jossa näitä kännissä itseään huppumalliksi luulevia piisaa. Tottakai saan jälkeenpäin kuulla olevani ylimielinen, kun en lämpeä näille tyrkyille kourijoille.
Osaan samaistua tässä naisiin, jotka kokevat tätä aina ja kaikkialla. Jos ei tämä minustakaan ole kovin hohdokasta, niin ei ole taatusti naisistakaan, joille kehorauhan pitäisi olla itsestäänselvyys.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Etenkin toi tekojen kuvaaminen kuulostaa ällöttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku vanhempi humalainen nainen on puristanut baarissa takapuolesta. Olen ottanut sen lähinnä huumorilla. En ymmärrä miksi naiset vetää samanlaisesta hirmu raivarit ja ahdistukset?
Miehenä luultavasti kykenisit puolustamaan itseäsi sitä naista vastaan, jos muita ei olisi paikalla ja tarve vaatisi. Useimmat naiset eivät siihen pystyisi, joten vaikka paikalla olisi muitakin, kyllä se ei-toivottu kähmiminen herättää yleensä naisessa hirveän inhon ja pelon ja raivon sekaisen reaktion. Seassa voi olla vielä häpeääkin, että miksi minulle tehdään jotain näin alentavaa.
Eli miehiä saa kouria ja lääppiä ilman lupaa? Hieno kaksoisstandardi taas.
Eihän vastaaja niin sanonut vaan vastasi aiempaan viestiin, jossa todettiin "Olen ottanut sen lähinnä huumorilla. En ymmärrä miksi naiset vetää samanlaisesta hirmu raivarit ja ahdistukset?"
Vierailija kirjoitti:
Mitä teillä on ollut päällä tuolloin? Aika paljon voi vaikuttaa ihan omalla pukeutumisella siihen, tuleeko ahdistelluksi vai ei. Ei kannata mennä silakaksi pukeutuneena hailauman keskelle, vaikka sillä saakin miehisen markkina-arvonsa toki testattua.
Nythän sinä saatat kostaa jollekin, jolla on iso trauma jostain lapsuudenaikaisesta hyväksikäytöstä. Saattaa vielä olla, ettei tämä henkilö ole ikinä sanonut kenellekään ahdistelun uhriksi joutuneelle naiselle noin.
Olet todella törkeä. Millä tavalla olet parempi kuin vastaavasti sanova mies? Et millään tavalla.
Täältä kanssa nousee käsi. Minua on ahdisteltu ja lääpitty miesten ja naisten osalta. Teininä isommat homomiehet yritti kaikilla tavoin houkutella luokseen ja kourivat. Onneksi oli silloin jo sen verran voimaa, että pystyin pistämään hanttiin.
Aikuiset vähän vanhemmat naiset ovat myös kokeneet oikeudekseen tulla puristelemaan paikkoja ja lääppimään. Näissä tosin aina ollut alkoholilla osuutta asiaan, vaikka eihän se ole heille mikään puolustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sitten sinäkin olet osa ongelmaa. Ihan samalla
Höpö höpö. Leiki sinä toki miehiä miellyttääksesi tätä heidän manipuloimaansa leikkiä. Toisessa ketjussa samat tyypit ovat huor*ttelemassa naisia punaisissa mekoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jonkin verran viihteellä ollessa. Ei toki aina. En pistä pahakseni. Itseasiassa useimmat yhden illan juttuni ovat alkaneet näin.
Ne jotka eivät ole olleet mieleeni, ovat aina lopettaneet joko huomautukseen siitä ettei huomio ole toivottua tai sitten siihen että en ole vastannut toimintaan millään tavalla.
Eli siis naiset ovat uskoneet, kun olet sanonut ei? Hyvä tietää, koska toisin päin se tuntuu olevan mahdoton sana ymmärtää.
Mielenkiintoista lukea tätä ketjua, kun on paljon rauhallisempi kuin vastaava naisten kokemuksista. Se on täynnä törkyä ja miesten selittelyä mutkia mutku mutku muut.
Luet ketjua melko valikoivasti, sillä on t
Koskaan kuullut säkkiin pukeutumisesta?
Luokkakaveri joskus 15v. Myöhemmin 2 kertaa humalaiset naiset, yksi about oman ikäinen ja toinen vanhempi joku 50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä, mikä on tehnyt sinusta noin katkeran?
Junttimeininkiä sanon minä!
nainen