Miehen viikonloppureissu, epäilisitkö jotakin?
Mies oli ns.äijäreissulla ja paikallisilla festareilla viikonloppuna, mikä on täysin ok itselleni ja kannustin lähtemään mukaan. En halua rajoittaa hänen menemisiään samoin kuin en halua, että omiani rajoitetaan.
Meillä on ollut aina tapana laittaa reissuillamme ns. yöviesti, jossa toivotetaan hyvät yöt ja ilmoitetaan samalla, että kaikki hyvin ja perille on päästy. Se on ollut vähän semmoinen sanaton sopimus ja se on ollut mielestäni mukava tapa. Itse laitan aina, vaikka olis mennyt ns.aamuun.
Tältä reissulta yöviestiä ei tullut. Mutta aamulla kympin maissa jotenkin ylisanoilla kuorrutettu viesti, jossa tuotiin esille ikävää ja muuta hanipupua. Ylitulkitsenko vai miten itse tulkitsisit tilannetta? Meillä kyllä käytetään hellittelynimiä, mutta jotenkin tuosta tuli vaan fiilis, ettei kaikki oo niinkuin pitää.
Kommentit (66)
Itse tiedät miehesi tavat ja jos et tiedä niin ei kyllä ventovieraatkaan voi arvata mitä siellä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuollainen tarkoitti, että väärään sänkyyn oli eksytty. Mulle selvisi vasta vuosia myöhemmin. Sinuna kysyisin suoraan ja katsoisin reaktiot.
Meilläkin, mutta asia selvisi ystävien kautta aika nopeasti. Kiitos heille.
Kauhea omimisen tarve taas naisilla. Ihan kuin miehen saamiset olisi naiselta pois.
Typerää.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea omimisen tarve taas naisilla. Ihan kuin miehen saamiset olisi naiselta pois.
Typerää.
Niinpä eikä nainen ole itse edes paikalla ollut. Rasittava tuollainen mustasukkainen nainen. Roikkuja tyyppi. Hyi!
Nukahti väärään mökkiin ehkä?aika villit menot niissä on joskus,ei tarkoita sitä että on pettänyt.
Toi muija ei ainakaan rakasta miestään kun epäilee ja syyttelee tuolleen ihan syyttä.
Älä stressaa. Miettisin, että miksi luottamus alkaa rakoilemaan heti tuollaisen takia. Onko tapahtunut jotakin muuta aikaisemmin miksi luottamus on niin heikko? Huonosta luottamuksesta tuo kertoo, että alat heti epäilemään jotakin vaikka mies varmaankin oli tosi kännissä tai kännykästä akku loppu. Toki kaikki on aina mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Toi muija ei ainakaan rakasta miestään kun epäilee ja syyttelee tuolleen ihan syyttä.
Veikkaan että hakee vaan syytä riidellä. Aika tyypillistä naisille.
Itse epäilisin heti pettämistä. Nähty niin monet kerran nuo ukkomiesten työmatkat yms esim Saariselälle. Aika touhua. Kuulostaa pahalta, mutta niin se vaan on. Mutta ota ensin selvää ennen kuin syytät.
Vierailija kirjoitti:
Älä stressaa. Miettisin, että miksi luottamus alkaa rakoilemaan heti tuollaisen takia. Onko tapahtunut jotakin muuta aikaisemmin miksi luottamus on niin heikko? Huonosta luottamuksesta tuo kertoo, että alat heti epäilemään jotakin vaikka mies varmaankin oli tosi kännissä tai kännykästä akku loppu. Toki kaikki on aina mahdollista.
Pannu kännissä ja läpällä ja eukko ottaa heti herneet. Kaikkee sattuu ja tapahtuu, mut mies selvii niistä kyllä. Naiset ottaa turhasta taas stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei mieti miehen kannalta koko juttua. Jos on ollu kauheessa kännissä ja kaikkea niin tuskin edes muistaa panneensa ja toisaalta ei kännipanoista edes nauti niin ihan älytöntä kitinää taas tämäkin aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei mieti miehen kannalta koko juttua. Jos on ollu kauheessa kännissä ja kaikkea niin tuskin edes muistaa panneensa ja toisaalta ei kännipanoista edes nauti niin ihan älytöntä kitinää taas tämäkin aloitus.
Kuka edes on niin hirveässä kännissä, ettei mitään muista?
Aloittajana selvittäisin asiat. Itse miehen tunnet.
Vierailija kirjoitti:
Itse epäilisin heti pettämistä. Nähty niin monet kerran nuo ukkomiesten työmatkat yms esim Saariselälle. Aika touhua. Kuulostaa pahalta, mutta niin se vaan on. Mutta ota ensin selvää ennen kuin syytät.
Ja sama kun naiset käy esim saariselällä niin ne tekee ihan sitä samaa vai väitätkö nyt että ne miehet nussii keskenään? Tollo!
Vierailija kirjoitti:
Jos oli vaan sammunut kuin tallilyhty. Latelan Sarkku sanoi fiksusti yhdessä jaksossa. Kotiin pitää olla aina kiva tulla, eikä kuulu pelätä nalkutusta, vaikka olisi kännissä hölmöillytkin. Aikuinen ihminen tajuaa kyllä jälkeenpäin, jos on tullut törttöiltyä, ei puolison tarvitse erikseen kilareita vetää. Ja nythän ei edes tiedetä, mitä oikeasti on tapahtunut tai onko ylipäätään mitään.
Aikuinen ei aina tajua tehneensä väärin, vaan toistaa hölmöilyjä kun se kerran on mahdollista ja sujuvaa.
Jos mies ei kuuluu parhaaseen top 10% miehistä, niin ei saa naisseuraa vaikka haluaisikin. Jos taas kuuluu siihen kärkiporukkaan , niin taatusti on ollut naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
On ollut panemassa naapurin Sannaa.
Oho. Yleensä ovat naapurin Pirkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää.
Niinpä eikä nainen ole itse edes paikalla ollut. Rasittava tuollainen mustasukkainen nainen. Roikkuja tyyppi. Hyi!
Joo turn off kyllä.
Miehiin voi aina luottaa joten ihan turhaan taas yrität mustamaalata siinä.
Älytöntä edes epäillä tuolla tavalla!