Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies olla kateellinen naiselle ja mistä?

Vierailija
21.07.2024 |

Av:lla kerrotaan suht usein karmeita tarinoita kotielämästä, jossa mies haukkuu ja dissaa naista minkä kerkeää. Mikä tässä loppujen lopuksi on taustalla? Voiko mies olla kateellinen naiselle? 

Onko muunlaisia esimerkkejä miesten kateudesta naisille, voiko työelämän ahdisteleva mies kadehtia naista ja siksi yrittää alistaa naista? Ahdistelussa on kyse myös alistamisesta.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ex- mies alkoi kadehtia ihan kaikesta kivasta, hyvästä ja yleensäkin onnistumisista mitä  mulle tapahtui. 

Vierailija
82/88 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan olevani hiukan kateellinen vaimoni taiteellisista lahjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ylivoimaisesta asemasta seksuaalisesti. Se ylivalta on todella suuri.

Okei. No juontuuko tästä siis mm huorittelu? Ollaan kateellisia siitä, että nainen saa tai ainakin voisi saada seksiä ja itse ei saa? 

On ilman muuta yksi tekijä siinä.  Ei varmaan mikään jakaudu niin räikeästi naisten hyväksi kuin seksuaalisuus.

Vierailija
84/88 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan olevani hiukan kateellinen vaimoni taiteellisista lahjoista.

Hyvä sinä! Vain hieman, ja lisäksi voit myöntää. Moni mies ei varmasti millään myöntäisi olevansa naiselle kateellinen mistään.

Vierailija
85/88 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepintaisesti vain elää sellainen stereotyyppinen mielikuva suojelevasta miehestä, joka puolustaa naistaan ikäviltä asioilta. Tähän kuvaan ei lainkaan sovi, että mies onkin itse se jonka hyytävältä kateudelta naista pitäisi suojella.

ap

Vielä itsepintaisempaa on kai se, että kaikki miehet ovat vain jotenkin naisia ja heidän tarpeiytaan varten. 

Vierailija
86/88 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies oli kateellinen kun sain pitkään haluamani työpaikan (työnhaun aikana oli kyseenalaistanut hakemukseni ja cvni sanoen, että jotain niissä täytyy olla pielessä kun et edes haastatteluun pääse, itkin silmät päästäni ja miehellä ei ilmekään värähtänyt eikä lohtua herunut, taisi olla ahdingostani pelkästään hyvillään, tämä kyseinen inssi itse oli vuosia sitten saanut inssi-isänsä kautta hyvän duunin, joten työnhausta ei juurikaan kokemusta) etenin nopeasti työssäni, olin ahkera ja opiskelin omalla ajallani tullakseni paremmaksi, tulin toimeen kollegoiden kanssa. Tämä selkeästi harmitti miestä, joka ei ollut kovin suosittu töissään ja kantoi kaunaa vanhoista töissä sattuneista "vääryyksistä" kuten hän sitä kuvasi (myöhemmin erottuamme muualta kuulin syitä, ja ihan aiheesta oli puhuteltu). Onneksi ex, en kyllä enää katselisi huonoitsetuntoista enkä tunnevammaista miestä joka ei näe itsessään mitään vikaa ja kuvittelee olevansa paljon parempi kuin kukaan muu. 

Vierailija
87/88 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voi olla kateellinen mutta on niitä monia muitakin syitä häirintään ja henkiseen väkivaltaan.

Jep, eräs mies jonka torjuin, nauttii kovasti kiusaamisestani ja alistamisesta. Hän on vihainen, koska en halunnut viettää aikaa hänen kanssaan.

Vierailija
88/88 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ylivoimaisesta asemasta seksuaalisesti. Se ylivalta on todella suuri.

Okei. No juontuuko tästä siis mm huorittelu? Ollaan kateellisia siitä, että nainen saa tai ainakin voisi saada seksiä ja itse ei saa? 

On ilman muuta yksi tekijä siinä.  Ei varmaan mikään jakaudu niin räikeästi naisten hyväksi kuin seksuaalisuus.

En ole naisena ikinä saanut orgasmia seksissä, en tiedä kannattaako tästä olla kateellinen.