Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän!

Vierailija
21.07.2024 |

Miksi naiset arkailee, eikä halua laittaa itseään likoon?

Kommentit (350)

Vierailija
21/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pariskunnan tiedän, että mies oli niin ujo että jos se nainen ei olisi sitkeästi ollut seurassa ja jutellut niin ei heistä olisi paria tullut. Ihan lukiossa tapahtui se homma kouluaikana.

Vierailija
22/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska ainoa paikka missä tapaan sinkkumiehiä, on työpaikkani. En halua että siellä alkaa leviämään huhuja että mitä tuokin nainen tuossa oikein ajatteli :D Liian suuret riskit ja lisäksi oon hlvetin ujo miesten seurassa. Jos soppaan vielä lisää sen, että olisin kiinnostunut jostain tietystä tyypistä, niin alan huomaamattani melkein välttelemään ko. hlöä koska ajattelen että ihastumiseni näkyy muuten viiden kilometrin päähän :D

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneen kertaan selitetty asia. Naiset ilmaisevat kyllä eleillään kiinnostuksensa, jollet niitä ymmärrä,  tai muuten katso aiheelliseksi seurata, et kuulu miehiin, jotka saavat seuraa.

Seuraava kysymys!

Seuraava kysymys kuuluu näin. Miksi naiset eivät LÄHESTY miehiä. Eleet eivät ole lähestymistä. Yhteydenotto joko kasvokkain tai puhelimella on lähestymistä.

On eräänlainen miehuuskoe, että mies uskaltaa lähestyä ja kestää myös mahdolliset pakit. Ellei mies tähän pysty, hän ei todennäköisesti selviä myöskään aviomiehen ja perheenisän rooleista myöhemmin. 

Vierailija
24/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut. 

Eikö tasa-arvo koskekaan tätä asiaa? Nainen istuu jalat sievästi ristissä odotellen milloin hänen ihailemansa mies saapuu hänen luokseen ja vie valkoisella ratsulla pois. Sen sijaan, että menisi itse miehen luo vaikka juttelemaan.

No sitähän tässä aloituksessa toivottiin, että miehet voisivat prinsessana istua möllöttää ja nainen tulisi hakemaan hevosella. Miksi se on suotavaa ja toivottavaa, mutta toisin päin typerää? 

Vierailija
25/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneen kertaan selitetty asia. Naiset ilmaisevat kyllä eleillään kiinnostuksensa, jollet niitä ymmärrä,  tai muuten katso aiheelliseksi seurata, et kuulu miehiin, jotka saavat seuraa.

Seuraava kysymys!

Seuraava kysymys kuuluu näin. Miksi naiset eivät LÄHESTY miehiä. Eleet eivät ole lähestymistä. Yhteydenotto joko kasvokkain tai puhelimella on lähestymistä.

On eräänlainen miehuuskoe, että mies uskaltaa lähestyä ja kestää myös mahdolliset pakit. Ellei mies tähän pysty, hän ei todennäköisesti selviä myöskään aviomiehen ja perheenisän rooleista myöhemmin. Lähestyjällä on sitten varmaan parempi olla kova nahka, kyvyttömyys loukkaantua pakeista ja spyyke reilassa kuin ulkonäkö mintissä ja kunto tapissa....

Vierailija
26/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon saanu aika monta kertaa pakit mieheltä jota olen lähestynyt. Itse asiassa jokaiselta mieheltä, jolle olen kertonut että tykkään tai pyytänyt treffeille. Sä et taida nyt tajuta että ei ne sua lähestyvät naiset olis niitä joista sinä unelmoit :D

Miten tämä eroaa siitä, että mies lähestyy naisia? Kaikki miehet ovat saaneet pakkeja monet monet kerrat. Jotkut jopa jokaiselta naiselta. Silti miehet lähestyvät naisia. Miksi tämä ei toimi toisinpäin?

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Me emme halua. Eikä meidän ole pakko. Ei sinunkaan ole. Joten anna olla. 

Vierailija
27/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi lähestyä? Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei mies tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut. 

Eikö tasa-arvo koskekaan tätä asiaa? Nainen istuu jalat sievästi ristissä odotellen milloin hänen ihailemansa mies saapuu hänen luokseen ja vie valkoisella ratsulla pois. Sen sijaan, että menisi itse miehen luo vaikka juttelemaan.

No sitähän tässä aloituksessa toivottiin, että miehet voisivat prinsessana istua möllöttää ja nainen tulisi hakemaan hevosella. Miksi se on suotavaa ja toivottavaa, mutta toisin päin typerää? 

Vieläkään munasolu ei ui siittiön luo vaan siittiö munasolun luo ja munasolu sitten päättää minkä niistä hyväksyy vai hyväksyykö mitään.

Vierailija
28/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tykkää.

Tai kyllä oikeastaan tykkää, onhan se mukavaa, mutta ei se siitä etene.

Miehen logiikalla sellainen nainen haeskelee muitakin miehiä matkaansa... 😞

Vierailija
29/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lisääntyminen ole tasa-arvoista, sukupuolilla on eri tehtävät.

Siitä pohjimmiltaan on kysymys suhteilussa ja romantiikassa, vaikkei perhettä heti tai edes koskaan perustettaisikaan.

Vierailija
30/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän tiukassa on nämä naisten luutuneet käsitykset. Varmaan viimeinen asia joka jää jäljelle. Kun kuussakin on käyty mut kun tulee SEN ilmaisemisen aika niin suu menee suppuun ja katse kohdistuu jalkalistaan. Tiedänköhän mä edes millaiset naiset minusta olisivat kiinnostuneet, kun ei kukaan koskaan ole sellaisesta  viestinyt. Ja mä oon sentään pitkästi yli viiskytä.

Vierailija
31/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään munasolu ei ui siittiön luo vaan siittiö munasolun luo ja munasolu sitten päättää minkä niistä hyväksyy vai hyväk

Munasolu ottaa vastaan sen siittiösolun, joka oli nopein uimari, sen, joka ensimmäisenä törmäsi sen solukalvoon. Ei munasolulla ole aivoja ajatella, tietoisuutta tehdä päätöksiä. 

Vierailija
32/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömän tiukassa on nämä naisten luutuneet käsitykset. Varmaan viimeinen asia joka jää jäljelle. Kun kuussakin on käyty mut kun tulee SEN ilmaisemisen aika niin suu menee suppuun ja katse kohdistuu jalkalistaan. Tiedänköhän mä edes millaiset naiset minusta olisivat kiinnostuneet, kun ei kukaan koskaan ole sellaisesta  viestinyt. Ja mä oon sentään pitkästi yli viiskytä.

Täähän se ois. Naisilta menee monta hyvää namupalaa hukkaan kun eivät ilmaise itseään. Ovat suomessa tottuneet odottamaan.

Vierailija
33/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään munasolu ei ui siittiön luo vaan siittiö munasolun luo ja munasolu sitten päättää minkä niistä hyväksyy vai hyväk

Terveisiä sun soluilles.

Vierailija
34/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siiddiöillä ja munaskuusoluilla mitään tunteita ole, se on vain mekaanisesti paras ratkaisu että asia toimii noin

Vierailija
35/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vielä vähän tota ajattelua ja kerrot miksi? Vai luuletko että ilmasta seksiä olis tarjolla ja naisten pitäisi huudella kaduilla ohikulkeville miehille sugar sugar, lähetäänkö *aneskelemaan. Ei kiitos. Lisäksi kutne ylemäpänä jo kommentoitiin niin kuvitteletko että sua lähestyvät olis sun unelmanaisia, jotain timmejä salibeibejä? Vahvasti epäilen, eiköhän susta kiinostuvat olis lähinnä niitä joita nimittelet siiderrivalaiksi ja suohirviöiksi. Take you pick XD

Eks osaa mitään muuta sanoa, kuin että läheks paneskelemaan? 

Vierailija
36/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi lähestyä? Jos nainen on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei nainen tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija
37/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava kysymys!

On eräänlainen miehuuskoe, että mies uskaltaa lähestyä ja kestää myös mahdolliset pakit. Ellei mies tähän pysty, hän ei todennäköisesti selviä myöskään aviomiehen ja perheenisän rooleista myöhemmin. 

Oon ehdottomasti sitä mieltä, että rinnalle tarvitaan myös naiseus koe.

Vierailija
38/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten hormonitoiminta on nykyään niin häiriintynyttä, ettei sellaista luonnollista halukkuutta oikein enää ole, mikä ajaisi lähestymään vastakkaista sukupuolta. 

Vierailija
39/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi lähestyä? Jos nainen on kiinnostunut, hän kyllä lähestyy. Ellei nainen tee aloitetta, en usko että hän on tarpeeksi kiinnostunut.

Ei pidä. Kuka sinua on ikinä käskenyt ketään lähestymään?

Vierailija
40/350 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan sen valinnan tekee, joten olisi suotavaa, että osoittaisi kiinnostuksensa. Miksi nainen vain möllöttää ja odottaa, että se chädi tulee hakemaan ovelta kultaisilla vaunuilla? Kun se ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi