Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vihastuttaa kaupan myyjänä asiakkaat, jotka etsivät tuoreempia tuotteita takaa!

Vierailija
20.07.2024 |

Ne tuoreemmat tuotteet on ihan tarkoituksella siellä takana ja edestä kuuluu aina ottaa! Näin vähennetään hävikkiä!

Ei todellakaan saa ronkkia takaa niitä hyllyjä!

Kommentit (208)

Vierailija
41/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vihastuttaa kaupat, joissa on jopa päiväysvanhoja tuotteita laitettu hyllyllä eturiviin, josta joku niitä vahingossa ostaa normihinnalla. 

Vierailija
42/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on taloudessa kaksi henkeä. Jos ostan leivän jossa on seuraavan päivän päiväys, se on pilalla, ennen kuin on ehditty se syödä kokonaan. Jos ostan viikoksi lihat, niin ostan ne sellaisilla päiväyksillä, että ehdin ne valmistaa tuoreeltaan. En niin, että joudun tekemään viisi eri ruokaa yhtenä päivänä ja syödään sitten vanhoja ruokia. Litra maitoa kestää meillä viikon, miksi ostaisin jonkun huomenna happamoituvan purkin?

Ahne kauppias osaa kyllä veloittaa tuotteistaan maksimaalisen hinnan. Miksi minun pitäisi ostaa jotain pilaantuvia tuotteita tuoreen hinnoilla? Jos maksan kalliisti, niin oletan, että tuotteella on käyttökelpoisuutta sitten sen mukaan, kuin olen ajatellut sen käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän joka viikko vanhentunutta ruokaa roskiin. Todellakin tarvitsen pidemmällä päiväyksellä olevia.

Vierailija
44/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee menekkiä kun hyllyt on väsyneen näköiset.

Vierailija
45/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin esim kana on yleensä pilalla jo ennen sitä viimeistä päivää.

Vierailija
46/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaupassa käynti ole mitään hyväntekeväisyyttä kaupan suuntaan. Paikallinen K-kauppias laittaa sentään poistotuotteet hyvällä alennuksella omaan laariinsa kitinän sijaan. Mut paikkakunta ei olekaan Porvoo.

Vierailija
47/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyh. Itse olen ainakin ihan oikeasti töissä kaupassa myyjänä, ja taatusti otan takaa tuoreimman, jos sille on tarvis. Meidän kaupassa tosin muutenkin tuotteet alennetaan asiallisesti vähintään edellisenä päivänä, joten hävikki jää taatusti vähäiseksi, jos sitä edes syntyy.

Vierailija
48/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskakäyn kaupassa kerran viikossa, tottakai otan tuotteen, jonka käyttöaika on riittävän pitkä. 

Vierailija
49/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut, että kaikki kaupassa esillä olevat tuotteet ovat myynnissä ja maksajana voin itse valita tuotteeni. Myös sen takimmaisen, alimmaisena tai minkä ikinä haluankin. 

Jos kauppias on toista mieltä niin voi sen ilmoittaa vaikka kyltissä kaupan ovella niin tiedän lähteä toiseen kauppaan jossa saan tehdä valintani niin kuin itse haluan.

Vierailija
50/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvana ihmisenä valitsen mahdollisimman tuoreen tuotteen, jotta ehdin käyttää sen loppuun ennen kuin menee vanhaksi. Muutenhan itselleni tulee hävikkiä. 

Vierailija
51/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vihastuttaa kaupat, joissa on jopa päiväysvanhoja tuotteita laitettu hyllyllä eturiviin, josta joku niitä vahingossa ostaa normihinnalla. 

Itse olen just tehnyt epähuomiossa, ostanut tuotteen joka menee seuraavana päivänä vanhaksi.Nyt katson päiväykset tarkkaan .

Vierailija
52/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaisin täyden hinnan vanhentuvasta tuotteesta jos samaan hintaan saan tuoreemman tuotteen?

Koska jos tiedät käyttäväsi tuotteen ennen kuin se menee vanhaksi, niin on kohteliasta jättää pidemmällä säilyvyydellä olevat niille, jotka niitä oikeasti tarvitsevat.

Tiedän, että yksin asuvana iso pakkaus pilaantuu jos päiväys on lähellä. Niin kauan kuin pienempiä pakkauksia ei myydä, valitsen pisimpään kestävän päiväyksen,

Vierailija
53/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitatte samalle hyllylle vanhenevia ja tuoreita. Asiakas valitsee...

Vierailija
54/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran kun ei katso päiväystä niin on ollut huomisella pvm iso juusto tms. Otan aina takaa ja uusimman.

Vierailija
55/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kun kävin 2 kertaa viikossa autolla kaupassa. En todellakaan osta perjantain ruokaan torstain päiväyksiä.

Nyt kun käyn autottomana kaupassa 1-2 kertaa päivässä. Ostan samalle päivälle alelaputettuja ruokia, jos niitä sen päivän ruokaan löytyy.

Ei kukaan myyjä ole niin tyhmä, ettei haluaisi palvella molempia asiakkaita.

Välillä tosin ihmetyttää. Kun tilataan määrä x jotain palapaistia, jota myydään 3 pakettia. Ja loput joku ostaa 60 prossan alalla.

Onko se kaupan vai asiakkaan vika. Kun määrää ei ilmeisesti pysty pienempänä tilaamaan. Koska sama homma on jatkunut samassa kaupassa kuukausia.

Vierailija
56/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku ja kanasämpylät ovat kaikki sekaisin hyllyssä. Siksi niitä joutuu tonkimaan. En tykkää kanasämpylästä.

Vierailija
57/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas myyjänä ei kiinnosta kenenkään ostokset pätkääkään, ap taitaa olla myyjä vaan jossain fantasioissaan.

Vierailija
58/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
59/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mitä haluan ja nauran räkäisesti päälle. Sitä saa mitä tilaa :DD mun raha mun valinta.

Vierailija
60/208 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku enkä omista pakastinta. Luonnollisesti otan sen tuotteen jossa on pisin käyttöaika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi