Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aisankannatus

Vierailija
20.07.2024 |

Onko kokemuksia että miehenne olis kertonut fantasioivan että vaimo sais vierasta ja yhdessä tuumin. 

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kertoi että häntä kiihottaa ajatus että vieras saa nauttia minusta. 

Vierailija
2/90 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aikomusta viedä käytännön tasolle saakka. Itse kerroin omalle rouvalle keväällä tuosta fantasiasta ja tuli täysi tyrmäys ja lähes välirikko. Epäili että itse haluan vieraisiin. Nyt hän on ymmärtänyt mistä on kyse. Ei ole vierasta saanut mutta kyllä tuo potkua suhteeseen kun puhutaan asiasta sängyssä ja muulloinkin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aikomusta viedä käytännön tasolle saakka. Itse kerroin omalle rouvalle keväällä tuosta fantasiasta ja tuli täysi tyrmäys ja lähes välirikko. Epäili että itse haluan vieraisiin. Nyt hän on ymmärtänyt mistä on kyse. Ei ole vierasta saanut mutta kyllä tuo potkua suhteeseen kun puhutaan asiasta sängyssä ja muulloinkin 

Tuosta on jo aikaa ja toteutus tapahtui muutaman kuukauden päästä

Vierailija
4/90 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään mitään lautaa missä cuckold porukkaa olis. Joskus oli se kukkalaatikko.

Vierailija
5/90 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v.ttu mitä runkkareita.

Vierailija
6/90 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että nainen saa. Runkattua ei juuri ikinä tule kun tosi välittäminen on sitä kun pääsee jälkiliukkaille.

Vierailija
7/90 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyään mitään lautaa missä cuckold porukkaa olis. Joskus oli se kukkalaatikko.

Oot seurannut skeneä vuosikymmenet mutta nyt olet kadottanut heidät? 

(mikä kukkalaatikko)

Vierailija
8/90 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että nainen saa. Runkattua ei juuri ikinä tule kun tosi välittäminen on sitä kun pääsee jälkiliukkaille.

Te olette just tollasia. Vaimon pitää mennä muualla naimaan, että saa nautintonsa. Miksi kukaan nainen menee vihille tollasen luuserin kanssa? Varmaan rahan takia.

Vierailija
9/90 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti ollut mukana tollasessa aisurileikissä. Kolmatta ei enää tule. Semmosia onnettomia runkkareita noi aviomiehet on. Yrittivät molemmat saada löysää vehjettään seisomaan runkkaamalla ja katselemalla, kun minä hoitelen vaimoa. No vaimot kyllä sai, mitä halusi ja kai sitten mun häivyttyä nuo lerppakullitkin saivat, mitä halusivat.

Voi h.elvetti, mitä tyyppejä. Ja tosiaankin, miksi kukaan vie tollasta vihille?

Vierailija
10/90 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesitko sisälle?

Vierailija
11/90 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://facebook.com/groups/2026095560929594/

Tuossa suomalainen alan yhteisö.

Vierailija
12/90 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran, Kukkalaatikko-sivun lakkaamisen jälkeen, löytää vastaavaa cuckold-ryhmää. Päädyin sivustolle, jossa vertailtiin piimäkakkureseptejä. Eihän sekään kaukaa liipannut.

Vierailija
13/90 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahdesti ollut mukana tollasessa aisurileikissä. Kolmatta ei enää tule. Semmosia onnettomia runkkareita noi aviomiehet on. Yrittivät molemmat saada löysää vehjettään seisomaan runkkaamalla ja katselemalla, kun minä hoitelen vaimoa. No vaimot kyllä sai, mitä halusi ja kai sitten mun häivyttyä nuo lerppakullitkin saivat, mitä halusivat.

Ei itsellä ainakaan ole ollut ongelmaa seisokin kanssa, jos vieras nussii vaimoa. Eka kerta jäi mieleen kun vaimo ihasteli miten minulla seisoo kivikovana vaikkei kaluun ole edes koskettu. Ja todellakin vaimo saa mitä haluaa.

Vierailija
14/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei itsellä ainakaan ole ollut ongelmaa seisokin kanssa, jos vieras nussii vaimoa. Eka kerta jäi mieleen kun vaimo ihasteli miten minulla seisoo kivikovana vaikkei kaluun ole edes koskettu. Ja todellakin vaimo saa mitä haluaa.

Eli oma vaimo ei saa pippeliäsi kovaksi. Voi miten herttasta.

Vierailija
15/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se alaston miesvartalo kiihottaa näitä äijiä eniten, ei se vaimon nautinto!

Vierailija
16/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa se alaston miesvartalo kiihottaa näitä äijiä eniten, ei se vaimon nautinto!

Olen itse tällainen cuckold-äijä, kiitos siitä myös asiaa ymmärtäväiselle vaimolleni, ja kyllä, alaston miesvartalo kiinnostaa ja kiihottaa. Vaikka toki tärkeintä on koko olemus, miellyttävät kasvot ja käytös. Mutta sitten katselen kyllä mielelläni jäntevää, vankkaa, alastonta miesvartaloa. Se hetki, kun vieraan kalu on vielä rento, keinahtelee ja nyökkii paisuneena, lihaisena lupauksena naiselleni tyydyttää hänen halunsa tuntea vieraan miehinen raskaus päällään, tiukka ote ja luja, häikäilemättä loppuun viety nainti. Kyllä, toisen miehen alaston vartalo kiihottaa juuri siitä syystä.

Vierailija
17/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mies siinä kiihota, tekeminen ja rouvan nautinnon katselu, ennen nainnin alkamista on kiihotuksen ilmapiiri käsinkosketeltavissa.

Vierailija
18/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joillain teistä tämä kokemus mennyt jotenkin pahasti pieleen? 

Vierailija
19/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se onkin vaikka nää uroot ei totuutta koskaan myönnä..

Vierailija
20/90 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tällainen cuckold-äijä, kiitos siitä myös asiaa ymmärtäväiselle vaimolleni, ja kyllä, alaston miesvartalo kiinnostaa ja kiihottaa. Vaikka toki tärkeintä on koko olemus, miellyttävät kasvot ja käytös. Mutta sitten katselen kyllä mielelläni jäntevää, vankkaa, alastonta miesvartaloa. Se hetki, kun vieraan kalu on vielä rento, keinahtelee ja nyökkii paisuneena, lihaisena lupauksena naiselleni tyydyttää hänen halunsa tuntea vieraan miehinen raskaus päällään, tiukka ote ja luja, häikäilemättä loppuun viety nainti. Kyllä, toisen miehen alaston vartalo kiihottaa juuri siitä syystä.

Voi sua raukkaa. Olisi kyllä kauheeta olla laisesi "mies".