Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ONKO OIKEASTI ihmisiä, jotka syö pelkästään kotona tehtyä ruokaa joka päivä, ei koskaan einestä tai ravintolassa?

Vierailija
20.07.2024 |

Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.

Ravintolasta saa myös parempaa kuin kotona tehtynä edullisesti isoja annoksia.

Kommentit (61)

41/61 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi henkilö sanoi minulle, että häntä ahdistaa syödä ravintolassa. Sitä en tiedä, että hakeeko hän edes take away ruokaa.

Vierailija
42/61 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMA ALOITUS TIES KUINKA MONETTA KERTAA, JANKUTUS ILMIANNETTU.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison kanssa just eilen juteltiin, että tänä kesänä ei ole vielä käyty lasten kanssa kertaakaan Hesessä, ja ollaanko poikkeavia.

Reissussa ollessa poikettu syömässä apsissa yhden kerran. Muuten menty ihan kotitekoisilla pöperöillä tai kotoa otetuilla eväillä.

Minusta hampurilaiset ovat lähinnä kalliita välipaloja, vaikka valitsisi Mega-aterian, jossa olisi kerroshampurilainen, isot ranskalaiset ja iso cokis. Ravintolassa syödyssä pizzassa tai kebabissa on sentään vähän parempi hintalaatusuhde. Kotona voi tehdä helposti uunipellillisen lämpimiä voileipiä, joihin voi käyttää mm. paahtoleipää/sämpylöitä, majoneesia, juustoa, suolakurkkuviipaleita ja jotain lihaa sopivassa muodossa.

Vierailija
44/61 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Yksi henkilö sanoi minulle, että häntä ahdistaa syödä ravintolassa. Sitä en tiedä, että hakeeko hän edes take away ruokaa.

Jos käy lounasaikaan syömässä buffet-aterian ravintolassa, niin eihän siellä kukaan katso muiden syömisiä. Riittää että maksaa ruuan etukäteen kassalle ja sitten valitsee mitä haluaa syödä.

Vierailija
45/61 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/61 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
47/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻💖

Vierailija
48/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööh

Vierailija
49/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön aina einestä samana päivänä kun käyn kaupassa.Vasta seuraavana päivänä jaksaa tehdä kotiruokaa. On ne kauppa reissut sen verran rankkoja.

Vierailija
50/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne parempia eikä ainakaan terveellisempiä ole

Vierailija
51/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on näitä joilla on rahat aina loppu, eikä koskaan varaa syödä terveellisesti ja monipuolisesti..

Ei ole rahat loppu, lihapullat kaupasta 80 senttiä iso pussi, kotona tehtynä 20€ jos tekee lihapullia.

Ap

Roskasta ei voi enempää maksaakaan. Ja olet tosiaan nuija kun et edes tiedä mitä kotona valmistetut lihapullat maksavat

Vierailija
52/61 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan ruuan laittaminen kotona on halvempaa kuin einekset. Hyvää ruokaa voi tehdä ihan kohtuuhintaisista aineksista, lihaa ei myöskään tarvitse syödä joka päivä. Testasimme teiniemme kanssa yhden viikon ja yllättyivät sitä kuinka paljon edullisemmaksi ruuan tekeminen itse tulikaan verrattuna siihen jos olisimme syöneet koko perhe viikon eineksiä. Perheessämme kaksi aikuista ja neljä teiniä. Kotiruoka on myös paljon maukkaampaa.

Vierailija
53/61 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻💜

Vierailija
54/61 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivalmisteet on niin suuri osa suomalaista ruokakulttuuria että en rehellisesti usko että kukaan olisi täysin eineksetön.

Vierailija
55/61 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Sano suomeks vaan noutoruokaa. 

Vierailija
56/61 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen pari kolme kertaa viikossa koko perheen ruoat isoissa satseissa. Patoja, laatikoita ja keittoja.

Tiedän mitä raaka-aineita ruoassa on, ja kilohinnaltaan tuo on suunnattoman edullista.

Vedä sinä sitä kahdenkympin kilohintaista pastaa ja einestäsi.

Vierailija
57/61 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolivalmisteet on niin suuri osa suomalaista ruokakulttuuria että en rehellisesti usko että kukaan olisi täysin eineksetön.

Mä ostan joskus maksalaatikkoa. Ehkä kerran vuodessa sitä tekee mieli enkä sinkkuna viitsi sitä itselleni tehdä.

Vierailija
58/61 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee puoli tuntia, tiedän mitä syön kun itse keitän(paistan)

Vierailija
59/61 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on näitä joilla on rahat aina loppu, eikä koskaan varaa syödä terveellisesti ja monipuolisesti..

Ei ole rahat loppu, lihapullat kaupasta 80 senttiä iso pussi, kotona tehtynä 20€ jos tekee lihapullia.

Ap

Roskasta ei voi enempää maksaakaan. Ja olet tosiaan nuija kun et edes tiedä mitä kotona valmistetut lihapullat maksavat

20€ teet ison kasan lihapullia ja maku on hyvä.

Vierailija
60/61 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Niin joskus vuosia sitten sama juttu. Jokin panikkihäiriö tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän