Vaimon outo käytös
Olen nelikymppinen samanikäisen naisen kanssa naimisissa oleva mies. Minua on alkanut ihmetyttämään vaimoni menot. Perinteisesti olen hoitanut kotia ja meidän kahta lasta enemmän, mutta viimeaikoina hoitaminen on jäänyt käytännössä vain minun vastuulleni.
Onko normaalia tehdä 8-16 työpäivää, mutta joka päivä 2-3 tuntia ylitöitä ja siihen päälle 2-3 kertaa viikossa salillakäyntiä ja ehkä lenkki vielä päälle? Siis arkipäivät näin. Viikonloppuisin ollaan usein yksi kokonainen päivä lapsuudenkodilla vanhempia katsomassa ja se viikonlopun toinenkin päivä menee esimerkiksi työpalaveriin (siis viikonloppuna?). Häntä ei silloin saa kiinni, on 3-5 tuntia töissä ja edes hänen vanhempansa ei enää tahdo saada vaimoani kiinni ja soittelevat minulle, missä tämä on.
Tuntuu oudolta, hieman pahalta, mutta siitä ei voi keskustella tai vaimolla menee hermot ja väittää minun syyllistävän häntä töiden tekemisestä ja harrastuksista. Minä en siis niille reissuille pääse mukaan, minulle jää se lastenhoitajan rooli.
Kommentit (27)
Kiinnitä paikannin se käsillaukun sisävuoreen.
Ei kai kukaan ole noin sinisilmäinen ettei tajua mitä on menossa.
No nyt mummu sanoo mikä on: toinen Ihminen hänellä! Onko sitten mies tai nainen, en tiedä.
Miksi se tekee niin paljon töitä? Onko teillä taloudellisesti tiukkaa vai onko aidosti uraorientoitunut ja etenee mukavasti?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä vaimo tekee työkseen?
Osastonsihteerinä terveyskeskuksessa.
ap
Kysy suoraan pettääkö hän ja katso hänen silmiinsä? Jos menee puolustuskannalle. Voit jo arvata mitä tekeillä.
Perinteisesti olen hoitanut kotia ja meidän kahta lasta enemmän, mutta viimeaikoina hoitaminen on jäänyt käytännössä vain minun vastuulleni.
Näinkö silloin kun lapset olivat pieniä myös, vai nyt vasta lähivuosina? Ehkä vaimo ei ole koskaan ollut kiinnostunut kotileikeistä? Eikö tämä tullut ilmi jo seurusteluaikoina?
Sivushteelta kuulostaa.
Olen pahoillani Ap. Voimia sinulle.
Nyt on taas niin urpo keksitty alotus. Ei noin tyhmiä ihmisiä ole olemassa!
Nelikymppinen eli 39v-40v? Ainakin urheilussa N40 M40 pitää samana vuonna täyttää se 40.
ja lapset? Pieniäkin? 

osalla jo aikuisia tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas niin urpo keksitty alotus. Ei noin tyhmiä ihmisiä ole olemassa!
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻💥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja ihan oikeasti vain mietit, mikä nyt mättää? Jos et ole täysin tyhmä ja sinisilmäinen, aloituksesi on reilusti yliampuva provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Enkana olisin kiinnostunut niistä viikonlopun työpalavereista. Kenen kanssa ja mitä ne käsittelee?
Ei TK:n osastosihteerillä ole mitään monen tunnin työpalavereita viikonloppuna. Eikä niitä ylitöitäkään tuntikaupalla päivittäin. Jos aloitus ole provo, aika selvä että ap:n selän takana puuhastellaan
Jakorasia se on. Usko pois. Varo tauteja..