Siis ONKO OIKEASTI ihmisiä, jotka syö pelkästään kotona tehtyä ruokaa joka päivä, ei koskaan einestä tai ravintolassa?
Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.
Ravintolasta saa myös parempaa kuin kotona tehtynä edullisesti isoja annoksia.
Kommentit (61)
Antaa sen aloittaa. Ei tällä palstalla muutkaan ymmärrä hyvän ravinnon merkitystä.
Kyllä. Minä opettelin 12-vuotiaasta lähtien tekemään itse ruokaa ja ihan oma-aloitteisesti kotona kun kysyin äidiltä luvan. Ei ole vielä tarvinnut sairastella koskaan. Kaikki ikäiseni jotka vetävät eineksiä näyttävät 10 vuotta vanhemmilta, ovat ylipainoisia ja hitaita.
M40
ei ole oikein sellasii eineksii jotka ravintoarvoiltaan mulle kelpais ja ravintolat on kalliita. Kaikk pitää tehdä ite
Vierailija kirjoitti:
Puppa on paras, ou jee 🥳🥳🥳
Miten liittyy syömiseen
Osa ruuista valmistuu ihan 15 minuutissa. Teen aina itse.
Kotona minä teen ruuat aina. Eipä tule kaiken maailman lisäaineita ja liikaa rasvaat ja suolaa.
Eineksiä ei koskaan. Kotona teen kaiken itse mutta käyn myös ravintoloissa.
Syömme myös vihantaa. Juomme limpskaa.
Ap on näitä joilla on rahat aina loppu, eikä koskaan varaa syödä terveellisesti ja monipuolisesti..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minä opettelin 12-vuotiaasta lähtien tekemään itse ruokaa ja ihan oma-aloitteisesti kotona kun kysyin äidiltä luvan. Ei ole vielä tarvinnut sairastella koskaan. Kaikki ikäiseni jotka vetävät eineksiä näyttävät 10 vuotta vanhemmilta, ovat ylipainoisia ja hitaita.
M40
On muuten samansuuntaiset kokemukset meikä-banjolla. 

M42
95% syön kotona tehtyä ja jos käyn ulkona syömässä niin käyn sitten ns. paremmassa paikassa. Silloin tällöin satunnainen kebab tai purilainen poikkeuksena.
Varokaa, ettette saa liikaa mikromuovia mikroaterioista kun niitä kuumennatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten liittyy syömiseen
Mietin myös mitähän ruokaa tuo on. Lempinimi jollekin jälkiruoalle?
Vierailija kirjoitti:
Ap on näitä joilla on rahat aina loppu, eikä koskaan varaa syödä terveellisesti ja monipuolisesti..
Kyllähän eineksien syömisellä säästää jos vertaa terveellisesti syömiseen. 1kg entrecotea per päivä tulee eineksiä kalliimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten liittyy syömiseen
Mietin myös mitähän ruokaa tuo on. Lempinimi jollekin jälkiruoalle?
AP ja Puppa-v-a-j-a-k-k-i sama rölli?
Mun 80+ v. vanhemmat. Syövät myös erittäin terveellisesti.
Ovat jo niin iäkkäitä, että ravintolaan lähteminen on liian suuri ponnistus ja kotiruoka on kyllä parempaa kuin einekset. Ainakin äitini laittamat ruuat ovat ja myös itseni tekemät. Hyvin harvoin ostamme mitään eineksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahat loppu, lihapullat kaupasta 80 senttiä iso pussi, kotona tehtynä 20€ jos tekee lihapullia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten liittyy syömiseen
Liittyy makeiden eineksien eli karkin syömiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten liittyy syömiseen
Tuo vasullisen syötävää.
Siis montako kertaa teet saman aloituksen. Siis olet saanut monia vastauksia jo aikaisemminkin