Mitä pitää tehdä jos astuu maa-ampiaispesään ja parvi ampiaisia hyökkää kimppuun?
Kommentit (29)
Ei mitään? Laita bepanthenia jos on kipeitä kohtia. Mulla kävi noin joskus 5-vuotiaana ja pienellä itkulla siitä selvittiin.
Vierailija kirjoitti:
Juosta järveen
Jos ei ole järveä lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Juokse vtun lujaa.
Nehän tarttuu joka paikkaan kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse vtun lujaa.
Nehän tarttuu joka paikkaan kiinni
Ei ne nyt mitään takiaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään? Laita bepanthenia jos on kipeitä kohtia. Mulla kävi noin joskus 5-vuotiaana ja pienellä itkulla siitä selvittiin.
Itkulla? Mikä cry-baby!
Juostu on, ei siinä muu auta.
Suomalaiset ampparit eivät ainakaan saa kiinni edes rivakasti kävelevää ihmistä suurissa määrin.
Onneksi ampiasyhdyskunnat ovat merkittävästi pienempiä kuin mehiläisyhdyskunnat. Jos se nyt vähän lohduttaa.
Mulle ja kaverille kävi näin, eivät jättäneet rauhaan vaikka kuinka mentiin uimaan ja yritettiin sukellella ja huitoa vettä niiden päälle. Oltiin uimassa sellasella hiekkamontulla, missä oli pohjavesi tullut esiin. Siellä hiekassa sitten oli ampiaispesiä. No ei siinä lopulta muu auttanut kuin juosta pois sieltä. Oli onneksi pyörät vähän matkan päässä mutta kyllä meitä pari kertaa pistettiin kumpaakin. Niitä oli ehkä kymmenkunta pyörimässä ympärillä..
Vierailija kirjoitti:
Kilisytä avainnippua ja tanssi.
Nosta kämmen ylös ja sano tomerasti Ei! 😂🤣🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkulla? Mikä cry-baby!
Niin, 5v. lapsi itkee kivusta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ampiasyhdyskunnat ovat merkittävästi pienempiä kuin mehiläisyhdyskunnat. Jos se nyt vähän lohduttaa.
Varsinkin maa-ampiaisyhdyskunnat
Ei siinä muu auta. Jos pääset sisätiloihin nopeasti, niin sitten sinne.
Sattuu hemmetisti, mutta turvotus onneksi laskee paljon nopeammin kuin hyttysen pistossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilisytä avainnippua ja tanssi.
Nosta kämmen ylös ja sano tomerasti Ei! 😂🤣🤭
Tuon selvemmin ei incelit voi kertoa olevansa tolloja. Kyseinen video oli asennekasvatusta. Teitä pitäisi lyödä todella kovaa, että asenteenne tyttöjen ja naisten oikeuksiin paranisi.
Avaimet on hyvä ase raapia hyökkääjälle jäljet naamaan. Voipi siinä silmäkin puhjeta.
Ei siinä voi muuta kuin ottaa hyökkäys vastaan ja kärsiä
Käyttää peittävää vaatetusta ja hyttyshattua ihan jo sääskien, paarmojen ja puutiaistenkin varalta. Teipata lahkeen- ja hihansuut ja pitää mukana kortisonituubia ja antihistamiinia.
Sudet ja karhut ei tosiaan ihmisiä tapa, mutta ampiaisenpistoihin allerginen kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Hydrokortisonia. Bepanthenissa ei ole mitään tulehdusreaktiota vaimentavaa. Se on ihovaurioiden eli haavojen ja nirhamien hoitoon.
eikö kukaan tiedä?