Mies on haukkunut kaikki harrastukseni maanrakoon joten olen menettänyt motivaation niihin
Pääsääntöisesti kaikki on miehen mielestä joko turhaa/tyhmää, tai sitten minulla ei ole tarpeeksi kykyä toteuttaa sitä. Masentaa. Ei ole enää mitään motivaatiota mihinkään, kun missään ei onnistu.
Kommentit (60)
Onko sinulla miehen lupa AV-palstalla märisemiseen?
Kyllä eksänikin tuota teki, arvosteli harrastuksiani vaikka itse olin hänen harrastuksissaan mukana ja kannustin häntä. Ei se intoani vähentänyt omiin harrastuksiin vähentänyt mutta onhan se epäkunnioittavaa.
M31
Omasta mielestäni harrastusten kuuluu olla tyhmiä ja tuhria eikä niissä kuulu olla kovin hyvä.
Jos ne ovat fiksuja ja välttämättömiä, ne ovat käytännössä joko kotitöitä tai työtä. Ja näissä pitää olla hyvä, mutta harrastuksen on ainoastaan tarkoitus olla hauska.
En silti jaksaisi katsella puolisonani ankeuttajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastuksia miehelläsi on sinun haukkumisen lisäksi?
TV:n katselu, videopelit, alkoholi
Mulla samanlainen ankeuttaja jolla samat harrastukset
t. eri
Tunsin tuollaisen miehen. Haukkui muijalleen että kuntosaliharrastus on tyhmää. Ja salaa itse kävi salilla lounastunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla miehen lupa AV-palstalla märisemiseen?
Tää on hauska, koska se on vain sarkasmia!
Harrasta sellaisia asioita mistä tykkäät ja jätä miehesi jos hän jatkaa lyttäämistäsi.
Ihan oikeasti ap. Kuuluuko dissaaminen parisuhteeseen? Ei (voimasana) kuulu. Jos uskot, että pariterapia auttaa, sinne. Kirkko järjestää ilmaiseksi ainakin joillain paikkakunnilla. Jos olet nuori, niin voit harkita myös suoraa eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: harrastukset:
- kutominen
- villiyrttikurssi kansanopistossa
- kirjaston kirjat
Hyviä harrastuksia
On, 80+vuotiaalle.
Nämä harrastukset ovat nimenomaan kaikille ikäluokille. Mita aiemmin aloitat, sitä enemmän hyötyä siitä jatkossa on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle ap! Mokoma läski valas! :D
Muista, että jos joskus itse olet avun tai nwuvon tarpeessa, sinulle sitä ei anneta, vaan lytättän samanlaisesti kun sinä hetkellä apua ja neuvoa tarvutsevalle. Niin metsä vastaa, kun sinne huudettaan. Älä pilkka, ettei osuu oman niskaan.
Miksi olet se miehen kanssa. Ei kai mies ole vaan komea ja sen takia halusit sen kanssa yhteen. Komean miehen mukana et saa mieheltä kunnioitusta, ymmärrystä etkä tukea.
Toteuta ottamalla ero miehestä. Sitten sun ei tarvii kuunnella sen vihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kutominen
- kirjaston kirjat
Hyviä harrastuksia
On, 80+vuotiaalle.
Mitä alle 80-vuotiaiden pitäisi mielestäsi harrasta?
Varmaan krav magaa, miekkailua ja parkouria?
Mitä harrastuksia ne sitten olivat. Olisiko mies pitänyt jättää, ei harrastukset. Ei ole hyvä jos joku haukkuu kaiken ja vaikuttaa aina mielialaasi? Myönnän etten itse pidä miesten jääkiekosta, kalastuksesta ja jalkapallosta, toisaalta tuskin valitsisin kumppania joka harrastelee niitä himolla.
Miehesi on alemmuudentuntoinen ja siksi käyttäytyy tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kutominen
- kirjaston kirjat
Hyviä harrastuksia
On, 80+vuotiaalle.
Taidan sitten olla todella varhaiskypsä, sillä olen lukenut kirjaston kirjoja ja neulonut pikkutytöstä asti. Villiyrtteihin en ole kovin perehtynyt, mutta nyt täytyy ottaa sekin homma haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä eksänikin tuota teki, arvosteli harrastuksiani vaikka itse olin hänen harrastuksissaan mukana ja kannustin häntä. Ei se intoani vähentänyt omiin harrastuksiin vähentänyt mutta onhan se epäkunnioittavaa.
M31
Mulla oli eksän kanssa pari samaa harrastusta ja kun alettiin olemaan yhdessä, sain vain kuulla miten paska olen enkä saanut enää ylipäätään tehdä kyseisiä asioita yksin koska "pitää tehdä yhdessä". Loppuja harrastuksia vaan puhtaasti haukkui. Ero tuli 7 vuotta sitten, yhtä harrastusta olen nyt vasta pystynyt kokeilemaan kunnolla uudestaan ja saanut uutta intoa, yksi odottaa edelleen sitä inspiraation palaamista, jos on enää edes palatakseen. Oli muutenkin kaikilla tavoin väkivaltainen ihminen kyseessä ja yllätys, myös eristi kavereistani. Ap:n kannattaisi oman terveytensä vuoksi lähteä äkkiä suhteesta.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Mulla oli eksän kanssa pari samaa harrastusta ja kun alettiin olemaan yhdessä, sain vain kuulla miten paska olen enkä saanut enää ylipäätään tehdä kyseisiä asioita yksin koska "pitää tehdä yhdessä". Loppuja harrastuksia vaan puhtaasti haukkui. Ero tuli 7 vuotta sitten, yhtä harrastusta olen nyt vasta pystynyt kokeilemaan kunnolla uudestaan ja saanut uutta intoa, yksi odottaa edelleen sitä inspiraation palaamista, jos on enää edes palatakseen. Oli muutenkin kaikilla tavoin väkivaltainen ihminen kyseessä ja yllätys, myös eristi kavereistani. Ap:n kannattaisi oman terveytensä vuoksi lähteä äkkiä suhteesta.
N38
Ihan hirveää :(
Minä olisin pikemminkin menettänyt motivaationi tuohon suhteeseen.