Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on haukkunut kaikki harrastukseni maanrakoon joten olen menettänyt motivaation niihin

Vierailija
20.07.2024 |

Pääsääntöisesti kaikki on miehen mielestä joko turhaa/tyhmää, tai sitten minulla ei ole tarpeeksi kykyä toteuttaa sitä. Masentaa. Ei ole enää mitään motivaatiota mihinkään, kun missään ei onnistu.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin pikemminkin menettänyt motivaationi tuohon suhteeseen.

Vierailija
42/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla miehen lupa AV-palstalla märisemiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eksänikin tuota teki, arvosteli harrastuksiani vaikka itse olin hänen harrastuksissaan mukana ja kannustin häntä. Ei se intoani vähentänyt omiin harrastuksiin vähentänyt mutta onhan se epäkunnioittavaa.

M31

Vierailija
44/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni harrastusten kuuluu olla tyhmiä ja tuhria eikä niissä kuulu olla kovin hyvä.

Jos ne ovat fiksuja ja välttämättömiä, ne ovat käytännössä joko kotitöitä tai työtä. Ja näissä pitää olla hyvä, mutta harrastuksen on ainoastaan tarkoitus olla hauska.

En silti jaksaisi katsella puolisonani ankeuttajaa.

Vierailija
45/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä harrastuksia miehelläsi on sinun haukkumisen lisäksi?

TV:n katselu, videopelit, alkoholi

Mulla samanlainen ankeuttaja jolla samat harrastukset

t. eri

Vierailija
46/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tuollaisen miehen. Haukkui muijalleen että kuntosaliharrastus on tyhmää. Ja salaa itse kävi salilla lounastunnilla.

Vierailija
47/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla miehen lupa AV-palstalla märisemiseen?

Tää on hauska, koska se on vain sarkasmia!

Vierailija
48/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta sellaisia asioita mistä tykkäät ja jätä miehesi jos hän jatkaa lyttäämistäsi.

Vierailija
49/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti ap. Kuuluuko dissaaminen parisuhteeseen? Ei (voimasana) kuulu. Jos uskot, että pariterapia auttaa, sinne. Kirkko järjestää ilmaiseksi ainakin joillain paikkakunnilla. Jos olet nuori, niin voit harkita myös suoraa eroa.

Vierailija
50/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: harrastukset:

- kutominen

- villiyrttikurssi kansanopistossa

- kirjaston kirjat 

Hyviä harrastuksia

On, 80+vuotiaalle. 

Nämä harrastukset ovat nimenomaan kaikille ikäluokille. Mita aiemmin aloitat, sitä enemmän hyötyä siitä jatkossa on. 

Vierailija
51/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sulle ap! Mokoma läski valas! :D

Muista, että jos joskus itse olet avun  tai nwuvon tarpeessa, sinulle sitä ei anneta, vaan lytättän samanlaisesti kun sinä hetkellä apua ja neuvoa tarvutsevalle. Niin metsä vastaa, kun sinne huudettaan. Älä pilkka, ettei osuu oman niskaan. 

Vierailija
52/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet se miehen kanssa. Ei kai mies ole vaan komea ja sen takia halusit sen kanssa yhteen. Komean miehen mukana et saa mieheltä kunnioitusta, ymmärrystä etkä tukea.

Vierailija
53/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuta ottamalla ero miehestä. Sitten sun ei tarvii kuunnella sen vihapuhetta.

Vierailija
54/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kutominen

- kirjaston kirjat 

Hyviä harrastuksia

On, 80+vuotiaalle. 

Mitä alle 80-vuotiaiden pitäisi mielestäsi harrasta?

Varmaan krav magaa, miekkailua ja parkouria?

Vierailija
55/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastuksia ne sitten olivat. Olisiko mies pitänyt jättää, ei harrastukset. Ei ole hyvä jos joku haukkuu kaiken ja vaikuttaa aina mielialaasi? Myönnän etten itse pidä miesten jääkiekosta, kalastuksesta ja jalkapallosta, toisaalta tuskin valitsisin kumppania joka harrastelee niitä himolla.

Vierailija
56/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on alemmuudentuntoinen ja siksi käyttäytyy tuolla tavalla.

Vierailija
57/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh

Vierailija
58/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kutominen

- kirjaston kirjat 

Hyviä harrastuksia

On, 80+vuotiaalle. 

Taidan sitten olla todella varhaiskypsä, sillä olen lukenut kirjaston kirjoja ja neulonut pikkutytöstä asti. Villiyrtteihin en ole kovin perehtynyt, mutta nyt täytyy ottaa sekin homma haltuun.

Vierailija
59/60 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä eksänikin tuota teki, arvosteli harrastuksiani vaikka itse olin hänen harrastuksissaan mukana ja kannustin häntä. Ei se intoani vähentänyt omiin harrastuksiin vähentänyt mutta onhan se epäkunnioittavaa.

M31

Mulla oli eksän kanssa pari samaa harrastusta ja kun alettiin olemaan yhdessä, sain vain kuulla miten paska olen enkä saanut enää ylipäätään tehdä kyseisiä asioita yksin koska "pitää tehdä yhdessä". Loppuja harrastuksia vaan puhtaasti haukkui. Ero tuli 7 vuotta sitten, yhtä harrastusta olen nyt vasta pystynyt kokeilemaan kunnolla uudestaan ja saanut uutta intoa, yksi odottaa edelleen sitä inspiraation palaamista, jos on enää edes palatakseen. Oli muutenkin kaikilla tavoin väkivaltainen ihminen kyseessä ja yllätys, myös eristi kavereistani. Ap:n kannattaisi oman terveytensä vuoksi lähteä äkkiä suhteesta. 

N38

Vierailija
60/60 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Mulla oli eksän kanssa pari samaa harrastusta ja kun alettiin olemaan yhdessä, sain vain kuulla miten paska olen enkä saanut enää ylipäätään tehdä kyseisiä asioita yksin koska "pitää tehdä yhdessä". Loppuja harrastuksia vaan puhtaasti haukkui. Ero tuli 7 vuotta sitten, yhtä harrastusta olen nyt vasta pystynyt kokeilemaan kunnolla uudestaan ja saanut uutta intoa, yksi odottaa edelleen sitä inspiraation palaamista, jos on enää edes palatakseen. Oli muutenkin kaikilla tavoin väkivaltainen ihminen kyseessä ja yllätys, myös eristi kavereistani. Ap:n kannattaisi oman terveytensä vuoksi lähteä äkkiä suhteesta. 

N38

Ihan hirveää :(