Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumies ei tarjonnut vuorollaan ravintolassa

Vierailija
20.07.2024 |

Olen parin kuukauden ajan tapaillut satunnaisesti erästä ikäistäni eli nelikymppistä miestä. Käytiin n. Kuukausi sitten lounaalla eräässä ravintolassa, jonne minulla sattui olemaan kuponki, jolla sai kaksi lounasbuffetia hintaan 20€ eli siis 10€/hlö. Olisin halunnut maksaa sen puoliksi, mutta kassatädille ei käynyt se vaan se piti maksaa samasta. Sanoin sitten miehelle, että "mä voin nyt maksaa tämän , niin tarjoa sä sitten ensi kerralla kun käydään jossain lounaalla". Eilen perjantaina sitten tavattiin ja käytiin lounasbuffassa eräässä toisessa ravintolassa ja tietenkin luulin, että hän itse tarjoutuisi maksamaan minun lounaani, mutta ei hän sitten maksanutkaan eikä tehnyt elettäkään. Mietin vain, että oliko hän unohtanut, että olisi ollut hänen vuoro tarjota vai tahallaanko hän jätti tarjoamatta toivoen, että minä en alkaisi sitä vaatia? Ja jos hän olisikin sen yksinkertaisesti unohtanut, niin tosi noloa häneltä. Olisihan hän voinut silloin edellisellä kerralla lounaalla sanoa, että hän maksaa velkansa heti vaikka käteisellä. Tai sitten hän vaan ei ole oikeasti kiinnostunut minusta ja hänelle on ihan sama, mitä minä ajattelen hänestä. Ja rahasta se ei ainakaan voi olla kiinni, koska me molemmat ollaan keskituloisia ja lapsettomia, joten maksukykyä kyllä on tarjota se 10-13€ arvoinen lounas.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se olikin laina? Se kyllä kannattaisi ottaa puheeksi jo heti. Maksa sä sit enskerralla -tarjoaminen ja velka ei ole lainkaan sama asia.

No en mä sitä tarkoittanut. Me vaan sovittiin, että mä maksan ekalla kerralla ja hän seuraavalla, ihan tasapuolisesti.

Vierailija
22/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lounasbuffa maksoi enemmän kuin 10e mies ei kokenut olevansa sinulle juuri sitä summaa velkaa vaan sen kympin, joka oli viimeksi alennetun buffan hinta.

Kuka treffailee uutta miestä lounaalla? Kuka näyttää alennuskuponkeja ensimmäisillä treffeillä? Kuulostatte molemmat nuukilta. Parempi kun maksatte omat annoksenne itse.

Ei ne olleet ekat treffit vaan ehkä tyyliin 4. Tai  5. Treffit. Se jälkimmäinen lounasbuffa maksoi joku 12-13€. Eihän nykypäivänä saa juuri mistään lounasbuffetia kympillä ellei ole joku erikoistarjous kuten minulla oli se kuponki. Eikä mun mielestä siinä ole mitään erikoista, jos haluaa käyttää hyväkseen alennuskupongin. Ja jos se mies oikeasti ajatteli noin, että se 2-3€ extraa on hänelle liikaa, niin ehkä mä en sitten halua tapailla noin pihiä miestä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen helmen oot löytäny. Onnea!

Vierailija
24/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä teit tän saman aloituksen jo viikkoja sitten Crisse

Ja noin vuosi sitten. 

Vierailija
25/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryntäät kassalle kukkaro pitkällä jos ei ole vuorosi maksaa? 

Vierailija
26/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä ollenkaan ravintolaan syömään niin rahat säästyvät.

Vierailija
27/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on palstan vakiotrolli Christiiina, ja postannut tämän saman aloituksen ties kuinka monta kertaa. Ap:lla on aina kummallisia sattumuksia deiteillä ja outoja tapailumiehiä, jotka aina lopulta dumppaavat hänet. Luultavasti aloittaja on oikeasti mt-ongelmainen mies.

Vierailija
28/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä oli taas crisse. Hei ap ihan kohteliaasti yritän tämän sanoa, mutta ei ole normaalia

A) olla noin epätoivoinen että roikut miehissä joita selkeästi ei kiinnosta ja jotka eivät ollenkaan panosta. 

B) jäädä jumiin noihin vanhoihin tapahtumiin.

Normaali ihminen toteaisi vaan "no olipa törppö", ilmoittaisi ettei enää halua tavata ja blokkaisi numeron, ja ei muistelisi asiaa edes päivän päästä. Hakeudu terapiaan, jooko? Ei nuo sun mieshommat sitä ennen tule onnistumaan. 

29/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^no voihan näistä jutuista keskustella täällä silti.

Ap

Vierailija
30/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ap

Ei, niistä keskustelu kerta toisensa jälkeen ei ole normaalia. Ei millään pahalla mutta olet todella pahasti jumissa noissa samoissa jutuissa, eikä ihmekään ettei ihmissuhteet onnistu. Tarvitset ammattiapua. 

Vierailija
31/31 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ap

Miksi teet samoja aloituksia uudelleen ja uudelleen? Käyttämästäsi aikamuodosta voisi luulla, että tapailet yhä tuosta miestä vaikka todellisuudessa juttu on ikivanha jos edes koskaan tapahtunut. Sulla ei ole kaikki hyvin, hae apua.