Ymmärtävätkö luonnostaan hyvävartaloiset kuinka onnekkaita he ovat?
Jotkut eivät voi sellaista saavuttaa vaikka tekisivät mitä ja toisilla se on synnyinlahjana.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen jolla on itsekuria ja joka sietää pientä epämukavuutta saa kroppansa hyvään kuntoon. Se vain tarkoittaa on pakko lopettaa mässäily ja on pakko alkaa liikkumaan
Sinä et ymmärrä... Lattaperseestä ei tule pakaraa, käsitätkö? Siihen ei tule lihasta samaan kohtaan, eikä pakaraa, vaikka treenaisi kuinka. Perse kasvaa "väärin".
Perse ei kasva väärin jos oikeasti treenaa oikeita lihaksia. Kaikilla se perse on vain lihasta. Rasva sitten saattaa toisilla asettua suotuisampaan paikkaan.
Mihin sä kuvittelet että sillä treenatulla perseellä pääsee? Varhennetulle eläkkeelle? En tajua näitä nykynuorten tavoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen jolla on itsekuria ja joka sietää pientä epämukavuutta saa kroppansa hyvään kuntoon. Se vain tarkoittaa on pakko lopettaa mässäily ja on pakko alkaa liikkumaan
Sinä et ymmärrä... Lattaperseestä ei tule pakaraa, käsitätkö? Siihen ei tule lihasta samaan kohtaan, eikä pakaraa, vaikka treenaisi kuinka. Perse kasvaa "väärin".
Mitä väliä jos on lattaperse jos on lihaksikas sellainen. Hyvä perse on silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat luonnostaan hyvävartaloisella?
Hoikkaa, linjakasta ja mittasuhteiltaan kaunista vartaloa, jonka eteen ei tarvitse tehdä muuta kuin käydä vähän kävelyllä.
Ap
No minä pidän kroppani ok näköisenä (ei se täydellinen ole) syömällä riittävän terveellisesti, monipuolisesti ja vähän. En harrasta juurikaan liikuntaa, eli jos haluaa pysyä hoikkana, sitä on kompensoitava kontrolloimalla ruokavaliota. Eli ei tule täysin luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä pidän onnekkaampana sitä, joka on syntynyt älykkääksi.
Niin, aina on joku joka on onnekkaampi, kauniimpi, viisaampi jne. Miksi pitää kuitenkaan aliarvioida jonkun sanomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat luonnostaan hyvävartaloisella?
Hoikkaa, linjakasta ja mittasuhteiltaan kaunista vartaloa, jonka eteen ei tarvitse tehdä muuta kuin käydä vähän kävelyllä.
Ap
Mitä jos taustalla onkin ihan tietoiset ruokavalinnat, että päivän aikana syödään hevi-tuotteita, kuituja, hyviä rasvoja ja proteiinia sen sijaan, että mätätään pullavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perse ei kasva väärin jos oikeasti treenaa oikeita lihaksia. Kaikilla se perse on vain lihasta. Rasva sitten saattaa toisilla asettua suotuisampaan paikkaan.
Et edelleenkän ymmärrä. Treenasin 8 vuotta kilpaohjelmalla, eikä minulle koskaan kasvanut pakaroita. Nyt on vaan hieman isompi LATTAperse.
En ole onnekas vaikka olen hoikka, sillä miten selität sen että äitini on lihava?
On saatu viitteitä, että hyvä vartalo altistaa raiskaukselle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jos on lattaperse jos on lihaksikas sellainen. Hyvä perse on silti.
Koska se on RUMA LATTAperse, eikä pakaraperse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aina on joku joka on onnekkaampi, kauniimpi, viisaampi jne. Miksi pitää kuitenkaan aliarvioida jonkun sanomaa.
Ulkonäön arvoa yliarvioidaan nykyään jatkuvasti verrattuna siihen jos opiskelisi älyllisiä asioita ja kehittäisi osaamistaan. Varmin tapa menestyä on edelleen tieto ja osaaminen, ei mitkään ankkahuulet ja pyöreä perse. Ihmiset käyttää aikansa aivan paskaan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä hyvällä vartalolla tekee? Seksiseuraa saa paremmin? vai mikä idea?
Isot rinnat hoikassa vartalossa avaa ovia työelämään 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa lattapersekin voi kasvaa, kun painoa tulee lisää. Minulla aina käy näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edelleenkän ymmärrä. Treenasin 8 vuotta kilpaohjelmalla, eikä minulle koskaan kasvanut pakaroita. Nyt on vaan hieman isompi LATTAperse.
Oot tavallaan oikeassa, vaikka en tuota valitustustasi kyllä ymmärräkkään. Se perseen muoto tulee aikapitkälti oikein sijoittuvasta rasvasta. Aika lattapyllyjä nuo matalissa rasvoissa olevat urheilijatkin usein on. Joillakin onnekkailla se pieni rasvamäärä on sitten mennyt sinne persiisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jep mieluummin olen älykäs hieman keskitasoa paremmalla vartalolla kuin huippukroppainen mutta älyllisesti tavis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat avaa, vaan heikentää uskottavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tieto lisää tuskaa...
Mulla on nyt kuusikymppisenä kauheat allit käsivarsissa perintönä hienoista lihaksista. Tosi ihanasti lepattaa tuulessa kun kätensä levittää
Minä taas kysyn, että mitä väliä on sillä miltä näyttää? Vaihtaisin tämän ns ihannevartalon (laiha) terveeseen kroppaan koska vaan. Löytyy sairauksia vaikka muille jakaa ja vaikka laiha niin kaikki kolesterolit jne koholla koska paskat geenit, koko suku kärsii näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla se avasi vain seksuaalisen ahdistélun kohteeksi joutumiseen työpaikalla :(
Eipä auta jossitella.