Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittaudutteko jotenkin koiralenkille mennessä vai menettekö ilman meikkiä verskoissa ja hupparissa ulos?

Vierailija
20.07.2024 |

Miten on?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ainakii laitan vähän myrskää naamaan, pärskån päähän, varskat jalkaan ja lopuksi vedän hirskan kaiken päälle.

Vierailija
42/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin asun maaseudulla ja lenkkeilen koirien kanssa lähinnä metsäpoluilla ja metsäautoteillä. Naamaan tarttuu hämähäkinseittejä, hyttyset ja paarmat pistävät myös naamaan, hiki valuu myös naamassa, ja muutakin likaa tarttuu myös naamaan varsinkin jos vedän lipat, ja entäs kun sataa. Saattaisi meikit olla vähemmän huolitellut lenkin jälkeen ja peilistä katsoisi luomuminäänikin pelottavampi otus. Muistettava myös maantiepöly joka kiinnittyy naamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ajatella naapurin miehiä vähän, että edes hiukan näkee vaivaa, miltä näyttää.

Vierailija
44/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä kyllä joskus laittaudun koiralenkille. En muutoin, mutta että on kivat vaatteet. Töissä joudun käyttämään työvaatteita ja paljon muualla en käy kuin töissä ja kävelyllä koiran kanssa, joten sään salliessa laitan kävelylle parempaa lindexiä 😄

Vierailija
45/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu tämä suomalaisnaisten dissaus meikkaavia naisia kohtaan. Typerämpää en ole vähään aikaan lukenut.

Vierailija
46/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu siitäkin missä asuu. Jos lähtee ovesta ulos Bulevardille, niin se ei varmaan tapahdu ihan seinästä reväistyn näköisenä. Täällä metsälähiössä ei viitsi kuluttaa ns. hyviä vaatteita koiran ulkoilutukseen.

Vierailija
47/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meen kauppaankin ilman meikkiä ja hupparissa ja collareissa. En siis todellakaan laittaudu myöskään koirien kanssa uloslähtiessä.

Lunttu! Aina saa hävetä ja kärsiä sinun takia!!

Vierailija
48/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorttoja on kyllä suominaiset.

Vierailija
49/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettepä paljoa ajattele niitä joilla on seksuaalinen hätätila musslimm pahoittaa mielensä.

Vierailija
50/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin asun maaseudulla ja lenkkeilen koirien kanssa lähinnä metsäpoluilla ja metsäautoteillä. Naamaan tarttuu hämähäkinseittejä, hyttyset ja paarmat pistävät myös naamaan, hiki valuu myös naamassa, ja muutakin likaa tarttuu myös naamaan varsinkin jos vedän lipat, ja entäs kun sataa. Saattaisi meikit olla vähemmän huolitellut lenkin jälkeen ja peilistä katsoisi luomuminäänikin pelottavampi otus. Muistettava myös maantiepöly joka kiinnittyy naamaan. 

En minä kyllä tuolla metsälenkillä likaannu.

Vierailija
51/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mä kyllä joskus laittaudun koiralenkille. En muutoin, mutta että on kivat vaatteet. Töissä joudun käyttämään työvaatteita ja paljon muualla en käy kuin töissä ja kävelyllä koiran kanssa, joten sään salliessa laitan kävelylle parempaa lindexiä 😄

Et taida rämpiä maastossa? 

Vierailija
52/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn kaupassa navettavaatteissa niin miksi ihmeessä laittautuisin kun vien koiran lenkille?

Vierailija
53/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä tuolla metsälenkillä likaannu.

Good for you 👍

Minä voisin hypätä pesukoneeseen kun olen hikinen, pahimmillaan kurainen ja hiuksistani saan keräillä kaikkea oravaa ja metrin halkoa pienempää. Mutta me mennäänkin koirien kanssa välillä lujaa ja poiketaan umpimetsäänkin. Molskahdus ojaankaan ei ole harvinaista. 

Vierailija
54/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on terskat ja melkomoinen tuuppari lähteissä.

Vierailija
55/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttu tämä suomalaisnaisten dissaus meikkaavia naisia kohtaan. Typerämpää en ole vähään aikaan lukenut.

Tuntuu, että ketjussa oikein kilpaillaan, kuka hiihtelee tuolla jossain rähjäisimmän näköisenä.

Suomessa asenteissa kuuluu yhä joku luterilaisuus, lestadiolaisuus mikä lie, jonka mukaan on syntiä ja vääryyttä laittautua.

Tosiaan vähän eri asia lähteekö lenkille metsään, vai keskellä kaupunkia.

Itse yleensä elän elämääni siten, että aina ennen ihmisten ilmoille lähtemistä pesen hampaat, kampaan hiukset, peseydyn, puhtaat vaatteet päälle ja kevyt freesaus. Minusta siten on kivempi aloittaa päivä ja on parempi fiilis, tein sitten päivällä mitä vaan. Muut saa tehdä ihan miten vaan, en katso pahasti. Jokainen tyylillään.

Vierailija
56/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meikkaan koiran ja itse kuljen jätesäkissä.

Vierailija
57/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun niin kauniiksi ja ihanaksi kuin osaan, mutta ei siitä iloa ole ollut.

- m50

Vierailija
58/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että ketjussa oikein kilpaillaan, kuka hiihtelee tuolla jossain rähjäisimmän näköisenä.

Suomessa asenteissa kuuluu yhä joku luterilaisuus, lestadiolaisuus mikä lie, jonka mukaan on syntiä ja vääryyttä laittautua.

Tosiaan vähän eri asia lähteekö lenkille metsään, vai keskellä kaupunkia.

Itse yleensä elän elämääni siten, että aina ennen ihmisten ilmoille lähtemistä pesen hampaat, kampaan hiukset, peseydyn, puhtaat vaatteet päälle ja kevyt freesaus. Minusta siten on kivempi aloittaa päivä ja on parempi fiilis, tein sitten päivällä mitä vaan. Muut saa tehdä ihan miten vaan, en katso pahasti. Jokainen tyylillään.

Joo, ja hirveät köökkipsykologiat tulilla vain siksi jos joku meikkaa. 

Vierailija
59/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu siitäkin missä asuu. Jos lähtee ovesta ulos Bulevardille, niin se ei varmaan tapahdu ihan seinästä reväistyn näköisenä. Täällä metsälähiössä ei viitsi kuluttaa ns. hyviä vaatteita koiran ulkoilutukseen.

Vanhemman polven olen kuullut ajattelevan noin että hienompia asioita ei käytetä koska ne kuluvat ja voivat mennä rikki. Ne paremmat astiat ovat kaapissa, vaatteita säästellään jne.

Mun mielestä tavarat on tarkoitettu käyttöön, vaatteitakaan en säästele. Jos satun vaikka kuolemaan tuonne metsään niin olenpahan siisteissä vaatteissa joissa kelpaa kuolla😅

Vierailija
60/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralenkillä tennarit tai kumpparit, farkut ja yläosa sään + lämpötilan mukainen, yleensä verkkatakki.