Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittaudutteko jotenkin koiralenkille mennessä vai menettekö ilman meikkiä verskoissa ja hupparissa ulos?

Vierailija
20.07.2024 |

Miten on?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen normaaleissa ulkoiluvaatteissa, mutta mulla ei ole verkkareita eikä huppareita. Kaupunkiasu on erikseen, korkkarit, saappaat jne. Ja koiratkin tietää vaatteista pääseekö lenkille vai ei. 

Meikkaan päivittäin joten meikkiäkin on.

Vierailija
62/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypilliset suomalaiset osaa myös käyttää sanojen välissä välilyöntiä. Hui 

Tyypilliset suomalaiset osaavat myös käyttää sanojen välissä välilyöntiä hui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, en ikinä uskaltaisi meikata, kun joskus harvoin mies päästää lähtemään  kotoa ulos. Tässäkin ketjussa on kutsuttu suomalaisia naisia lortoiksi, maineen kun voi menettää vaikka koiran kanssa ulkona. Niinku dogmi stail.

Vierailija
64/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaudun niin kauniiksi ja ihanaksi kuin osaan, mutta ei siitä iloa ole ollut.

- m50

Rakkaudella, Matti.  Oikein hyvä lyhytelokuva, mutta valitettavasti ei taida olla tällä hetkellä katsottavissa Areenassa.

Vierailija
65/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan eri asia kävelyttää Fifiä korttelin ympäri kuin juosta Rekun kanssa 10km tai ryynätä Tessun kanssa umpimetsässä. 

Vierailija
66/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttyssuihke on paras laittautuminen näillä leveyksillä. 

Vierailija
67/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu siitäkin missä asuu. Jos lähtee ovesta ulos Bulevardille, niin se ei varmaan tapahdu ihan seinästä reväistyn näköisenä. Täällä metsälähiössä ei viitsi kuluttaa ns. hyviä vaatteita koiran ulkoilutukseen.

Vanhemman polven olen kuullut ajattelevan noin että hienompia asioita ei käytetä koska ne kuluvat ja voivat mennä rikki. Ne paremmat astiat ovat kaapissa, vaatteita säästellään jne.

Mun mielestä tavarat on tarkoitettu käyttöön, vaatteitakaan en säästele. Jos satun vaikka kuolemaan tuonne metsään niin olenpahan siisteissä vaatteissa joissa kelpaa kuolla😅

Minä taas ajattelen, että mahdollisimman sään mukaista, jos sattuu jotain. Olisi hirveätä värjötellä muotivaatteissa odottamassa apua. Hyttyset, paarmat ym. aloittaisivat jo aterioinnin, koska ei olisi suojaavaa vaatetta.

-eri

Vierailija
68/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesä ilman meikkiä

Vierailija
69/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut meikkaa ja laittaa hiukset jopa ollessaan vaelluksella. Ne on just niitä joilla merkkivaatteet etämaassakin. 

Mulla on kyllä merkkivaatteet missä vaan ulkoillessa, koska ne on yleensä parempia ja käytössä toimivampia. En meikkaa koskaan ja hiukset laitan harjaamalla aamulla, jos muistan. 

Kyllä minäkin sinne vaellukselle valitsen ne parhaat vaelluskamppeeni. Sitä vartenhan olen ne kalliilla rahalla hommannut. Koiralenkillä menen sitten ihan missä sattuu vaatteissa, ainakin lyhyemmät lenkit. Joskus on kesämekko, joskus ne vaellushousut ja joskus reikäiset collarit, mitä nyt milloinkin. 

Vierailija
70/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kesä ilman meikkiä

Koko elämä ilman meikkiä 😀

Vierailija
71/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta koirolla on vimpan päälle tekstiilit (ohutturkkinen rotu)

Vierailija
72/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? En oo meikannu moneen vuoteen. Välillä hävettää jos olen liian rönttäsenä ja puolisoani varten laitan jopa koruja ja mietin vaatteita mutta hyi hemmetti, ihan sama joku koiralenkki. Se on nääs kaikki omasta ajasta pois.

Vierailija
73/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu siitäkin missä asuu. Jos lähtee ovesta ulos Bulevardille, niin se ei varmaan tapahdu ihan seinästä reväistyn näköisenä. Täällä metsälähiössä ei viitsi kuluttaa ns. hyviä vaatteita koiran ulkoilutukseen.

Vanhemman polven olen kuullut ajattelevan noin että hienompia asioita ei käytetä koska ne kuluvat ja voivat mennä rikki. Ne paremmat astiat ovat kaapissa, vaatteita säästellään jne.

Mun mielestä tavarat on tarkoitettu käyttöön, vaatteitakaan en säästele. Jos satun vaikka kuolemaan tuonne metsään niin olenpahan siisteissä vaatteissa joissa kelpaa kuolla😅

Minä taas ajattelen, että mahdollisimman sään mukaista, jos sattuu jotain. Olisi hirveätä värjötellä muotivaatteissa odottamassa apua. Hyttyset, paarmat ym. aloittaisivat jo aterioinnin, koska ei olisi suojaavaa

Miksi ne hyvät vaatteet ei voisi olla säältä suojaavat?! Ja no, minä lenkkeilen lähiössä ja sen pienissä metsissä, joten en kyllä näe suurta todennäköisyyttä joutua noin pahaan pulaan oli vaatteet mitkä vaan. 

Vierailija
74/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin arjessa (myös töissä) meikkaamisen kokonaan noin viisi vuotta sitten. Meikkaan ainoastaan erityisiin tapahtumiin kuten juhliin, silloinkin todella vähän. En kaipaa meikkaamista, siihen kulutettua aikaa ja rahaa ollenkaan. Meikkaaminen ei myöskään mielestäni liity mitenkään siihen, onko ihminen siisti vai ei. Hiukseni kyllä kampaan, käyn suihkussa, pesen hampaat ja vaatteet ovat ehjät sekä puhtaat.

Vierailija
75/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelen, että mahdollisimman sään mukaista, jos sattuu jotain. Olisi hirveätä värjötellä muotivaatteissa odottamassa apua. Hyttyset, paarmat ym. aloittaisivat jo aterioinnin, koska ei olisi suojaavaa

Sään mukaiset vaatteet totta kai. Ja ulkoiluvaatteet ovat yhtä laadukkaita kuin kaupunkiasutkin. 

Vierailija
76/81 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi ne hyvät vaatteet ei voisi olla säältä suojaavat?! Ja no, minä lenkkeilen lähiössä ja sen pienissä metsissä, joten en kyllä näe suurta todennäköisyyttä joutua noin pahaan pulaan oli vaatteet mitkä vaan. "

Niinpä, metsälenkillä pitää suojautua myös punkeilta, kun joutuu kulkemaan pitkässä heinässä. Jos joudun pulaan enkä voi soittaa apua, niin kukaan ei kyllä löydä eikä kaipaa aikoihin, hyvänä puolena sitten se, ettei koiraa tarvitse pitää koskaan kiinni.

Vierailija
77/81 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen terskoissa ja häppäreissä.

Vierailija
78/81 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mennä nyt paskalle.

Vierailija
79/81 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kesä ilman meikkiä

Sata kesää tuhat yötä ainakin, ilman meikkiä vaan

Vierailija
80/81 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, kun en meikkaa muutenkaan.

Mitä käsite "laittautuminen" tarkoittaa? Siistejä vaatteita, hiusten kampaamista vai vaatiiko se jotain enemmän?