Miksi julkaiset valtavan määrän kasvokuvia Instassa?
Selittäkää minulle miksi joku henkilö julkaisee valtavan määrän pelkkiä kasvokuvia itsestään?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi johtaja sanoi joskus, että työ ei ole raskasta. Mutta työpäivät raskaaksi tekevät nämä ihmiset jotka tauoilla käyttävät muita terapeutteina ja ovat joka asiasta valittamassa ja joka asiaa arvostelemassa. Pahan ilman linnut.
Työpaikoilla on paljon mielenterveys ongelmista kärsiviä ihmisiä jotka ei mene terapiaan ja kaatavat omaa paskaansa joka tauko työkaverien niskaan.
On niitä työttömissäkin. Kaikkialla on kaikenlaisia häröjä, et ikinä tiedä miten vastaantuleva käyttäytyy. Olen hämmentynyt tästä uudesta maailmasta.
Minä postaan kasvokuvia. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Minä postaan kasvokuvia. Mikä ongelma?
En tiä sun nimeäsi
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Lisään toisen: miksi kuvaat lomanvietostasi kuvia pitkin päivää ja viikkoja? Ymmärrän, että jostain kivasta jutusta laitetaan kuva tai kaksi, mutta miksi ajattelet aterioidesi kiinnostavan seuraajiasi?
Se on ainakin vaihtelevampaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on ärsyttäviä. Vasta oli facessa paikkakunnan ryhmässä nuoren naisen ilmoitus että kerää mustikoita rahaa vastaan. Kuvassa tämä selfieposeeraa mustikkaämpärin vieressä metsässä, ylhäältä päin otettu, muikea ilme kasvoilla. Se kuva olisi ollut kivempi jos olisi vaan näkynyt se metsä ja mustikkaämpäri, miksi siihenkin piti se oma pärstä mahduttaa.
Sehän on FACEbook, ju nou? Face = kasvot.
Ihanaa, kun töissä on kahvitauko, niin kiva kuunnella, kun työkaveri valittaa miehestään, tosi rentouttavaa.
Onhan se tietysti vähän ihmeellistä. Jossakin vaiheessa eräs ystäväni (ikolmekymppinen) alkoi tehdä tätä myös minulle viestitellessään. Kun ennen kuulumiset oli kirjoitettu, niin nyt lähetti ja lähettää kuulumisten sijaan naamakuvia. Mitä niihin edes voi vastata, kun kaikissa möllöttää naama eikä edes näy missä on. En jotenkin käsitä tätä trendiä.
Suurin myötähäpeä syntyy naisista, jotka juoksee pyllistelemässä feikkivalokuvaajasedille.
Mikään ei ole niin Out kuin itsestä peilin kautta otetut kuvat.
Nykyihminen on keskimäärin varsin huomionkipeä ja pinnallinen otus.
Itse en ole julkaissut koskaan mitään instagramissa, ja facebookissakin on ollut sama profiilikuva jo kuusi vuotta. Meitä on moneen junaan.
Työpaikoilla on paljon mielenterveys ongelmista kärsiviä ihmisiä jotka ei mene terapiaan ja kaatavat omaa paskaansa joka tauko työkaverien niskaan.