Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi julkaiset valtavan määrän kasvokuvia Instassa?

Vierailija
20.07.2024 |

Selittäkää minulle miksi joku henkilö julkaisee valtavan määrän pelkkiä kasvokuvia itsestään?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En julkaise.

miksi SINÄ väität perättömiä MINUSTA.

Vierailija
2/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa tuollaisia sivuja, joten omalta osalta ei mitään väliä mikä syy onkaan. Jotkut tykkäävät vaan omasta naamastaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minä festareilla, minä ravintolassa, minä salilla, minä sovituskopissa, jne. jne." 

Vierailija
4/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on se tili omia juttuja varten, henkilökohtainen tili. Ehkä siksi. Itse julkaisin kaikkea mitä mieleen juolahtaa kun naamavärkkiä ei viitti kuvailla mutta eipä siellä ole ketään seuraamassa. En ole hätistellyt omakuvilla kaikkia pois vaan kukaan ei nyt halua pitää minusta ilmeisesti. Harmillista.

Vierailija
5/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa tuollaisia sivuja, joten omalta osalta ei mitään väliä mikä syy onkaan. Jotkut tykkäävät vaan omasta naamastaan? 

Mistään ei saa nykyään keskustella. Aina löytyy joku sanomaan "mitä väliä"

Vierailija
6/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"minä festareilla, minä ravintolassa, minä salilla, minä sovituskopissa, jne. jne." 

Yleensä se tilikin on oma juttu.

Vierailija
7/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on se tili omia juttuja varten, henkilökohtainen tili. Ehkä siksi. Itse julkaisin kaikkea mitä mieleen juolahtaa kun naamavärkkiä ei viitti kuvailla mutta eipä siellä ole ketään seuraamassa. En ole hätistellyt omakuvilla kaikkia pois vaan kukaan ei nyt halua pitää minusta ilmeisesti. Harmillista.

Julkaisisin. 

Vierailija
8/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku ammattimielensäpahoittaja?

Vierailija
9/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Lisään toisen: miksi kuvaat lomanvietostasi kuvia pitkin päivää ja viikkoja? Ymmärrän, että jostain kivasta jutusta laitetaan kuva tai kaksi, mutta miksi ajattelet aterioidesi kiinnostavan seuraajiasi? 

Vierailija
10/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En julkaise, koska en usko että ketään kiinnostaa minun pärstäni niin paljon. Sama pärstä se on tänään kuin eilenkin.

Vierailija
11/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Lisään toisen: miksi kuvaat lomanvietostasi kuvia pitkin päivää ja viikkoja? Ymmärrän, että jostain kivasta jutusta laitetaan kuva tai kaksi, mutta miksi ajattelet aterioidesi kiinnostavan seuraajiasi? 

Ei kai kukaan seuraa, jos nuo jutut eivät kiinnosta? Eikö jokainen laita tuonne itseään kiinnostavia asioita ja muut seuraavat, jos nyt seuraavat. 

Vierailija
12/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska jaan mitä haluan mutta olenhan itsekin kiinnostunut kaikenlaisesta sisällöstä. Oppii paljon ja on kiva seurailla ihmisten elämiä. Kaikki ei kai sitten tykkää.

Vierailija
13/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma alkaa mennä pieleen, jos aletaan vaan miettiä mitä muut ajattelevat. Sinne laitetaan just sitä mistä itse tykkää.

Vierailija
14/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin syystä jokaisen keskustelua tavoittelevan henkilön tulisi keskittyä siihen keskustelukulttuurin edistämiseen.

Vierailija
15/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiltä jotka tunkee kuvasaastaa, kysyisin;

Elätkö itsellesi vai somelle?

Vierailija
16/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska jaan mitä haluan mutta olenhan itsekin kiinnostunut kaikenlaisesta sisällöstä. Oppii paljon ja on kiva seurailla ihmisten elämiä. Kaikki ei kai sitten tykkää.

Mieluummin lomakuvia kuin sitä samaa pärstää päivästä toiseen 

Vierailija
17/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset niitä haluavat nähdä. Se että postaisin jotain kuvaa mökkimaisemasta on vaan sen verran tylsää, että ei niillä tykkäyksiä paljon kerätä.

Vierailija
18/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin lomakuvia kuin sitä samaa pärstää päivästä toiseen 

Ja kuka pakottaa katsomaan sitä samaa pärstää päivästä toiseen?

Vierailija
19/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun näihin kysymyksiin eivät ikinä vastaa henkilöt jotka tätä tekevät. Ne jotka eivät tee vastaavat kyllä mielellään.

Vierailija
20/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset niitä haluavat nähdä. Se että postaisin jotain kuvaa mökkimaisemasta on vaan sen verran tylsää, että ei niillä tykkäyksiä paljon kerätä.

Mihin tarvitse noita tykkäyksiä? Saatko jotain mainostuloja?