Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoivat, että suojaa lattiat tulevat ulkokengillä. No millä suojaan? Tuovat mulle uuden jääkaapin.

Vierailija
20.07.2024 |

Sanoivat, että suojaa lattiat tulevat ulkokengillä. No millä suojaan? Tuovat mulle uuden jääkaapin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle tulisi kotiin toimitettuna kodinkone niin en piittaisi kenkien jäljistä.

Ei haittaisi että parketti menee pilalle?

Ei kai parketti mene pilalla yksistä ulkokengistä?

Vierailija
22/30 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä suojaa millään. Mulle tuotiin uusi tiskikone eikä mitään sotkua tullut vaikka ulkokengillä tulivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viime viikolla jääkaappi paikoilleen nostettuna. Tuonti 60 e, asennus 30 e, vanhan poisvienti 30 e.

En suojannut lattioita mitenkään, ei jäänyt kengänjäljistä jälkiä. Paperissa jonka kuittasin oli kohta, oliko lattiat suojattu. Oli laittanut kohtaan EI rastin.

Kai se on joku varokohta, älä valita jos et suojannut.

Vierailija
24/30 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän aikaan vuodesta mitään rapaa tule, eri asia loskakelissä. 

Vierailija
25/30 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan normaalisti olet ja imuroitu lattian/peset sen kun ovat jääkaapin tuoneet. Katsot että nokkakärryllä pääsee asunnossa kulkemaan ilman että matot tms. jäävät niihin jumiin. Tulevat kengät jalassa ja kärryjen renkaat myös likaiset 

Vierailija
26/30 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan normaalisti olet ja imuroitu lattian/peset sen kun ovat jääkaapin tuoneet. Katsot että nokkakärryllä pääsee asunnossa kulkemaan ilman että matot tms. jäävät niihin jumiin. Tulevat kengät jalassa ja kärryjen renkaat myös likaiset 

Mulle kannettiin vaan sisään eikä mitään kärryjä käytetty. 

Vierailija
27/30 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojaa lattiat tulevat ulkokengillä

Minkämaalainen AP mahtaa olla, jos saa kainoimmin tiedustella? Suomalainen et tuon ulosannin perusteella kyllä voi olla.

Vierailija
28/30 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa vinkin: todellakin suojaa ne lattiat. Ne vetää todennäköisesti siitä huolimatta sun parketin paskaksi. Ihan vaikka pahvia laitat, mutta laita se. Eikä ne kengillä parkettia pilaa, niitä ei vain hittojakaan kiinnosta se sun lattia, kun ne runttaa sitä jääkaappia tai pakastinta paikoilleen. Kahdesti olen oman lattiani saanut pilattua, kun suojaus on ollut vaillinainen. Ja yleensähän sä et ihan heti samantien huomaa sitä parketin runttuun vetämistä. Menee viikko tai kaksi ja kun sopivasti aurinko paistaa, niin huomaat ne rannut. Ja siinä kohtaa on aivan turha alkaa soittelemaan powerin aspaan, että kun nämä nyt tuli teidän asennuksesta silloin ja tällöin. 

Vierailija
29/30 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitten kuskien kengät nyt varmaan kovin likaiset tähän aikaan vuodesta ole. Kura-aikaan olisi ihan eri asia.

kivet kenkien uormissa voi tehdä pahaakin jälkeä lattiaan. osta suojauspaperia esim. kooo raudasta tms. 

Vierailija
30/30 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattian suojaus! Kiitos vastauksistanne! En yhtään ajatellut kärryjä ja pikkukiviä. Mulla laminaattilattiat.

Jospa leikkaa mustia jätesäkkejä tai olisko leikkamattomat vähän paksumpia ja siten parempia. Mulla olisi kotona. Sitten kiinnitän vähän maalarinteipillä kun sitäkin löytyy.

Ei tää nyt kuitenkaan ihan tyhmä kysymys ollut.