Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku olisi sinulle kateellinen jostakin, mistä uskoisit hänen sitä olevan?

Vierailija
19.07.2024 |

Tämän kysymyksen tarkoituksena on kääntää jokaisen katse tällä kertaa omiin vahvuuksiinsa, onnistumisiinsa ja onnistamisiinsa :)

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä ollaan kateellisia minulle, rikkinäisistä hampaista, vatsamakkaroista, 10-20 vanhoista vaatteista, ulosottoveloista, velallisesta asunnosta, korkeakouluun pääsemättömyydestä, lukion huonoista arvosanoista, lukemattomista pakeista, ghostaamiseksi tulemisesta parisuhteissa ja kaverisuhteissa, seksittömyydestä parisuhteissa. yhä uudelleen ja uudelleen petetyksi tulemisesta parisuhteissa, suhteesta naimisissa oleviin kun vapaita ei saa, pitää tyytyä varattuihin vai mikä? Työpaikkakiusaamisesta, stalkkereista, ilkeistä työnantajista? Halvoista, rikkinäisistä vaatteista ja kengistä? 

Vierailija
82/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia on oltu menestyksestäni eli olen saavuttanut melko nuorena asioita, joita muutkin tavoittelivat. Sitten ulkonäkö, pitkä parisuhde, fiksut ja menestyvät lapset. Myös taloudellista ja elämän hyvää laatua olen huomannut jonkun kadehtivan. Itse kyllä yritän olla antelias ja ystävällinen kaikille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisiista huonopalkkaisesta pskaduunista, ylipitkistä työpäivistä ja työviikoista/työvuorolistoista, joissa ei ole yhtään ainutta työvuoroa, perheettömyydestä, lapsettomuudesta, rakkaudettomuudesta, köyhyydestä, huonoista vanhemmista, huonosta kielitaidoista, ohuista hiuksista, kalpeasta ihosta vai mikä? Huonosta elämänlaadusta?

Vierailija
84/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleista poskista, eripari huulista, huonosta laulutaidosta, mistä?

Vierailija
85/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kertonut haluavansa samanlaisen parisuhteen kuin minulla ja miehelläni on. 17v jo yhdessä. Olemme lapseton pariskunta, tykkäämme tehdä ja harrastaa yhdessä. Käymme säännöllisesti treffeillä ja ulkona syömässä, kesällä matkailemme. Molemmilla on myös omaa aikaa, mutta kaikkein mieluiten olemme yhdessä. Kummankin kaverit ovat yhteisiä kavereitamme, joiden kanssa myös vietämme aikaa. Rakkaita kummilapsia on myös monta :) 

Vierailija
86/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin vapaa- ajasta ja jonkunlaisesta vapaudesta jonka työttömyys, määräaikaiset työsopimukset ja pätkätyöt ovat tuoneet tullessaan. Ja kun sitä on taloudellisesti täysin riippumaton siitä onko töitä vai ei. Minulle on aivan sama miten kukakin pärjää ja mitä minusta ajattelee. Elän niinkuin haluan ja niin tehkööt muutkin. 

Vierailija
87/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyistä parisuhteista vai mistä?

Vierailija
88/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikaisista, lyhyistä työsuhteista, perusteettomista potkuista, työpaikkasavustuksesta, pätkätöistä, syrjinnästä, ahdisteluista, köyhyydestä?

Vierailija
89/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja tyylitaju. Kauniit lapset. Poika on huippu-urheilija.

Vierailija
90/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se yleisin: Ollaan kateellisia jostain: Väitetään sinun olevan mt-ongelmainen ja ikävä ihminen. Tehdään rikoksia sulle. Valehdellaan, vääristellään ja jopa lavastetaan asioita. Fiksut tajuaa, tomppelit ei. 

Sabotoidasn jopa terveyttä ja ulkonäköä. 

Vierailija
91/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena omalla työllä ostettu omakotitalo. Hoikkuus. Siitä, että en tarvitse naislauman hyväksyntää, enkä lähde juoruiluun tai muihin villityksiin mukaan ryhmäpaineen vuoksi.

Vierailija
92/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45-vuotias ja saan 1800€ leskeneläkettä. En siis luule, että siitä ollaan kateellisia vaan tiedän sen. Harva tietää kuinka paljon saan, mutta todella moni alkaa avautumaan kuinka leskeneläke on muinaisjäänne, epäreilu, tarpeeton jne. Näkee kilsan päähän, että kateuksissaan puhuvat. Ehkä ovat itse huonossa suhteessa ja jotenkin salaa toivoisivat oman kumppaninsa kuolemaa. 

Onko tuo eläke määräaikainen vai lopun elämän ?

Leskeydyin 2018, eli ennen sitä muutama vuosi sitten tehtyä eläkemuutosta, eli siis loppuelämän. Joku tarkistus siihen taidetaan tehdä sitten kun itse jään eläkkeelle. 

Vierailija
93/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tyypilliset jutut: Katkerat kateellisia: ulkonäöstä, hyvästä perheestä, kauneista ja kilteistä lapsista, matkoista, helposta työstä. Siitä että on parisuhde ja mies, joka tienaa edes jotain, vaikka rikas ei ole ikinä ollut. 

Muistan kun yksi kaveri aina ilkkui kun poikaystävilläni oli surkeat ammatit. Itse tuli alemmasta sosiaaliluokasta ja rikkinäisestä perheestä. Hauskaa kun näkee  niiden ilmeet, jotka toivoi monesti, että olisi mennyt mahdollisimman huonosti ja kertoi toisin. Ilme valahti. 

Niin katkeria on oltu, että kaikkia edellämainittuja on yritetty sabotoida rikoksin. On valehdeltu että asiat olisivat toisin. Haluttu näyttää sellaisena raukkana, mt-tyyppinä ja uhrina. Uhri on kyllä ollutkin joissain määrin, mutta vain rikosten seurauksena. Ei  ole todellakaan mikään raukka vässykkä. Osittain juuri tuon takia joutunut jopa rikosten kohteeksi ihan viranomsistasolla esim. kuvitelkaa terveydenhuollossa!

Sitä se on kun koko suku on ollut vainottu. 

Hshhaaa se hoka tuli hyvästä perheestä ja veteli kymppejä koulusta piti sabotouden, valehdellen ja väärennyksin esittää toisenlaisena? No onneksi totuudet ja jopa rikokset ovat tulleet jo aika laajalti ilmi!

Kuinka noloa niiden järjestelijöille!

Vierailija
94/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasapainoinen ihminen ja kuulun suurituloisimman 5%:n joukkoon.

Vierailija
95/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan mahtava parisuhde! Arvo vain kasvaa iän myötä, kun ihmiset ovat toisella ja kolmannella kierroksella. Hyvää miestä on yhä vaikeampi löytää 

Vierailija
96/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon, että joku työtön voi olla kateellinen huonopalkkaisesta työstäni. Ainakin minusta töissä olo on kuitenkin työttömyyttä mielekkäämpää. 

Varmaan matkusteluhistorianikin voi herättää kateutta. Olen kuitenkin priorisoinut matkustelun joidenkin muiden asioiden yli ja asun sitten vähän kurjemmin kuin mitä voisin asua, jos en reissaisi. Pystyy sitten näilläkin tuloilla matkoja tekemään. 

Vierailija
97/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monet on ihan ulalla, koska sama henkilö on sekä uhrina, että myös pahantekojen ja vainon kohde. Kaikki ei vain ole tietoisia kaikista. Oijoi mikä soppa, mutta joillekin on selvää kaikki.

Niin paljon valheita ja väärennyksiä vuosikymmeniä. Valitettavasti suurin osa ihmisistä ei ole älykkäitä tajuamaan niitä. 

Vierailija
98/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45-vuotias ja saan 1800€ leskeneläkettä. En siis luule, että siitä ollaan kateellisia vaan tiedän sen. Harva tietää kuinka paljon saan, mutta todella moni alkaa avautumaan kuinka leskeneläke on muinaisjäänne, epäreilu, tarpeeton jne. Näkee kilsan päähän, että kateuksissaan puhuvat. Ehkä ovat itse huonossa suhteessa ja jotenkin salaa toivoisivat oman kumppaninsa kuolemaa. 

Onko tuo eläke määräaikainen vai lopun elämän ?

Leskeydyin 2018, eli ennen sitä muutama vuosi sitten tehtyä eläkemuutosta, eli siis loppuelämän. Joku tarkistus siihen taidetaan tehdä sitten kun itse jään eläkkeelle. 

Itseasiassa kun vanhin lapseni lakkaa saamasta omaa eläkettään, niin mun eläke vielä nousee. Siitäkin toki ollaan kateellisia, että mun lapset saa lapseneläkkeen, joka on hulppea summa verrattuna elareihin. Ja se tulee tileille täsmällisesti ja tappelematta. Sen turvin voin ostaa lapsilleni mitä tarvitaan ja he käyvät haluamissaan harrastuksissa, elokuvissa, matkoilla jne. 

Surullistahan se on huomata, että tälläistäkin asiaa kadehditaan. Jos mieheni olisi elossa, niin meillä olisi käytössä enemmän rahaa ja samat asiat ostettaisiin silloinkin. Lisäksi tietenkin olisi se onnellinen perhe. Kukaan ei varmaan silloin olisi samoin kateellinen siitä rahasta. 

Vierailija
99/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oltukin. Ulkonäöstä ja miehestä. Nyt kun ikää päälle 40 on kateus mielestäni hävinnyt tai ainakaan en näe sitä enää, eikä minulle kommentoida ikävästi.

Vierailija
100/122 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 jatkaa.

Olen itse ollut hyvin kateellinen muiden hyvistä perheistä ja lapsuudesta, siitä tuesta ja rakkaudesta mitä he kotoa ovat saaneet ja saavat edelleen. Voisin jopa sanoa että olen katkeroitunut. Myös rahasta ja ihanista työpaikoista tai koulutuksista. En päässyt itse monta kertaa hakemaani kouluun. Olen jo luovuttanut. Koen olevani luuseri. Olen alkoholistivanhempien lapsi,molemmat jo kuolleet.