Naisen kokema nautinto ..
Mitä se kullekkin tulee? Tuleeko se pillun sisälyä vai klitoriksesta vai jostain yhdistelmistä
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen saa orgasmin suuseksillä SEKÄ penetraatiolla, niin 7/10 naisista valitsee penetraation. Sopiiko tämä ap sulle?
Vauvan seksipalstan randomkysely ei ole validi tutkimustulos.
Kaikki tietävät, kuinka sivuhistorian voi poistaa, jotta pääsee vastailemaan useasti.
Eri
Ja miehet voi vastata naisena ja naiset miehinä. Eikä kävijäkunta edusta (onneksi) keskiverto-otosta väestöstä.
Seli seli. Joskus se totuus voi satuttaa ja sitten harmittaa.
On tää joillekin kipeä juttu, jos nainen nauttiikin kalusta sisällään. Onko tää kateutta vai mitä?
Kateus ei taida olla syy. Epäilen, että tuo nainen on se, jolla ei ole mitään
Itse asiassa hän on itse kertonut, että hänellä ja hänen kavereillaan on tunnottomat pillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen saa orgasmin suuseksillä SEKÄ penetraatiolla, niin 7/10 naisista valitsee penetraation. Sopiiko tämä ap sulle?
Kaikki tietävät, kuinka sivuhistorian voi poistaa, jotta pääsee vastailemaan useasti.
Eri
Ja miehet voi vastata naisena ja naiset miehinä. Eikä kävijäkunta edusta (onneksi) keskiverto-otosta väestöstä.
On tää joillekin kipeä juttu, jos nainen nauttiikin kalusta sisällään. Onko tää kateutta vai mitä?
Kateus ei taida olla syy. Epä
Itse asiassa hän on itse kertonut, että hänellä ja hänen kavereillaan on tunnottomat pillut.
Niin, tarkoitamme siis samaa henkilöä. Mutta onko hän kateellinen niille, joilla on tuntoa, on sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Vihaa naisia, joilla on tuntoa pillussa.
Kateus ei taida olla syy. Epäilen, että tuo nainen on se, jolla ei ole mitään tuntoa sisällään. Hän on äänekäs muissakin näissä ketjuissa. En usko että hän on kateellinen, koska ei tunne mitään. Hän ei ehkä vaan oikeasti ymmärrä, että muilla on tuntoa ja muut voivat nauttia yhdynnästä.