Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla sinkkunaisilla on aina parisänky?

Vierailija
19.07.2024 |

Varmaan panemisen takia.

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän aikuisilla ihmisillä yleensäkin ole. Mutta kiva naisviha-aloitus teiltä peräkammarinpojilta taas. Yrittäkää vähän kovemmin.

Jonkun Supon aloitus, että sais naussinkut valtiolle töihin.

Vierailija
42/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun seksinukkekin pitää mahtua sänkyyn.👄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän aikuisilla ihmisillä yleensäkin ole. Mutta kiva naisviha-aloitus teiltä peräkammarinpojilta taas. Yrittäkää vähän kovemmin.

Olen aikuinen (mies) ja ei minulla ole.

Ei teillä parikymppisillä opiskelijoilla vielä olekaan. Sen jälkeen kun sinulla on on ollut tyttöystävä, sinulla on eron jälkeen myös parisänky. 

Aloittaja varmaan luulee, että parisänky vaihdetaan eron jälkeen kapeaan sänkyyn ja taas parisuhteen ajaksi otetaan parisänky käyttöön. En yllättyisi. 

Vierailija
44/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 90cm leveä sänky. Jos on mies, josta tykkään ja hän tykkää minusta, niin kyllä siihen mahtuu. Exän kanssa kun alkoi mennä huonosti, ei meinattu mahtua 140cm leveään. Alkuaikoina kyllä mahduttiin minun soluhuoneessa tuohon 90cm leveään.

Ja lisäksi, jos joskus vielä tulisi seurustelukumppani, niin hän voi siitä ymmärtää, että olen hänen kanssaan vakavissaan, jos hankin takiaan leveämmän sängyn. Samoin minä voi ymmärtää potentiaalisen seurustelukumppanin olevan tosissaan ja kunnon mies, jos hän ei valita kapeasta sängystä.

Vierailija
45/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole edes omaperäinen. Tämä aloitus on ollut ennenkin.

Vierailija
46/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska 120cm sängyssä on hyvä nukkua

Ei tuo ole parisänky. Siinä olisi vain 60 cm tilaa per tyyppi.

Vierailija
47/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin miehestäni, päätin, että en en ikinä halua uutta miestä elämääni ja silti ostin itselleni ison muhkean parisängyn. Siinä on mukava nukkua ja mahtuu iso kokovartalotyyny viereen.

Vierailija
48/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo myös siitä, että asunnot ovat naisten ja erossa naisen asunnossa lokkeillut mies muuttaa johonkin pikku yksiöön.

Vierailija
49/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teillä parikymppisillä opiskelijoilla vielä olekaan. Sen jälkeen kun sinulla on on ollut tyttöystävä, sinulla on eron jälkeen myös parisänky. 

Aloittaja varmaan luulee, että parisänky vaihdetaan eron jälkeen kapeaan sänkyyn ja taas parisuhteen ajaksi otetaan parisänky käyttöön. En yllättyisi. 

Olen eronnut akasta juo yli vuosikymmen sitten ja asun yksin ja mulle riittää 90cm sänky koska en harrasta yhdenyön panoja kotonani.

Vierailija
50/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nukkua x-asennossa. Mulla on yksin 180 cm leveä sänky ja 300 neliön koti. 

Vierailija
51/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumisen ja panemisen takia. Miksi tyytyä tässäkään pienempään?

Vierailija
52/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut akasta juo yli vuosikymmen sitten ja asun yksin ja mulle riittää 90cm sänky koska en harrasta yhdenyön panoja kotonani.

Käyt siis maksullisissa? 

Vierailija
53/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille sänky on myös sisustuselementti: iso sänky näyttää paremmalta kuin yhden hengen sänky keskellä makuuhuonetta, tietenkin :D !  Isossa sängyssä saa nukkua leveämmin, isompi sänky on hyvä myös miesvieraita varten

Vierailija
54/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut otettua lapsuudenkodista kapeaa sänkyä mukaan.

Vierailija
55/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuokaan yllätä. 

Vierailija
56/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyt siis maksullisissa? <

En.

Vierailija
57/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole parisänkyä. Asun yksiössä, nukun vuodesohvalla, joka on kapea. En harrasta seksiä. 

Vierailija
58/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveässä sängyssä on mukava nukkua ja pitäähän koiran mahtua viereen. Tanskandoggi...

Vierailija
59/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveässä sängyssä on mukava nukkua ja pitäähän koiran mahtua viereen. Tanskandoggi...

Nuoleeko hyvin?

Vierailija
60/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden hengen sänky miehellä:

- Ei usko mahdollisuuksiinsa saada seksiä.

- On liian köyhä ostamaan parisängyn tai edes 120 cm.

Naiset haluavat viestiä päinvastaista.

Sekä minulla että nykyisella avopuolisollani oli tavatessamme 120 cm sängyt.

Kyse on enemmän yksilön henkilökohtaisesta valinnasta kuin sukupuolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi