Miksi kaikilla sinkkunaisilla on aina parisänky?
Kommentit (156)
Kun ei ole miestä latistamassa ja kysymässä tyhmiä niin voi olla vaikka parisänky vain minua varten.
On ainakin toivoa saada joku viereen.
Miksi joku jaksaa ja jaksaa jankata tästä hel*** asiasta TAAS kerran?!?
Näyttää olevan sitten ihan oikeitakin ongelmia, muka"ongelmien" lisäksi...
Vierailija kirjoitti:
Koska 120cm sängyssä on hyvä nukkua
Tuo koko ei ole parisänkyä nähnytkään. Ei siihen kahta aikuista mahdu.
Eli mitä? Mites jos haluaa joskus parisuhteen, aika noloa kun seurustelukumppani tulee yöksi, ja sulla on 80cm leveä sänky.
Olisipas sellainen iso amerikkalainen sänky. Incel tukehtuis pullaansa kun miettisi kuis siinä voi panna 😆
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä? Mites jos haluaa joskus parisuhteen, aika noloa kun seurustelukumppani tulee yöksi, ja sulla on 80cm leveä sänky.
Sitten nukutaan päällekkäin 😊
Pitäähän sänkyyn mahtua kissat ja koirat nukkumaan mukavasti.
No pitäähän sen sidukkavatsankin nyt kylkiasennossa olla sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella outoa, jos aikuinen ihminen nukkuisi 80 cm leveässä sängyssä.
Miksi olisi? Itse en koe enempää tarvitsevani.
No ei todellakaan. Meidän leveisiin sänkyihin ei yksikään äijä pääse. Jokainen nainen tarvitsee tilaa ympärilleen. Myös yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku jaksaa ja jaksaa jankata tästä hel*** asiasta TAAS kerran?!?
Näyttää olevan sitten ihan oikeitakin ongelmia, muka"ongelmien" lisäksi...
Kitkerä akka ei oo saanu mulukkua aikoihin.
Sanoin ei ja älä koske, mutta se ei mene perille -ketjusta lyhyesti koottuna miesten selitykset miksi naisia saa aina ja joka paikassa ahdistella ja rais kata:
- Jos nainen pukeutuu kauniisti, tai mekkoon tai kaikkien pahinta, punaiseen mekkoon. Silloin on huo ra.
- Jos menee baariin, niin se tarkoittaa että kuka tahansa saa ahdistella. Sinne mennään vain sitä varten, että on vapaata riistaa miehille, jotka eivät mitenkään voi hillitä itseään.
- Jos nainen katsoo mieheen päin tai hyvänen aika jos uskaltaa puhua jotakin.
- Ja kun muut selitykset loppuu, niin on äitien vika kun ovat kasvattaneet niin huonosti nämä pojat/miehet, ettei heillä voi mitenkään olla vastuuta mistään.
- Ai niin, ja kukaan kantasuomalainen mies ei ikinä koskaan ole ahdistellut tai r*iskannut naisia, ne on aina niitä muita.
Vieläkö joku ihmettelee miksi nainen mieluummin kohtaa metsässä karhun kuin miehen?!?
Vierailija kirjoitti:
Koska 120cm sängyssä on hyvä nukkua
Lastenkokoinen sänkyhän tuo on. Aloituksessa kysyttiin parisängystä. Ne ovat vähintään 160cm leveitä.
Mulla on 90cm leveä sänky. Jos on mies, josta tykkään ja hän tykkää minusta, niin kyllä siihen mahtuu. Exän kanssa kun alkoi mennä huonosti, ei meinattu mahtua 140cm leveään. Alkuaikoina kyllä mahduttiin minun soluhuoneessa tuohon 90cm leveään.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aikuisilla ihmisillä yleensäkin ole. Mutta kiva naisviha-aloitus teiltä peräkammarinpojilta taas. Yrittäkää vähän kovemmin.
Ei mulla ainakaan, ei mahtuisi asuntoonkaan.
Ei, vaan sen takia, että tilaa on enemmän. Missä määrätään, että sinkkujen pitää nukkua pienessä sängyssä?
hevoinenkin pitää mahtua viereen, kah jos se joutuu seisomaan lattialla koko yön, voip se kaatuva yhtäkkiä naisem päälle
Siis mitä? Meillä lapsillakin oli 140 cm sängyt ja ihan yksin nukkuivat. Miksi pitäisi nukkua pienessä sängyssä? Monta tyynyä ja iso peitto ja tilaa. Hyvät unet.