Miksi nainen haluaa nukkua parisängyn vasemmalla puolella?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää kumpi on oikea ja kumpi vasen puoli? Menenkö sängyn päätyyn seisomaan ja katson siitä, vai menenkö sänkyyn selälleni ja puolisuus katsotaan sen mukaan?
Tätä minäkin pohdin, mutta se taisi olla myös ap:n idea koko aloituksessa.
Minulla on lonkkien kohdalla ongelmaa jota en nyt tässä aio selittää eikä se ole mitään mitä kukaan ulkopuolinen näkee. Minä vaihtelen puolta jolle nousen koska se jotenkin vaikuttaa tuohon lantioon.
Makkarissa minulla on kaksoissänky ja vaihdan puolta tästä syystä jotta tulee noustua tasapuolisesti kummallekin jalalle - ymmärrättekö mitä tarkoitan?
Jos minulla nyt olisi partneri niin toivoisin jatkossakin voivani vaihtaa puolta. Sitten tulee ongelmaksi se että mies joka painaa 80 kg ja nainen joka painaa 50 kg luultavasti tarvitsevat hieman erilaiset sängyt / patjat vai onko tämäkin jotain humpuukia. Sopisi kyllä järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa nukkua aina lähempänä ovea. Se on kuulemma hänen puolensa.
Syy on hyvin yksinkertainen. Mies on lähempänä ovea ja nainen hänen takanaan niinkin primitiivisestä syystä kuin miehen vaistomaisesta tarpeesta suojella naista.
Minä nukun niin, että nukun miehen sydämen vieressä. Siihen voin sitten tarvittaessa viedä pääni, miehen rinnan päälle ja saada hyvän unen.
Nukun vasemmalla, koska mies on ehdottomampi ja valitsee aina oikean puolen.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaneeko teidän sänkynne sijainnilla huoneessa olla tekemistä asian kanssa? Itse nukun mieluiten lähempänä ovea käytännön syistä, esim vessaan on helpompi kömpiä. Kotona se on oikea ja mökillä vasen puoli..
Minä taas olen laittanut siipan mörönsyötiksi eli lähemmäs ovea. Siksi mulla kotona ja mökillä eri puolet.
Mies nukkuu lähempänä ovea, koska hän on mörönsyötti. Siitä on myös lyhyempi matka vessaan. Itse nukun oikealla kyljellä enkä tykkää, jos minun kasvoille hengitetään.
minä haluan aina nukkua oikealla puolella
t. nainen
Koska mies haluaa nukkua oikealla puolella, minulle jäi vasen puoli. En saanut valita, mutta eipä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä nukun kotona vasemmalla puolella ja mökillä oikealla puolella, mitäs siihen sanotte?
Jakautunut persoonallisuus?
Mikset kuule kysy siltä kyseiseltä naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on hyvin yksinkertainen. Mies on lähempänä ovea ja nainen hänen takanaan niinkin primitiivisestä syystä kuin miehen vaistomaisesta tarpeesta suojella naista.
Mä olen kummallinen nainen, koska mä haluan olla lähempänä ovea enkä missään nimessä seinän puolella, varsinkaan sellaisessa sängyssä, mistä ei pääse pois kuin yhdeltä puolelta. Tarvitsen siis tien paeta, jotta mulla on rauhallinen olo. Nukun vain vasemmalla kyljellä. Lisäksi tykkään nukkua lusikassa, koska aamulla nautin herätä kun Joten pään paikka säädetään sen mukaan, millainen huone on. Minä nukun lähempänä ovea, vasemmalla kyljellä, mies takanani.
Mä nukun molemmilla puolilla. Aloitan nukkumisen keskeltä. Aamusta riippuen herään sitten jommalta kummalta puolelta.
Ja se EI TARKOITA YHTÄÄN MITÄÄN
Vasemmalla siis katsottuna sängyn edestä? Vai sängyllä maatessa?
Vierailija kirjoitti:
Oveen se liittyy. Se joka kokee olevansa vahvempi, nukkuu ovea lähempänä eli onvihollista vastassa ensimmäisenä.
Näin meilläkin minä naisena...
Minäkin nukun vasemmalla. Siis siitä katsottuna kun makaan selälläni sängyssä. En tiedä mistä tämä tapa alkoi, mutta näin on ollut ainakin 10 vuotta. Jos jossain reissussa nukun kaverin vieressä niin valitsen mieluummin vasemman puolen sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä nukun sillä puolella mistä pääsee helpoiten vessaan.
Sama. Miehen ei juuri koskaan tarvi nousta kesken yön vessaan. Minä taas käyn vessassa lähes joka yö. Vähemmän törmäilyä, kiroilua ja miehen heräilyä, kun olen lähempänä ovea.
Luulen että tämä alkoi siitä, kun muutettiin vähän ennen vauvan syntymää ja vasemmalta puolelta oli lyhyempi matka vessaan (loppuraskaus...) ja pinnasänky sopi sille puolelle paremmin. Sitä ennen nukuin muistaakseni useammin oikealla.
Pääsee nopeammin karkuun, jos joku hullu murtautuu ja hyökkää kimppuun....
Selällä maaten katotaan kumpi onpi oikea ja kumpi vasen. Riippuu tietysti siitä kummassa päässä on pää.