Jos sinun pitäisi aloittaa parisuhde jonkun esineen kanssa, minkä esineen valitsisit?
Katsoin dokkarin naisesta joka oli rakastunut Eiffel-torniin. Mikä olisi oma sydämesi valinta? P.s. huumorilla ottakaa.
Kommentit (39)
Bengtskärin majakka sitten jos Eiffel on jo varattu.
Parisuhde on luotu kahden ihmisen välille.Sitä ei voi esineellistää oikeasti muulla tavoin kuin olemalla yhdessä toisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eiffeltorni kuulostaa kieltämättä aika hyvältä. Pitää kai nyt koittaa varastaa se siltä toiselta naiselta.
Naiset aina haluu sen joka on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Playstation 5. Tarjoisi minulle tosi paljon viihdykettä pelien muodossa. Ja ohjainta voisi käyttää muuhunkin kuin pelaamiseen ;).
No tota. Toivottavasti kaverisi ei ole pelannut sillä
Raastinrauta.. koska teen aina huonoja valintoja naisten suhteen ihan kai luonnostaan. Minulle ei kelpaa sellainen kilttinainen ollenkaan. Ne on nössöille.
Vierailija kirjoitti:
Playstation 5. Tarjoisi minulle tosi paljon viihdykettä pelien muodossa. Ja ohjainta voisi käyttää muuhunkin kuin pelaamiseen ;).
Seksileikeistä ensiapuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiffeltorni kuulostaa kieltämättä aika hyvältä. Pitää kai nyt koittaa varastaa se siltä toiselta naiselta.
Naiset aina haluu sen joka on varattu.
Sama ongelma se on meillä miehilläkin. Parhaat on aina varattu ja loput on invoja. Ihan niinkuin parkkipaikatkin ja pakko se on myöntää, että olen muutaman kerran varatulle paikalle moponi tunkenut..
Jääkaapin kanssa.
Sieltä löytyy aina jotain lohduttavaa.
Walkman. Jaksais kuunnella ihan oikeasti.
Peilin. Ei tulis ongelmia tasoerojen kanssa. T: ruma nainen
Valitettavasti se oli 15v minulla ollut polkupyöräni, josta jouduin jo luopumaan. 3 vaihteinen Tunturi Rider, tai pelkkä Rider oli uskollinen ratsastajani, vaikka suhteestamme puuttui seksi, se oli silti vakava ja täynnä tunteita. Minulla on vieläkin ikävä sitä pyörää ja niitä reissuja mitä teimme yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Passi. Voisimme yhdessä kiertää maapalloa ilman että tarvitsee vängätä matkasuunnitelmista. Lisäksi tulisi matkakulut vain yhdestä matkustajasta.
Hautajaiset viiden vuoden välein, ihan kamalaa. Jaa uusi jo kierroksessa ennen kuin vanhaa on edes haudattu.
Onko Kheopsin pyramidi jo varattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tota. Toivottavasti kaverisi ei ole pelannut sillä
Mitäh? Miten ohjaimella voi "kurvailla"? En ymmärrä
Ei ole suhteet esineisiinkään helppoja ja draamattomia!
Irstaileva turisti herätti raivoa Firenzessä
Naiselle halutaan antaa elinikäinen porttikielto Firenzeen.
Vasemman jalan kumisaapas.
M 45