Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle tekemistä loppu illaksi

Vierailija
19.07.2024 |

Vettä tulee saavista kaatamalla vähän väliä ja tiet tulvii, joten jotain kotona tehtävää. Siivota ei jaksa, kun on niin tunkkaisen kuuma kämppä. Tv:tä ei ole eikä tietokonetta, joten ei mitään elokuvaehdotuksia. Mitä ihmettä teen, kun av:kin tulee jo korvista ulos?! Ei täällä ole mitään tekemistä. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ehkä tylsältä, mutta palapelin tekeminen on yllättävän koukuttavaa puuhaa. 

Asia, jota kaipaan nuoruudestani! Mutta ei ole tilaa nykyään ison palapelin tekemiselle, eikä sillä valmiillakaan palapelillä mitään sitten tekisi. Sen takia on harrastus jäänyt. Nuorena isä teki niistä taulun. (ei ap)

Vierailija
42/50 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene kierrätyskeskukseen ja katsele ympärillesi ja osta kirjoja. Tai ota ilmaiskirjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sivukirjaston vieressä asuvana; mene kirjastoon. Itsellä kun ei ole lainkaan sohvaa, niin siellä voi sohvalla istuskella ja lukea tai muuta. Ei ainakaan tarvi kotona olla, jos se lannistaa.

Saappaat kannattaa ehdottomasti hankkia, vaikka asuisi kaupungissa, jos kerran kadut tulvii. Meidän kaupungissa se herätti joskus hilpeyttäkin jostain syystä, kun olin torilla sappaat jalassa sadekelillä. Tuntuu muitakin piristävän. Olen landelta lähtöisin, joten saappaat menee minulla ihan luanikkaasti jalkaan.

Vierailija
44/50 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/50 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee käpylehmiä.

Syksykin on ihan kohta, joten kävyyt sopii hyvin sisustukseen. 😂

Vierailija
46/50 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se Ap meni nyt sitten kokeilemaan kaikkia vinkkejä - tai ainakin melkein kaikkia.

Vierailija
47/50 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittes.

Vierailija
48/50 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tutustua naapuriin.

Vierailija
49/50 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso töllöttömistä The Block ja sitten Ensitreffit alttarilla Australia. Sitten peset hampaat ja menet nukkumaan.

Hänhän sanoi ettei ole tv. 

Vierailija
50/50 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on tylsää niin nyrkitän perspilluani niin että korvissa suhisee ja väliliha venyy ja paukkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi