Keksikää mulle tekemistä loppu illaksi
Vettä tulee saavista kaatamalla vähän väliä ja tiet tulvii, joten jotain kotona tehtävää. Siivota ei jaksa, kun on niin tunkkaisen kuuma kämppä. Tv:tä ei ole eikä tietokonetta, joten ei mitään elokuvaehdotuksia. Mitä ihmettä teen, kun av:kin tulee jo korvista ulos?! Ei täällä ole mitään tekemistä.
Kommentit (50)
Itse ostin näin naisihmisenä pirteän värisen sateenvarjon sitä varten, ettei sade masenna ja estä ulos menemistä. Kesällä on hyvä tuoksu sateella ja sen jälkeenkin. Kannattaa lähetä verkkaiselle kävelylenkille. Ottaa vaikka valokuvia. Tai kävellä kaupungilla katselemassa ihmisiä tai näyteikkunoita. Voi poiketa vaikka kahville jonnekin. Tai kävellä kivan puiston kautta.
Myrskyssä en suosittele menemään ulos. Silloin voi laitella vaikka kynttilöitä kotiin tunnelmaa luomaan ja tehdä vaikka suunnitelmia, visioida, mitä tekee huomenna tai ensi viikolla, loman jälkeen jne., mikö se oma tilanne nyt sitten onkaan. Minua sadesää inspiroi tällä tavoin.
Maalaa yhteiskuva Orposta ja Purrasta.
Hyviä ideoita. Pitää käydä täältä aina katsomassa, kun tylsyys vaivaa. Vois vaikka yksitellen järjestyksessä kaikki tehdä.
Shadowbannattu. Opettele suomenkieltä, siinä on sulle iltapuhdetta. Suomenna kaikki, mitä mieleen tulee. Suomenna sitten tänne jos et keksi muuta.
Kesäaikana tarkenee parvekkeellakin. Sisusta sinne kiva oleskelupaikka, jossa viihtyy sateellakin. Ainakin jos on lasitus, niin viihtyy.
Käy sadettomana hetkenä kaupassa ja osta pizzavermeet. Sitten syöt ja kirjaudut areenaan ja katsot puhelimella dokumentteja.
Mulla on sulle ehdotus! Nyrkitäpä persvittuas niin että lotisee ja pääsee tussupierut kun saat orgasmin!
Katso YouTubesta videoita Rainy day-haulla, mitä muut tekevät sadesäällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sulle ehdotus! Nyrkitäpä persvittuas niin että lotisee ja pääsee tussupierut kun saat orgasmin!
Tää kuulostaa hyvältä. Kiitos ehdotuksesta.
Kuulostaa ehkä tylsältä, mutta palapelin tekeminen on yllättävän koukuttavaa puuhaa.
"Mulla on sulle ehdotus! ..."
Joko on lukukausikalenteri ja uudet lyijykynät hankittu? Koulu alkaa taas pian.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ehkä tylsältä, mutta palapelin tekeminen on yllättävän koukuttavaa puuhaa.
Ei kun kuulostaa just hyvältä! :)
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa hyvältä. Kiitos ehdotuksesta.
Mulla on paljon hyviä ehdotuksia. Toinen on semmonen, joka vaatii että vatsa on kovana:
Kakalla käydessä laske pökälettä hieman ulos, mutta sitten "ime" se takaisin sulkijalihaksilla. Sen jälkeen työnnä taas ulos vähän jne. Jatka tätä nopeassa tahdissa kunnes saat perseorgasmin.
Kutsu joku kylään tai lähde itse kyläilemään.
Vierailija kirjoitti:
Äänikirja samalla kuulumaan.
Paperia, kynää? Ajattelu, filosofointi? Kirja. Joku liikeleikki jos on energiaa tai hyppely. Suunnittele jotain kivaa lähiajalle. Jälkiruoka? Mitä itse haluaisit tehdä. Sohvallaolo tai sänky? Kartan tutkiminen tai eri maiden. Kielen opettelu. Soitto jollekin luotettavalle. Joku ristinolla. Käsien liikuttelu ja räplääminen, joku esine. Mielikuvitusleikki, sulla olisi vaikka pieni putiikki, mitä haluaisit sinne - mitä kaikkea sen tiimoilta olisi tms. Tai mitä rannalla tapahtuisi ja miten hieno näköala siellä on. Mistä itse pidät?