Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset ei sitte päässy Mummilaan kun kuulemma kesäsiivoukset tekemättä selittelyn makua ja vahvasti!

Vierailija
19.07.2024 |

Oltiin varattu jo pleikkarit ja syömiset ja sipsit sekä petivaatteet mutta minkäs teet, mies on puhumaton ei kommentoi

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas

Samaa mietin. Uusintakierros samalla ongelmalla. Olemme palstalla ehkä vanhoja, mutta emme ihan niin vanhoja, ettemmekö muistaisi, että tämä aloittus oli palstalla vähän aikaa sitten.

Vierailija
22/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mummilassa ei oltu kuultu koko asiasta ja esittämänne aika ei heille sopinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kommentoi??

luuletko sinä pölhö, että poika kääntyisi äitiään vastaan ja alkaisi motkottamaan äitinsä päätöksestä? Miehen selkäytimeen on pienestä asti opetettu, että äitiä totellaan aina,äidille ei ääntä koroteta jne. Siksi hän ei kommentoi asiaa. Eikä puutu äitinsä päätöksiin.

Ei aikuisen ihmisen päätöksiin kukaan voi puuttua, väkisinkö ne lapset sinne pitäisi pojan viedä ? Todella outoa porukkaa, lapset hoitaa he kenen tekemiä ovat tai yhteiskunta jos ei itse jaksa, ei mummot eikä papat eikä edes pidä mitään selitystä antaa mikseivät hoida 

Vierailija
24/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapset ovat olleet meullä mökillä koko kesän. Siivoan vasta, kun koulu alkaa ja ihan itseä varten😅

Vierailija
25/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin, että minulla oli poikani lapsi hoidossa velipuolensa kanssa ja tämä velipuoli, eli poikani avovaimon lapsi rikkoi tablettini.

Ilmoitin pojalleni asiasta ja hän sanoi että hävitä se, hän hommaa uuden.

En kuitenkaan raaskinut sitä poiskaan ihan tuosta vaan heittää, vaan laitoin siitä ilmoituksen torille 10€ hintaan jos jollekin kelpaisi.

Meni tunti, niin ostaja saapui ja hän oli niin mukava,että tingin kympin.

Sain siis kympin ja hän lähti tyytyväisenä pojan kanssa menemään.

Kaikki tyytyväisiä.

Nyt odottelen että saapuvat lomaltaan ja poikani tuo mukanaan uuden tilalle.

Vierailija
26/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenlapset ovat olleet meullä mökillä koko kesän. Siivoan vasta, kun koulu alkaa ja ihan itseä varten😅

Kumpaa alapeukutat? Lasten lomailua vai siivousta?

Vierailija
27/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet tarjonnut lapsenhoidosta? Minä olen aina vienyt pari ruokakassia mukanani ja 50-60€ rahaa jos lapseni on ollut äidilläni hoidossa. Ei ole vielä sellaista päivää tullut, etteikö hän mielellään ottaisi luokseen. Monella on tyylinä hyötykäyttää vanhempiaan, miettimättä lainkaan, ettei täysihoito ole ilmaista järjestää, varsinkaan jos sitä rahaa ei kovinkaan paljoa ylimääräisenä pyöri nurkissa. Mieti luopuisitko sinä, esimerkiksi vaikka omasta lomareissustasi saadaksesi hoitaa toisten lapsia ja käyttää lomarahasi siihen? Tämä on yksi niistä ongelmista ja tulevaisuudessa vielä yleistyvämpi ongelma kun niin moni haluaa, että eläkkeitä pienennetään, tai jopa ne lakkautettaisiin kokonaan, että te kelarotat säästyisitte työhön menemiseltä.

Vierailija
28/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa ja mumma ihan loppu ja väsy, lapset pois!!🥳🥳👴👵

Vierailija
29/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä lapsi myös miehesi jälkeläinen vaiko exällesi synnyttämäsi yksilö? Jos jälkimmäinen niin onko kovinkin yllättävää, ettei anoppisi sitä halua ja miehesikin on sanaton sinun vaatiessasi hänen äitinsä hoitavan sinun äpä rääsi. On sinulla luntulla kyllä pokkaa. 🖕

Vierailija
30/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

No silloin kun mun veli kerran vuodessa olisi ohikulkumatkalla tullut käymään meidän faijan luona 300km päässä, ei sinne voinut tulla kuulemma siksi, koska hänen vaimonsa on sairaana. No olisihan faija voinut sopia tapaamisen vaikka kaupungille, jos siis oikeasti haluaisi tavata edes sen yhden kerran vuodessa.

Nää on näitä. Minunkin sukulainen olisi tullut visiitille mutta koronan jälkimainingeissa ehdotin tapaamista ulkona. Ei käynyt. Ilmeisesti minun kotini olisi pitänyt tsekata, minusta viis.

Sama täällä. Minun eläkeikäinen sukulaiseni olisi tullut tähyilemään, mitä olisi saatavissa. Ovet ei aukea heille.

Vierailija
31/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ihan itsekö keksit moisen originellin kommentin?

Nää on mun mielestä kans typeryyden huippu, ei kerro yhtään mistään yhtään mitään!

Vierailija
32/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten matti Nykänen sanoisi, sä oot siinä ihan yksinäs, ihan niinku että ap joors!

Vierailija
33/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ihan itsekö keksit moisen originellin kommentin?

Nää on mun mielestä kans typeryyden huippu, ei kerro yhtään mistään yhtään mitään!

1/5

Vierailija
34/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

No silloin kun mun veli kerran vuodessa olisi ohikulkumatkalla tullut käymään meidän faijan luona 300km päässä, ei sinne voinut tulla kuulemma siksi, koska hänen vaimonsa on sairaana. No olisihan faija voinut sopia tapaamisen vaikka kaupungille, jos siis oikeasti haluaisi tavata edes sen yhden kerran vuodessa.

" Ohikulkumatkoja" ei ole olemassakaan ja " siellä päin liikun" on täysin suunniteltua.

Vierailija
35/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ei halua alkaa ilmaiseksi lapsenvahdiksi rääkyville rumille lapsillesi. Pelaa kakaroidesi kanssa pleikkaa kotonasi.

Vierailija
36/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinun oma äitisi on jo edesmennyt kun anoppilaan lastasi tyrkytät? Henkilökohtasesti vihaan toisten kakaroita että en minäkään epämieluisen miniän lasta kotiini haluaisi , varsinkaan jos on äitinsä näköinen. Miksi menit tekemään lapsen jos sen seurassa itsekkään viihdy? Toisaalta miksi ajattelet lapsesi haluavan paikkaan jonne hän ei ole tervetullut? Surullisinta tuon lapsen kannalta on se, ettei häntä haluta minnekään, äiti ei hänen olevan kotona, eikä anpppikaan häntä halua vaivoikseen. Mitä mieltä edunvalvojasi on asiasta? Oleko kysynyt lastenvalvojalta asiaa samalla kun hän käy normaalilla viikkokäynnillään? Olisiko mahdollista saada tukiperhe? Myös sijaisperhekin voisi olla lapsen hyvinvoinnin kannalta hyvä ratkaisu.

Ompa ilkeetä textiä :( karmia mummi  olisi tollanen. Pienet lapset kyseessä kait.

Vierailija
37/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vanhuksillakin olla vaikka kuinka rietas seksielämä. Mummit ja vaarit ovat aivan yhtä viriilejä ja hyvässä hapessa kuin nuoremmat sonnit ja mirkut. Ei se ikää katso, sitä tulisi ajatelleeksi että mieliteot lopahtaa ikääntymisen myötä vaikkakin ovat paljon itsevarmempia vanhuusiässä. Hoitakaa itse omat kersanne ja antakaa vanhusten nauttia toistensa seurasta. Taidatte olla vaan kateellisia kun joillain pyyhkii näinkin hyvin ja ovat löytäneet itsestään uusia puolia. Ei ole työtkään esteenä vaan voi nauttia yhteisestä ajasta täysin rinnoin.

Vierailija
38/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida hyvä ihminen itse omat lapsesi! Lastenhoito ja lastenkasvatus kuuluu lapsen vanhemmille - äidille ja isälle. EI suinkaan lapsen isovanhemmille!

Kotiäitinä olen hoitanut itse lapsemme. En ole kuskannut lapsia isovanhempien ja sukulaisten vaivoiksi!

Vierailija
39/39 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida hyvä ihminen itse omat lapsesi! Lastenhoito ja lastenkasvatus kuuluu lapsen vanhemmille - äidille ja isälle. EI suinkaan lapsen isovanhemmille!

Kotiäitinä olen hoitanut itse lapsemme. En ole kuskannut lapsia isovanhempien ja sukulaisten vaivoiksi!

Mulle lapsenlapset ei ole olleet vaivoina, ovat ihania, mutta siivoan kunnolla vasta, kun lähtevät eli koulun alkaessa😘

Heillä on mökillä hauskempaa kuin kaupungissa. Vanhempien lomat vasta,kun koulut alkaa.