Mikä tällaisia miehiä vaivaa? Deittailuasiaa.
Tapasin viikko sitten deittisovelluksen kautta ns. täydellisen miehen. Fiksu, urheilullinen, hyvässä asemassa työssä jne Treffit meni loistavasti. Treffien jälkeen mies kysyi, haluanko vielä tavata. Sanoin kyllä ja hän totesi, että haluaa myös ja sovittiin seuraava treffipäivä.
Mies laittoi vielä illalla viestin, että kuinka mukavat treffit oli.
No sitten toisten treffien sopiminen takkuaakin pahasti. Ensin sovitun peruminen ilman mitään anteeksipyyntöä. Syy kyllä tuli ilmi. Sitten kun ehdotan toista päivää, menee yli vuorokausi, että viestiä edes luettiin. Sitten ilmoitus, ettei sovi ja uuden päivän ehdotus
Siis mitä v.n peliä tämä nyt on aikuiselta (50+) äijältä?
Laitoin melko vittumaisen sarkastisen viestin nyt menemään. Ei ole vastannut. Saattoi juttu olla tässä.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen hänellä
Olettaisin, että vaimo.
Joko pelimies tai tunnetasolla vammainen. Normaali ihminen ymmärtää, ettei suhteen alkumetreillä kadota vuorokaudeksi, koska ymmärtää, että tietysti silloin toinen alkaa miettiä, että lopahtiko kiinnostus vai mitö tapahtui. Tunneälykös ihminen huomioi toisen heti - kiinnosti seksuaalisesti tai ei.
On nyt sata tapaa hoitaa tuollainen tilanne kunniakkaasti puolessa minuutissa tyyliin: Sorry, ihan kiinni nyt seuraavan vuorokauden. Sopiiko, et katotaan aikataulut huomen. Kivaa päivää!
Tällöin: Kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko on olemassa ihmisiä jotka eivät edes lue kiinnostavan ihmisen viestiä vuorokauteen?
Saatatte kyllä missata elämänne rakkauden tuolla tavalla. Kovinkaan moni normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen ei jää kynnysmattona odottamaan, milloin sulla suvaitsee olla aikaa lukea hänen viestinsä. Siihen kun menee muutama sekunti sun kiireisestä vuorokaudesta.
Kyllä luen ja kyllä vastaan johonkin jutusteluviestiin, mutta minusta on ihan ymmärrettävää että mies jo yhden perumisen jälkeen halusi varmistaa että uusi aika varmasti sopii, ja tähän meni vuorokausi.
Siis uusi aikakaan ei käynyt ja syy oli kyllä sellainen, jonka varmasti tiesi jo aiemmin.
Ja itse kyllä vastaan, että Varmistelen pari juttua. Sopiiko, et palaan tähän huomenillal
Joo ja EHDOTTI UUTTA AIKAA. Ei aikuisilla ole välttämättä heittää hatusta sillä sekunnilla sopivaa aikaa ja siitähän riemu olisi revennyt jos mies olisi sanonut ettei sovi ehdottamatta lainkaan mitään toista aikaa.
Mene ap terapiaan, olet läheisriippuvainen.
Älä ole noin hätäinen miehellä on muutakin elämää kun sinun kanssa henkailu. Sillä voi olla kolme tai neljä muutakin naista joten sun vuoro tavata se mies on vasta ensi viikolla. Mies ei ole sinun omaisuutta nääs että muutkin saa sitä tavata.
Vierailija kirjoitti:
No aikaa selvää, suorastaan kirkuu että EI OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA siis kovinkaan paljoa ainakaan... eli varmaan on homma finito, koska haluat enemmän...
Niin no, mahdoton sanoa vielä, haluanko enemmän, kun kerran tavattu.
Mutta juu: siinä mielessä vaadin enemmän, että käytöstavat täytyy olla. En sitten tiedä, sietäisikö näin käyttäytyvät ihmiset muilta tällaista?
Oikea pelinainen ja pelimies osaa olla kohtelias, siinä me erotaan tunaroivista amatööreistä. Viestin lukeminen ja vastaaminen, muutaman sekunnin operaatio. Ei vaadi muuta kuin viitseliäisyyttä. Itse en koskaan nolaa enkä vedätä toista IHMISTÄ. Kaikenmaailman wannabe pelimiehet ovat äärettömän säälittäviä. Osaan arvostaa kun törmään oikeaan korkeatasoiseen pelimieheen. Otan jopa oppia häneltä joissain asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että ihmisistä puhutaan halveksuntaa tihkuen joinain yhdentekevinä Tinder-tyyppeinä. Tietääkseni siellä on kymmeniä tuhansia suomalaisia, joista suuri osa on täysin normaaleja ihmisiä Itsekin tiedän monta.
Siksi itselläni on tapana kohdella tapaamiani ihmisiä kunnioittavasti. Vaikka olenkin heihin tutustunut Tinderissä. Ap
Ja suurin osa tapaamistani muistakin on kyllä näin toiminut.
Minä tarkoitin tuolla edellä Tinder-tyypillä nimenomaan ihmistä, jota en ole vielä edes tavannut. Asia on eri, jos ollaan jo käyty useammilla treffeillä, joten kommentti ei sellaisenaan päde aloittajan tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole noin hätäinen miehellä on muutakin elämää kun sinun kanssa henkailu. Sillä voi olla kolme tai neljä muutakin naista joten sun vuoro tavata se mies on vasta ensi viikolla. Mies ei ole sinun omaisuutta nääs että muutkin saa sitä tavata.
Kyllä. Itselläkin toinen treffailtava, mutta silti olen kohtelias.
Tietysti saa tapailla useampaa.
Ap
Mä olen miettinyt jos nainen on liian innokas, voiko hänellä olla autismi, Kun naisillahan se tuppaa olemaan päinvastoin kuin miehillä mikä tarkoittaa että se tekee naisen ylienergiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oikea pelinainen ja pelimies osaa olla kohtelias, siinä me erotaan tunaroivista amatööreistä. Viestin lukeminen ja vastaaminen, muutaman sekunnin operaatio. Ei vaadi muuta kuin viitseliäisyyttä. Itse en koskaan nolaa enkä vedätä toista IHMISTÄ. Kaikenmaailman wannabe pelimiehet ovat äärettömän säälittäviä. Osaan arvostaa kun törmään oikeaan korkeatasoiseen pelimieheen. Otan jopa oppia häneltä joissain asioissa.
Se on juuru näin. Siksi olen kääntymässä, että tämä mies ei ole pelimies, vaan sosiaalisesti avuton.
On nimittäin oikeastu pelin hallitsevastakin kokemusta ja kyllö hän nyt osasi esittää kiinnostusta nyt sentään seksiin saakka.
Ei riitä, että on nainen. Pitäisi olla myös kiinnostava, kaunis ja haluttava. Kuvauksesta päätellen et ollut lopulta mitään näistä. Sorry. Lisäksi, vittuilemalla ei saavuta mitään, koskaan. Ehkä oman tasosi miehet olisi jatkossa parempi valinta.
ps. joku riittävän tasokas nainen on nytkin ko. miehen kanssa. Tai ainakin tänä iltana ja yönä.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä, että on nainen. Pitäisi olla myös kiinnostava, kaunis ja haluttava. Kuvauksesta päätellen et ollut lopulta mitään näistä. Sorry. Lisäksi, vittuilemalla ei saavuta mitään, koskaan. Ehkä oman tasosi miehet olisi jatkossa parempi valinta.
ps. joku riittävän tasokas nainen on nytkin ko. miehen kanssa. Tai ainakin tänä iltana ja yönä.
Ja siis miksi tämä mies 1. lähti treffeille 2. Vietti kanssani 3 tuntia 3. sanoi vuoren varmasti haluavansa tavata uudestaan 4. laittoi vielä viestiä perään 5. vastasi viestiin kuitenkin, vaikka viiveellä?
Sekopää?
Ap
Ja mitä tulee itseeni, niin olen siis hoikka ja johtavassa asemassa myös työelämässä, mutta tosiaan saman ikäinen kuin tämä mies.
Eli siis kyllä toki olen ns yli-ikäinen ja toki siinä mielessä täysin epähehkeä.
Samaa ghostaamista naiset harrastaa.
Ap, mies oli luultavasti joku tavan tollo, eli et menettänyt mitään. Ei hallinnut käytöstapoja vaikka ehkä halusi esittää jotain pleijeriä. Pelimiehet, oikeat ovat ihan toista maata. Yhden tällaisen kanssa vietin nuorempana viikon Pariisissa. Molemmille oli selvää pelin henki ja ilmaisen matkan lisäksi opin hyvin paljon häneltä. Olin toki pelinainen jo ennen tätä, mutta opin tosi hyödyllisiä asioita. Oli ihan mieletön viikko meillä Pariisissa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ghostaamista naiset harrastaa.
No tämä ei ghostannut. Vastasi sen vuorokauden jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisilla on vientiä vaikka joka illalle ottaisi uuden deitin.
Vanhalla äijällä. Älä hulluja puhu.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mies oli luultavasti joku tavan tollo, eli et menettänyt mitään. Ei hallinnut käytöstapoja vaikka ehkä halusi esittää jotain pleijeriä. Pelimiehet, oikeat ovat ihan toista maata. Yhden tällaisen kanssa vietin nuorempana viikon Pariisissa. Molemmille oli selvää pelin henki ja ilmaisen matkan lisäksi opin hyvin paljon häneltä. Olin toki pelinainen jo ennen tätä, mutta opin tosi hyödyllisiä asioita. Oli ihan mieletön viikko meillä Pariisissa.
Joo, tämä. Joku täällä sanoi, että olen läheisriippuvainen, mutta mielestäni juuri he jäävät sietämään paskaa kohtelua.
Minä tein rajat heti selväksi. Muistutan, että perui ekat selkeästi sovitut treffit ilman mitään pahoittelua. Itse olin tehnyt järjestelyjä jo päivän osalta ja siis peruminen tuli edellisenä iltana myöhään. Sekin useamman tunnin päästä kun olin kysynyt tapaamisaikaa.
Ja ehdotin uutta aikaa ja sitten vastaus ei käy yli vuorokauden päästä.
Deittailuvaiheessa kannattaa pitää monta rautaa tulessa. Silloin ei häiritse, jos yksi tipahtaa kyydistä.
Vasta kun tapailu yhden kanssa syvenee, keskitytään silloin siihen yhteen.
No aikaa selvää, suorastaan kirkuu että EI OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA siis kovinkaan paljoa ainakaan... eli varmaan on homma finito, koska haluat enemmän...