Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pystyisitkö seurustella feministin kanssa?

Vierailija
19.07.2024 |

Tällaista mietin.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.  Joku raja sentään.  Mitään miesvihaaja mielenterveys naista en elämääni pilaamaan halua.

Vierailija
22/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin pystyä seurustelemaan ja ehkä voisin seurustella, mutta en pystyisi seurustella. Kielentajuni ei sellaista hyväksy.

Minkä ikäisenä sinulla todettiin autismi?

Ei oikeakielisyys oo mikään autistien yksinoikeus. 

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Olen seurustellut useamman kanssa - olenhan itsekin feministi. Tämä uusi sukupolvi toksisia sikafeministeja, jotka ovat avoimen epätasa-arvoisia ja miesvihasta kärsiviä ei kiinnosta.

M50

Monet näistä toksisista sikafeministeistä tuntuu kyllä nauttivan miesvihasta eikä kärsivän.

Vierailija
24/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kysyt kuinka moni on sovinisti? Jos kerran on sitä mieltä, että mies on ihmisenä arvokkaampi ja parempi kuin nainen, niin täytyy olla kyllä molempien sitten samaa mieltä, vaikeaa on sovinistin ja feministin elää arkea.

Vierailija
25/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin pystyä seurustelemaan ja ehkä voisin seurustella, mutta en pystyisi seurustella. Kielentajuni ei sellaista hyväksy.

Minkä ikäisenä jättäydyit pois peruskoulun äidinkielen tunneilta?

Sinulla on selkeästikin paha olla. Jaxuhalit sinne 😘 

Sinulla on rektiohäiriö. Siihen saa apua esimerkiksi J. Korpelan kielenhuolto-oppaasta.

Erektiohäiriö sillä on.

Vierailija
26/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista yläpeukkujen määrälle 😆 vit-tu täällä käy paljon autisteja 🤣

Ne on niitä ulilaudalta tulleita incel burgereita 🤭

Kyllä täällä on ihan entuudestaan paljon naispuolisia autistihylkiöitä.

Vierailija
27/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele feministi. Moni nainen sanoo olevansa feministi ja kannattavansa tasa-arvoa. Olen samaa mieltä, että tasa-arvo on aika sellainen peruslähtökohta. Mutta jos feminismi on sitä, että mennään tissit paljaana mannerheimintietä pitkin ja huudetaan vähemmistöjen oikeuksista, turkistarhauksesta ja vessojen seinien vääristä väreistä, niin sitten ei ole kyllä mun tyyppiä.

Vierailija
28/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtelen välttelevästi ihmisiin jotka nostavat jonkun -ismin tai ideologian tärkeäksi osaksi itseään. Omiin kokemuksiin pohjautuen kys. ihmiset ovat muutenkin persoonaltaan käytettyjä pahvilaatikkoja - tyhjää täynnä eikä mitään väriä elämässä.

Oma mielipide, mutta se myös mielestäni kertoo, että kyseinen henkilö ei osaa olla itsenäinen itsensä vaan tarvitsee jonkun "yhteisön" vahvistamaan itseään.

Saa suuttua jos haluaa.

Mikä on äidinkielesi? Ehkä kannattaisi kirjoittaa vaikka englanniksi tai käyttää tekoälykääntäjää, niin joku voisi ymmärtääkin jotakin siitä, mitä yrität sanoa.

Vierailija
29/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeakielisyys oo mikään autistien yksinoikeus. 

- eri

Kyllä se monesti kielii autismista jos täytyy tulla pätemään kieliopista. Autistit kun ei osaa pitää mitään sisällään vaan pätemisen tarve heillä on loputon.

Vierailija
30/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Olen seurustellut useamman kanssa - olenhan itsekin feministi. Tämä uusi sukupolvi toksisia sikafeministeja, jotka ovat avoimen epätasa-arvoisia ja miesvihasta kärsiviä ei kiinnosta.

M50

Monet näistä toksisista sikafeministeistä tuntuu kyllä nauttivan miesvihasta eikä kärsivän.

Kukaan ei nauti vihan tunteesta. Viha on myrkkyä sielulle.

Vierailija
31/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

En usko tuohon. Viha myrkyttää mielen. Vaikka se houkuttelisikin oikein rypemään itsessään, se on silti ihmiselle vahingollista.

Vierailija
32/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele feministi. Moni nainen sanoo olevansa feministi ja kannattavansa tasa-arvoa. Olen samaa mieltä, että tasa-arvo on aika sellainen peruslähtökohta. Mutta jos feminismi on sitä, että mennään tissit paljaana mannerheimintietä pitkin ja huudetaan vähemmistöjen oikeuksista, turkistarhauksesta ja vessojen seinien vääristä väreistä, niin sitten ei ole kyllä mun tyyppiä.

Ei tuo sun jälkimmäinen määritelmä päde kuin niihin kouralliseen jotain ihme hihhuleita, ei tuollainen tarkoita mitään feminismiä, se on sitä tasa-arvoa ja sillä selvä, siitä ei pääse yli eikä ympäri vaikka miten jotkut sekopäätä siitä yrittää vääntää jotain muuta.

Vierailija
33/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN

Vierailija
34/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kaikesta valittajia ja nalkuttajia.Olis se alentavaa kun diktaattori akka määräilisi kaikku asiat.

Vierailija
35/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtelen välttelevästi ihmisiin jotka nostavat jonkun -ismin tai ideologian tärkeäksi osaksi itseään. Omiin kokemuksiin pohjautuen kys. ihmiset ovat muutenkin persoonaltaan käytettyjä pahvilaatikkoja - tyhjää täynnä eikä mitään väriä elämässä.

Oma mielipide, mutta se myös mielestäni kertoo, että kyseinen henkilö ei osaa olla itsenäinen itsensä vaan tarvitsee jonkun "yhteisön" vahvistamaan itseään.

Saa suuttua jos haluaa.

Mikä on äidinkielesi? Ehkä kannattaisi kirjoittaa vaikka englanniksi tai käyttää tekoälykääntäjää, niin joku voisi ymmärtääkin jotakin siitä, mitä yrität sanoa.

No kylläpäs sä nyt kiukuttelet tuosta kieliopista 😅 Mee vaikka ulos haukkaamaan happea 😆

Vierailija
36/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi loogisesti seurustella feministin kanssa, koska olen sovinisti, mikä tarkoittaa, että pidän miestä keskimäärin korkeampiarvoisena oliona kuin naista. En kannata siis mitään tasa-arvohömpötystä, joka on mennyt ihan överiksi. Olen silti kiltti sovinisti, ja hyväksyn, että valkoisella heteronaisella on oikeus olemassaoloon, mitä en tietenkään kyseenalaista missään tapauksessa.

Vierailija
37/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROITUS!

TÄSSÄ KETJUSSA ON ERITTÄIN HÄIRIINTYNYT AUTISTI!

VAROITUS PÄÄTTYY

Vierailija
38/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pystyt kirjoittaa väärin. Minä pystyn ryypätä tänään.  seurustelemaan

Vierailija
39/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi loogisesti seurustella feministin kanssa, koska olen sovinisti, mikä tarkoittaa, että pidän miestä keskimäärin korkeampiarvoisena oliona kuin naista. En kannata siis mitään tasa-arvohömpötystä, joka on mennyt ihan överiksi. Olen silti kiltti sovinisti, ja hyväksyn, että valkoisella heteronaisella on oikeus olemassaoloon, mitä en tietenkään kyseenalaista missään tapauksessa.

Ok incel 💁 

Vierailija
40/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kunhan nyt ei ole mikään äärifeministi jonka mielestä olen valkoihoisena heteromiehenä syypää kaikkiin pahoihin asioihin maailmassa.

onko olemassa muunlaisiakin feministejä?

tai onhan täällä palstallakin se feministi, joka aina kirjoittaa isoilla kirjaimilla, mitä poikavauvoille pitäisi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi