Mies, pystyisitkö seurustella feministin kanssa?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Olen seurustellut useamman kanssa - olenhan itsekin feministi. Tämä uusi sukupolvi toksisia sikafeministeja, jotka ovat avoimen epätasa-arvoisia ja miesvihasta kärsiviä ei kiinnosta.
M50
Niin, mä ihmettelen miksi kukaan nainen haluaisi seurustella ei-feministimiehen, eli sovinistin, misogynistin kanssa?
Ootpas sä yksinkertainen putkiaivo 🤭 ei se tee ketään sovinistiksi jos on ei-feministi. Moni vaan ei halua tulla identifioiduksi osaksi ryhmää, joka menee tissit paljaana mannerheimintietä pitkin huutaen vähemmistöjen oikeuksista, turkistarhauksesta ja vessojen seinien vääristä väreistä.
Mikä siinä on, että nämä äänekkäät vähemmistöryhmät vetää puoleensa autisteja 😆
Sulla kyllä on a
Itse et tunnu ymmärtävän että ne on eri sanat koska ne tarkoittaa eri asioita.
En ole vielä tavannut tervepäistä naista, joka kertoo avoimesti olevansa feministi. Varmasti heitäkin on, mutta he eivät tee siitä asiasta mitään numeroa joten on mennyt ohi. Nämä avoimesti feministit yleensä kyllä onneksi tunnistaa jo kaukaa. Puhe on pääosin pelkkää myrkkyä.
Eli pystyisin kyllä, mutta jos vaikka tinderissä joku kertoo olevansa feministi niin roskiin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Olen seurustellut useamman kanssa - olenhan itsekin feministi. Tämä uusi sukupolvi toksisia sikafeministeja, jotka ovat avoimen epätasa-arvoisia ja miesvihasta kärsiviä ei kiinnosta.
M50
Niin, mä ihmettelen miksi kukaan nainen haluaisi seurustella ei-feministimiehen, eli sovinistin, misogynistin kanssa?
Tuossako ne vaihtoehdot on feministi tai sovinisti? Entä jos ei ole kumpaakaan ryhmää edustava?
Joko ajat sukupuolten välistä tasa-arvoa, tai sitten et aja, jos mielestäsi sukupuolien välillä ei tule olla tasa-arvoa, niin sitten olet joko sovinisti tai sovinismin naispuolinen versio (joka ei ole feministi) eli kuulu
Aika pienellä ihminen sinusta olisi feministi. Voisin kuvitella useammalla ihmisellä olevan erilainen näkemys mitä tarkoittaa olla feministi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän mitä sillä tarkoitetaan, mun vaimolle se tarkoittaa naisten omien asioiden ajamista ja tasa-arvoa, mut tuskin oltais päädytty naimisiin jos se ois joku joka käyttää ismiään vaan sortaakseen muita.
Ääripää elementit ihan kaikessa on vajaa-älyisiä, niihn keskittyminen on jotain mitä muut vajaaälyiset tekee koska ne ei osaa keskustella normaalisti.
Aika hyvä huomio, tässäkin keskustelussa kaikki järkevä hukkuu kahden ääripää tapauisen mustavalkoiseen jankutukseen missä kumpikaan ei kiusallaankaan ymmärrä mitään itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Tuossako ne vaihtoehdot on feministi tai sovinisti? Entä jos ei ole kumpaakaan ryhmää edustava?
Joko ajat sukupuolten välistä tasa-arvoa, tai sitten et aja, jos mielestäsi sukupuolien välillä ei tule olla tasa-arvoa, niin sitten olet joko sovinisti tai sovinismin naispuolinen versio (joka ei ole feministi) eli kuulut jompaan kumpaan ryhmään vaikka et millään halu
Joka tapauksessa olet jompi kumpi, ihan kuten olet ihminen, vaikka et millään haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Juu kunhan nyt ei ole mikään äärifeministi jonka mielestä olen valkoihoisena heteromiehenä syypää kaikkiin pahoihin asioihin maailmassa.
Eli en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin pystyä seurustelemaan ja ehkä voisin seurustella, mutta en pystyisi seurustella. Kielentajuni ei sellaista hyväksy.
Minkä ikäisenä sinulla todettiin autismi?
Autisteilla on vaikeuksia kommunikaatiossa. Oikeakielisyys ei ole merkki autismista, se on merkki vähintään normaalista älykkyydestä.
Mieluummin häkissä raivotautisen karhun kuin intersektionaalisen feministin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tavannut tervepäistä naista, joka kertoo avoimesti olevansa feministi. Varmasti heitäkin on, mutta he eivät tee siitä asiasta mitään numeroa joten on mennyt ohi. Nämä avoimesti feministit yleensä kyllä onneksi tunnistaa jo kaukaa. Puhe on pääosin pelkkää myrkkyä.
Eli pystyisin kyllä, mutta jos vaikka tinderissä joku kertoo olevansa feministi niin roskiin menee.
Mulla on pohjaoletuksena se että kaikki on tottakai feministejä, joten jos kävisi ilmi ettei treffikumppani olekaan, niin kyllä me olis viimeiset treffit. T m 40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän mitä sillä tarkoitetaan, mun vaimolle se tarkoittaa naisten omien asioiden ajamista ja tasa-arvoa, mut tuskin oltais päädytty naimisiin jos se ois joku joka käyttää ismiään vaan sortaakseen muita.
Ääripää elementit ihan kaikessa on vajaa-älyisiä, niihn keskittyminen on jotain mitä muut vajaaälyiset tekee koska ne ei osaa keskustella normaalisti.
Aika hyvä huomio, tässäkin keskustelussa kaikki järkevä hukkuu kahden ääripää tapauisen mustavalkoiseen jankutukseen missä kumpikaan ei kiusallaankaan ymmärrä mitään itse.
Äkkiseltään vois kuvitella et he ois täydelliset toisilleen, melkein kun disney sadusta, mut mä epäilen et käytännössä sosiaalisten taitojen puute on tehny niistä kelvottomia pärjään elämässä ylipäätään, saati sitten parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin pystyä seurustelemaan ja ehkä voisin seurustella, mutta en pystyisi seurustella. Kielentajuni ei sellaista hyväksy.
Minkä ikäisenä sinulla todettiin autismi?
Autisteilla on vaikeuksia kommunikaatiossa. Oikeakielisyys ei ole merkki autismista, se on merkki vähintään normaalista älykkyydestä.
Sun oikeakielisyys on pakkomielle peruskoulun kieliopista, se on niin autistista ettei paremmasta väliä.
Kielen ainoa funktio on tulla ymmärretyksi, kielioppi on ohjeita sen tulkintaan jonka on tarkoitus auttaa sua ymmärtään ja kommunikoimaan paremmin.
Sen ymmärryksen sijaan sinä et enää ymmärrä tekstin merkitystä enää hädintuskin ollenkaan, koska olet niin olevinasi aiheesta josta tiedät hädintuskin mitään.
-eri
Riippua siitä mitä sinä tarkoittaa feminismillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi feminismiä kaasuvalotetaan tasa-arvoa ajavaksi kun sille on jo ihan oma ideologiansa - egalitarismi.
Koska sillä jos et oo meidän puolella oot meitä vastaan-retoriikalla pystyy puskeen siinä sivussa läpi kaikkea semmoista ideologista paskaa josta nää ei uskalla puhua ääneen asti niin siks ne on piilossa tasa-arvon takana.
Näyttää ihan älyttömän lapselliselta tämmönen epärehellinen temppuilu oli se sit vasemmiston tai oikeiston rakettiryhmä kun huseeraa.
Nollatoleranssi idealistisesti aivovammautuneille.
"Joka tapauksessa olet jompi kumpi, ihan kuten olet ihminen, vaikka et millään haluaisi."
Jankuti jankuti, se että sinö et pysty ymmärtään kun noi kaks binaarista boksian johon kaikkien pitäis mahtua, ei tarkota sitä että sinä olet oikeassa, vaan että meidän koulutusjärjestelmä on epäonnistunut sinun kanssa.
En pystyisi. Liian suuri näkökulmaero heti alkuun ja näkyisi varmasti arkielmässä negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feminismiä kaasuvalotetaan tasa-arvoa ajavaksi kun sille on jo ihan oma ideologiansa - egalitarismi.
Koska sillä jos et oo meidän puolella oot meitä vastaan-retoriikalla pystyy puskeen siinä sivussa läpi kaikkea semmoista ideologista paskaa josta nää ei uskalla puhua ääneen asti niin siks ne on piilossa tasa-arvon takana.
Näyttää ihan älyttömän lapselliselta tämmönen epärehellinen temppuilu oli se sit vasemmiston tai oikeiston rakettiryhmä kun huseeraa.
Nollatoleranssi idealistisesti aivovammautuneille.
Juuri näin. Intersektionalismilla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Intersektionalistin tasa-arvo tarkoittaa samaa kuin neuvostoliitossa, ne on kommunisteja kaikki!
Valkoihoinen nainen on jo maailman etuoikeutetuin olio, joten feminismi on humpuukia. Kannatan tietysti tasa-avoa, joka on ainoa järkevä aate ja kattaa sukupuolen, rodun, uskonnon, sukupuolisuuntautumisen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Ootpas sä yksinkertainen putkiaivo 🤭 ei se tee ketään sovinistiksi jos on ei-feministi. Moni vaan ei halua tulla identifioiduksi osaksi ryhmää, joka menee tissit paljaana mannerheimintietä pitkin huutaen vähemmistöjen oikeuksista, turkistarhauksesta ja vessojen seinien vääristä väreistä.
Mitä helvetin "tissit paljaana mannerheimintietä pitkin huutaen vähemmistöjen oikeuksista, turkistarhauksesta ja vessojen seinien vääristä väreistä."
Feminismi tarkoittaa mulle tasavertaisuutta. Toki vastustan myös turkistarhausta, mutta tissit pysyy kyllä piilossa.
Sinä näet asian niin, että jos mies ei ole feministi niin hän on sovinisti. Olet hyvin yksinkertainen putkiaivo ja todennäköisesti vielä autisti. Yleensä naiset osaa ajatella asioita tippaleipäaivojensa ansiosta monesta eri näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Sulla kyllä on autistinen tuo näkemys. Jos sun on pakko vastata jossain tilanteessa kysymykseen oletko feministi, niin voit ihan hyvin vastata että kannatat sukupuolten välistä tasa-arvoa. Siis jos kannatat sitä.
Voin sanoa kannattavani tasa-arvoa, mutta en ikinä sanoisi olevani feministi.
Ei tarvitse ajaa, riittää että olet sitä mieltä että miehet ja naiset ovat tasa-arvosia, etkä hyväksy toimintaa jossa jompikumpi joutuu alempiarvoiseksi sukupuolensa perusteella.