Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava ei edes kysynyt, miten kesälomani meni tai mitä tein

Vierailija
19.07.2024 |

Ai että olen kyllästynyt tuollaisiin ihmisiin. Joku kesäloma nyt on monelle vuoden kohokohta, ja itse vielä teen paljon asioita lomallani. Tämä tuttava alkoi siis vain paasaamaan omista asioistaan ja ongelmistaan saman tien kun tavattiin lomani jälkeen. 

Koska ihmisistä tuli näin törppöjä?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aitä pitäisi kiinbostaa sinun loma?

Vierailija
2/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päräyttänyt kaikki tapahtumat ja ruoka-annokset ja maisemat someen? Ehkä hänen ei tarvitse kysyä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten osaa kertoa oma-aloitteisesti?

Entä kysyitkö hänen lomastaan?

Vierailija
4/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua pitäisi kiinnostaa sen yhtään mitkään asiat? Suuta suppuun vaan tähänkin suuntaan sitten.

Ap

Vierailija
5/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko tavata ketään.

Vierailija
6/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko päräyttänyt kaikki tapahtumat ja ruoka-annokset ja maisemat someen? Ehkä hänen ei tarvitse kysyä mitään.

Hän ei ole somessa. Itse päivitän hyvin vähän.

Ap

Vierailija
7/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua pitäisi kiinnostaa sen yhtään mitkään asiat? Suuta suppuun vaan tähänkin suuntaan sitten.

Ap

Hyvin sovitte yhteen. Jatkakaa samaan malliin.

Vierailija
8/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osaa kertoa oma-aloitteisesti?

Entä kysyitkö hänen lomastaan?

Tietenkin kysyn ihmisten lomista; onhan minulla käytöstavat. Hänen lomistaan en kyllä enää kysele.

Ap

Vierailija
9/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni taas ahdistaa kyseleminen. Koen velvollisuudekseni vastata jotakin muuta kuin "siinä se" enkä jaksaisi pitkiä stooreja. Parilla lauseella yritän kuitata koko loman ja siitäkin sikiää lisäkysymyksiä. 

Vierailija
10/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi Ap.

Vierailija
11/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä vastauksia täällä. Onko teillä mitään sosiaalista elämää, kun olette niin pihalla normaaleista käytöstavoista? Vai oletteko jotenkin taantumassa apinan tasolle?

Ap

Vierailija
12/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni taas ahdistaa kyseleminen. Koen velvollisuudekseni vastata jotakin muuta kuin "siinä se" enkä jaksaisi pitkiä stooreja. Parilla lauseella yritän kuitata koko loman ja siitäkin sikiää lisäkysymyksiä. 

Näistä kyselijöistä tulee muutenkin usein sellaiset vibat, että haluavat vain päästä pätemään jollain reissuillaan yms. Siinä itse sitten ensin kertoilet levänneesi ja marjastaneesi ja viettäneesi aikaa perheesi kanssa, niin toinen kertoo ulkomaanmatkat yms reissut niin, että hengästyttää. Kysyy siis vain, jotta voisi kertoa omistaan.

Vierailija
13/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä vastauksia täällä. Onko teillä mitään sosiaalista elämää, kun olette niin pihalla normaaleista käytöstavoista? Vai oletteko jotenkin taantumassa apinan tasolle?

Ap

Sinähän se täällä hypit ja taot rintaa raivokkaasti.

Vierailija
14/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri pitää jotain ystävyyttä välillämme yllä. Hän vaihtoi duunipaikkaa kolmisen vuotta sitten.

Soittelee kerran kuussa maratonipuhelun. Kertoo omasta elämästään (tai veljensä kuolleesta puolisosta, tyttärensä koirasta, kaveri käänty muslimiksi...) ummetlammet ja sitten saattaa kysyä duunijuorut. Mun kuulumisia ei koskaan. Mä lähes tunnin kuuntelen hänen elämäänsä ja naurahdan sopiviin väleihin ja sanon hmmh.

Välillä se loppuun toruu, kun en pidä yhteyttä.

Mähän lähdin sieltä duunista vuosi hänen jälkeen. Ei ole tietoinen. Mä nyt asunkin toisessa maassa, lähdin työn takia. Ei ole tietoinen tästäkään. jne.

Mä en oikein koskaan ole häntä ymmärtänyt ja miksi se on mussa niin kiinni. Työkaverina kammottava, "ystävänä" vielä pahempi.

Vierailija
15/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kysynyt niin otsikossa voisi lukea tuttava uteli kesälomastani mitä olin tehnyt tai jotain sinnepäin. Utelu on pahempi asia.

Vierailija
16/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaveri pitää jotain ystävyyttä välillämme yllä. Hän vaihtoi duunipaikkaa kolmisen vuotta sitten.

Soittelee kerran kuussa maratonipuhelun. Kertoo omasta elämästään (tai veljensä kuolleesta puolisosta, tyttärensä koirasta, kaveri käänty muslimiksi...) ummetlammet ja sitten saattaa kysyä duunijuorut. Mun kuulumisia ei koskaan. Mä lähes tunnin kuuntelen hänen elämäänsä ja naurahdan sopiviin väleihin ja sanon hmmh.

Välillä se loppuun toruu, kun en pidä yhteyttä.

Mähän lähdin sieltä duunista vuosi hänen jälkeen. Ei ole tietoinen. Mä nyt asunkin toisessa maassa, lähdin työn takia. Ei ole tietoinen tästäkään. jne.

Mä en oikein koskaan ole häntä ymmärtänyt ja miksi se on mussa niin kiinni. Työkaverina kammottava, "ystävänä" vielä pahempi.

Voi ei, kuulostaa kauhealta. Toisaalta varmaan viihdyttävää kuunnella ja miettiä, että tuleeko hän koskaan kysyneeksi, mitä teet nykyään.

Ap

Vierailija
17/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä hän unohti että olit lomalla. Ehkä koki omat asiansa tärkeämmiksi kuin sinun lomakuulumisesi? Ymmärrän mitä tarkoitat. Vastavuoroisuus on olennaista kaveruussuhteissa.

Vierailija
18/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä raivoat täällä, kun ystäväsi pälpätti ummet ja lammet, eikä kysynyt kuulumisiasi. Olisit siis itse halunnut pälpättää ummet ja lammet, niin kaikki olisi hyvin. Jep jep.

Vierailija
19/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta: sun loma ei kiinnosta ketään, kyllä täytyy kirveltää.

Jokaista kiinnostaa oma loma. Suakin.

Vierailija
20/74 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä kyselijöistä tulee muutenkin usein sellaiset vibat, että haluavat vain päästä pätemään jollain reissuillaan yms. Siinä itse sitten ensin kertoilet levänneesi ja marjastaneesi ja viettäneesi aikaa perheesi kanssa, niin toinen kertoo ulkomaanmatkat yms reissut niin, että hengästyttää. Kysyy siis vain, jotta voisi kertoa omistaan.

Mua ainakin kiinnostaa myös ne lepäilyt ja marjastamiset, jos kerran olen ihmisen kanssa tekemisissä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän