Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun puhutaan huonosta ammatista, ihmisille tulee ensiksi mieleen siivooja

Vierailija
18.07.2024 |

Siivooja on se mikä ihmisille tulee päällimäisenä mieleen, että mikä on huono ammatti. Onko siivous tosiaan ihmisten mielestä niin kamalaa hommaa, vai onko siinä se kun joutuu siivoamaan toisten sotkuja? On muitakin matalapalkkaisia ammatteja, joten se ei voi olla ainoa syy miksi siivoojan ammattia pidetään niin huonona.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää "huonosta ammatista" puhuvat on työttömiä maistereita, joita ärsyttää kun pitäisi saada keimailla keskiluokkaisena mutta oikeasti elää sossun tuella ja samaan aikaan matalammin koulutettu tienaa enemmän.

Vierailija
2/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan työ on erittäin tärkeää työtä. Yhteiskunta ei toimisi ilman siivoojia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulle tule. Minä ajattelen ekana näitä myyjiä jotka tyrkyttää kauppakeskusten käytävillä sähkösoppareita ym. ja elektroniikkaliikkeiden myyjiä, niissä hommissa yhdistyy alhainen moraali, ärsyttävyys ja tyrkkyys.

4/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko tulee ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
5/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin tyttö ja moppi 

Iida Leppikoski, 20, halusi jo nuorena siivoojaksi, vaikka peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo oli lähellä kymppiä.

https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/1ec026c3-3711-4806-ac4b-91b6e792cbd3

Vierailija
6/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten perceiden pyyhkiminen yms. on huonoa työtä. Mieluummin hirt täi sin itseni. Siivooja on hyvä työ ja arvostan siivousalan ammattilaisia.

Vierailija
7/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saana lähti työläisperheestä tyhjätaskuna Helsinkiin Näin hän tienasi 6,5 miljoonaa euroa

Saana Tyni perusti yrityksen, josta tuli menestys.

https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/82d7df3b-1367-4570-8db5-29f3e75c89f0

Vierailija
8/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhusten perceiden pyyhkiminen yms. on huonoa työtä. Mieluummin hirt täi sin itseni. Siivooja on hyvä työ ja arvostan siivousalan ammattilaisia.

En oo ikinä nähnyt työssäkäyvää ihmistä joka haukkuu hoitoalan työntekijöitä. Todistanee tuon työtön maisteri-kommentin oikeaksi.

Vierailija
9/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhusten hoitaminen on myös arvokasta ja tärkeää työtä. Valitettavasti yhteiskuntamme kohtelee ikääntyneitä apua tarvitsevia vain taloudellisena rasitteena eikä enää ihmisinä.

Vierailija
10/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan kroppa kestää niin siivoaminenhan on monesti parempi duuni kuin esim. hoitajan, myyjän tai asiakaspalvelijan hommat. Kusipäiset ja vaikeat ihmiset ja kollegat ne yleensä kuormittavimmiksi koetaan. 

Vierailija
11/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan siivoojia ja siivoustyötä.

Vierailija
12/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan kroppa kestää niin siivoaminenhan on monesti parempi duuni kuin esim. hoitajan, myyjän tai asiakaspalvelijan hommat. Kusipäiset ja vaikeat ihmiset ja kollegat ne yleensä kuormittavimmiksi koetaan. 

Itse lähtisin välittömästi hoitoalalta siivoamaan, jos palkka olis yhtään parempi. Potilaat on perseestä.

Vierailija
13/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miään huono työ ole, korkeintaan matalapalkkainen niin kuin monet muutkin työt, joita täällä määritellään ns. huonoiksi.

Vierailija
14/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auri Kananen tienaa nyt miljoonia, mutta koulunkäynti oli yhtä tuskaa toivoo, että hänelle olisi sanottu yksi lause

Auri Kanasesta tuli miljoonatulosta tekevä siivooja, vaikka hän oli varma, ettei hän ikinä pärjäisi elämässä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010461412.html

Vierailija
15/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://shared.jodel.com/ONoWUunEkLb?channel=copy

Tässä ketjussa hoitajanaiset eivät tykkää hoitajamiehistä

Vierailija
16/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojan työ on erittäin tärkeää työtä. Yhteiskunta ei toimisi ilman siivoojia.

Mies on lakimies ja minä prisman kalatiskillä oleva.. Mies kerran sanoi, että jos siivoojat tajuis mennä lakkoon ja olis lakossa niin kauan, että yhteiskunta ymmärtäis heidän panostuksen, niin saisivat paremmat jutut itelleen. Koska kukaan ei kerää toisten paskoja huvikseen tai, että se on niin kivaa

Vierailija
17/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://shared.jodel.com/ONoWUunEkLb?channel=copy

Tässä ketjussa hoitajanaiset eivät tykkää hoitajamiehistä

Mene töihin niin pääset yli tästä hoitajakatkeruudesta. Voit vaikka itse opiskella hoitajaksi!

Vierailija
18/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi on huono. Niitä kortistossa paljon. Siivoojille varmaan löytyy duunia.

Vierailija
19/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä ja kunniallinen ammatti.

Mulle tulee ihan ekaks mieleen feissarit ja muut tyrkyttelijät, kun puhutaan hommasta, jota en ikimaailmassa itse tekisi. 

Vierailija
20/64 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähtisin välittömästi hoitoalalta siivoamaan, jos palkka olis yhtään parempi. Potilaat on perseestä.

Suosittelen. Tällä pahoinvointialueella peruspalkka on 2191 ja risat, samat lisät tietty kuin hoitajilla. Ei eritteitä ja ne kusipäisimmätkin potilaat käyttäytyvät kiltisti, koska tuot ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi