Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Mömmö-manninen järkyttyi - tyttärestä tehty lasu ja yhteistyökumppani irtisanoi sopparin

Vierailija
18.07.2024 |

Meidän perhettä on kohdannut ajojahti. Akin tekemä virhe on saanut pienen mutta äänekkään porukan pommittamaan sekä meidän yhteistyökumppaneitamme että minun, vaikka minun yhteistyökumppanit ovat siis nimenomaan Rita Niemi-Mannisen yhteistyökumppaneita. Olemme menettäneet meille tärkeän pitkäaikaisen kumppanin, yhden messujuonnon ja nyt muutamat minun kumppanini on säikäytetty ja yritetty saada lopettamaan yhteistyö. Tuo porukka maalittaa joka suuntaan yrittäen tuhota mun ja meidän pitkään rakentamaa hyvinvointibrändiä. Oon pahoillani siitä jokaiselle taholle, joka tästä on kärsinyt En tiedä täyttääkö joukkomaalittaminen rikoksen piirteet, se selvinee vielä... 

...

Piste iin päälle oli eilinen. Puhelu lastensuojelusta oli sairasta kuunneltavaa onneksi Donna nukkui päiväuniaan auton takapenkillä ja saatiin hetki pureskella.. IHMISEN PAHUUS ja JULMUUS. Se on käsittämätöntä. Ja käsittämätöntä on myös se, että nimettömänä voi heitellä mitä vaan lastensuojelun kriisipäivystykseen. Kerran tein rikosilmoituksen perättömästä ilmiannosta. Se ei johtanut mihinkään. POLIISI EI TEHNYT MITÄÄN Vaikka kyseessä tuolloinkin oli selkeästi perätön lausuma ja meidän perhettämme kohtaan kohdistuvaa raakaa kiusaamista, niin poliisi ei tehnyt mitään. Mietin jo että teenkö nyt rikosilmoituksen, mutta kannattaako se? Onko siitä mitään hyötyä?

...

Hän on tehnyt aikaisemmin rikosilmoituksen perättömästä ilmiannosta, mutta se ei johtanut mihinkään toimenpiteisiin. Niemi-Manninen pohtii tekevänsä uuden rikosilmoituksen.

....

MANNISET kertovat julkaisussa, että he ovat menettäneet tärkeän yhteistyökumppanin. Muitakin yhteistyökumppaneita on pommitettu viesteillä

....

Haastehakemuksesta ilmeni, että Manninen tilasi 150 tablettia Stanzomax- nimistä valmistetta ja kymmenen tablettia Tamoxifen-valmistetta.

Stanzomaxin vaikuttava aine on stanatsololi. Dopingaineista väitellyt lääketieteen tohtori Tuomo Karila totesi, että kyseessä on ihan kunnon roinaa, anabolinen steroidi.

Kommentit (271)

Vierailija
41/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perättömien lasujen tekeminen ei ole Suomessa rikos. Siksi niistä on turha tehdä rikosilmoituksia. Ne eivät johda mihinkään.

Sitäpaitsi ei ole perätön lasu jos isä on menossa oikeuteen.

No mitö ihmettä se liittyy asiaan. Onhan lapsella äiti.

Jos kaikkien huonojen miesten vuoksi tehtäisiin heiän lapsista (joilla kuitenkin hyvät äidit) lasu, suunnilleen me kaikki olis kasvettu laitoksissa. 

No eikä todellakaan oltaisi. 

T. Täysin kunnollisen isän lapsi

Ai sun isäs oli pyhimys myös muutoin miehenä vai. Mistäs tiedät mitä on hommaillut kun et näe. 

Oli minunkin isä hyvä isänä, kun ei ollut kännissä, mutta m

No ensinnäkin isäni elää, eli on yhä mukava, kunnollinen mies. Pyhimyksiä meistä tuskin on kukaan, mutta sekä äitini että isäni ovat ihan tasapuolisen kunnollisia ja omistautuneita vanhempia enkä osaa asettaa heitä paremmuusjärjestykseen.

Itsehän en lapsena tiennyt, että lapsiperheidenkin vanhemmat saattavat käydä baareissa tai juoda alkoholia humalaan asti. Tämä tuli minulle järkytyksenä joskus teininä. Olin luullut, että sitä tekevät sellaiset ihmiset, jotka eivät ole vastuussa lapsista. Omia vanhempiani en osaa vieläkään kuvitella baareihin tai ottamaan alkoholia enemmän kuin pari lasia ruokapöydässä plus ehkä kerran vuoteen firman pikkujoulut. 

Vierailija
42/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuon yhteistyökumppanien lähtemisen koska onhan tuo doping mainehaitta.Lasu on sitten jo kiusaamista.Mikähän siihen on ollut perustelu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissit kaatuu?

Vierailija
44/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe??   Se oli harkittu rikos. 

Vierailija
45/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että tulkitsevat kiusaamiseksi senkin, että yhteistyökumppanit äänestävät jaloillaan. :D

Olisi tullut uskottavammin säälipisteitä, jos ei olisi avauduttu samaan hengenvetoon lasusta ja tuosta.

Vierailija
46/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen hyvinvointibisnes heillä :D

Vierailija
47/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perättömien lasujen tekeminen ei ole Suomessa rikos. Siksi niistä on turha tehdä rikosilmoituksia. Ne eivät johda mihinkään.

Sitäpaitsi ei ole perätön lasu jos isä on menossa oikeuteen.

Ja kun tiedetään että nämä anabolisia steroideja vetävät saavat niitä raivareita yks kaks yllättäen 

Vierailija
48/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuon yhteistyökumppanien lähtemisen koska onhan tuo doping mainehaitta.Lasu on sitten jo kiusaamista.Mikähän siihen on ollut perustelu?

Onko viranomaisen tekemä?

Ne kun tekee lasun päihtyneen talteenotostakin, jos sillä on lapsia, vaikka ei olisi edes tapaamisoikeutta lapseen.

Vierailija
49/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukematta: toivottavasti heillä on voimia tehdä tutkintapyynnöt selvistä kunnianloukkauksista.

Vierailija
50/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukematta: toivottavasti heillä on voimia tehdä tutkintapyynnöt selvistä kunnianloukkauksista.

Lasuhan ei ole aiheeton, jos sen peruste on isän rikollinen toiminta.

Vierailija
51/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammat syylistyvät kunnianloukkaukseen. Nämä täyttävät rikoksen tunto merkit!

Vierailija
52/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lapsi nukkui autossa

Vierailija
53/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat syylistyvät kunnianloukkaukseen. Nämä täyttävät rikoksen tunto merkit!

Mikä on se kunnianloukkaus eli perätön herjaava väite?

Vierailija
54/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen voi vastustaa Akin charmia?

Vierailija
55/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin naurettavaa, että doping-aineiden käyttö on Suomessa laitonta. 

Viinalla sen sijaan voi vetää vintin pimeäksi ja se on ok.

Vierailija
56/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa meinaat että on aiheeton lasu jos isukki tehtailee rikoksia :D

Vierailija
57/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarvii mitään hyvinvointivalmentajaa jonka omat (hyvin keskinkertaiset) tulokset perustuu anabolisiin steroideihin? Oon nähnyt monta natua joilla on suuremmat hauikset kuin tuolla.

Yhtä hyvin voi itse tilata noita mömmöjä netistä, treenata muutaman kuukauden punttiksella amatööri tekniikalla ja saada samat tulokset.

Vierailija
58/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toi Manninenkin tyhmä, ois kiistänyt ettei oo tilannut mitään niin koko homma ois loppunut siihen, nyt talsii kus€ssa ja paska-ssa

Ja alapeukuttajille tiedoksi en kannata hänen toimintaansa mutta jos tolle linjalle mennään niin esitutkinnassa pitää kiistää asia muuten joudut pulaan kuten tässäkin kävi.

Vierailija
59/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin naurettavaa, että doping-aineiden käyttö on Suomessa laitonta. 

Viinalla sen sijaan voi vetää vintin pimeäksi ja se on ok.

On se kyllä reseptillä ihan laillista suomessa.

Hyvä vaan että on laitonta jos alkaa tilaamaan hämäriltä nettisivuilta jotka lähettää ne aineet jostain singaporeista. Ihan jo akin oman terveyden kannalta oli hyvä että se jäi kiinni ennenkun se ehti piikkittää ne. Nuo kun voivat sisältää ihan mitä tahansa.

Vierailija
60/271 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tarvii mitään hyvinvointivalmentajaa jonka omat (hyvin keskinkertaiset) tulokset perustuu anabolisiin steroideihin? Oon nähnyt monta natua joilla on suuremmat hauikset kuin tuolla.

Yhtä hyvin voi itse tilata noita mömmöjä netistä, treenata muutaman kuukauden punttiksella amatööri tekniikalla ja saada samat tulokset.

Ihmettelin ihan samaa :D