Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesarin toimittajaa kourittiin koko ilta

Vierailija
18.07.2024 |

Näin Helsingissä👎

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmassa vaarassa tuolla ovat nyt ulkomaiset naiset. "Mustat säkit", riippumatta ihonväristä. Persusuomessa he ovat vapaata riistaa. He eivät kuitenkaan sitä tiedä vaan lähtevät ulos bilettämään kuten missä päin tahansa maailmaa. Ainakin vaihto-opiskelijoita pitäisi varoittaa. Suomi ei ole enää entisensä.

Keksi nyt lisää satuja. Iso ihminen.

Vierailija
122/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persustrategia on, että ulkkarit ulos, joten suomimiehille tulee kourimiseen yksinoikeus. Suomimiehen känsäinen työmiehenkoura on suominaiselle vastustamaton.

Isäsi kouri äitiäsi, kun sinut sai. Siksi sinusta tulikin tuollainen suomalaisia vihaava vihervassaripaska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että koko ajan klo 10-05, ei varmaan. Jos siellä on 30 miestä kourinut ja keskimäärin kestänyt 5s niin eihän se ajallisesti ole kuin n. 2,5 min. Toki tuntuu inhottavalta, kun miesten rasvaiset ja vessan jäljiltä haisevat kourat laappivat ihoa ja pukua.

Vierailija
124/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua on kantismiehet kourineet murrosiästä asti bussisa, kaduilla, baareissa jne. Myös haukkuneet, pelotelleet yms.

Nuorena olin ujo nörtti. Se ei suojellut.

Sama kokemus.

Mutta nykyään on tämä kaikenlainen seksuaalinen ahdistelu sun muu tapetilla ja ollut vaikka kuinka kauan ja ihan kansainvälisesti. Kukaan ei ole voinut välttyä lukemasta tai kuulemasta siitä. Ihmettelen, eikö joidenkin miesten kaaliin vaan ole siitä huolimatta mennyt, ettei noin tule toimia? Luulisi heidän ymmärtävän, että näillä teoilla on seuraamuksia ja mahdollisesti rangaistuksia?

Osa miehistä on omaksunut nykyään pakotetun sian roolin että toteavat että paskaaks tässä, ihan sama, ärsytänpä tuota nyrpeän oloista typyä ihan tahallani kouraisemalla hänen takalistoaan. Hänhän katsoo minua itsekin kuin halpaa makkaraa.

Voisiko tuo olla jonkinsortin kieroa peliä: kas tässä, tätähän sinä minulta odotat. Kumpikin on asettunut idioottimaiseen uhrirooliinsa jossa ei ajatella sekuntiakaan itsenäisesti. Molempia tyydyttää keksimänsä halpa valta.

Se miten yleisiä kummankaan tyypin edustajat ovat..toivottavasti eivät niin yleisiä että niiden pohjalta täytyy tehdä  puhdistuskampanja tyyliin "kouriminen ja puristelu kielletty, kaikki tapaukset ilmoitetaan välittämästi poliisille". Tälläisessä Suomessahan me varmasti haluamme elää?

Vierailija
125/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postmodernia journalismia😂

Vierailija
126/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua on kantismiehet kourineet murrosiästä asti bussisa, kaduilla, baareissa jne. Myös haukkuneet, pelotelleet yms.

Sama kokemus.

Mutta nykyään on tämä kaikenlainen seksuaalinen ahdistelu sun muu tapetilla ja ollut vaikka kuinka kauan ja ihan kansainvälisesti. Kukaan ei ole voinut välttyä lukemasta tai kuulemasta siitä. Ihmettelen, eikö joidenkin miesten kaaliin vaan ole siitä huolimatta mennyt, ettei noin tule toimia? Luulisi heidän ymmärtävän, että näillä teoilla on seuraamuksia ja mahdollisesti rangaistuksia?

Osa miehistä on omaksunut nykyään pakotetun sian roolin että toteavat että paskaaks tässä, ihan sama, ärsytänpä tuota nyrpeän oloista typyä ihan tahallani kouraisemalla hänen takalistoaan. Hänhän katsoo minua its

Ketäs sellainen Suomi haittaisi? Ahdisteliat siinä olisi vain ahtaalla. On vuosikymmeniä yritetty hyvällä ja vedottu miehiin että muuttakaa tapojanne ja alkaka arvostaa naisia. Mikään ei kuitenkaan ole muutunut joten sitten pahalla?

Vierailija
127/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa todellinen hunajapurkki perussuomalaiselle miehelle, joka ei puhu mutta panee. Tuli ihan mieleen V Ihkussa, joka taisi tosin kouria myös jotain miestä pöydän päällä. Umpikännisten kohellusta!

Vierailija
128/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssilattia haisi pierulta. Oliko se unisex-vessassa jorailemassa?

Vierailija
129/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus.

Osa miehistä on omaksunut nykyään pakotetun sian roolin että toteavat että paskaaks tässä, ihan sama, ärsytänpä tuota nyrpeän oloista typyä ihan tahallani kouraisemalla hänen takalistoaan. Hänhän katsoo minua its

Laitaoikeisto on voimaannuttanut tietyn tyyppiset miehet kohtelemaan naisia eläiminä. Ei tarvitse mennä Romaniaan asti etsimään esimerkkejä

Vierailija
130/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmassa vaarassa tuolla ovat nyt ulkomaiset naiset. "Mustat säkit", riippumatta ihonväristä. Persusuomessa he ovat vapaata riistaa. He eivät kuitenkaan sitä tiedä vaan lähtevät ulos bilettämään kuten missä päin tahansa maailmaa. Ainakin vaihto-opiskelijoita pitäisi varoittaa. Suomi ei ole enää entisensä.

Keksi nyt lisää satuja. Iso ihminen.

Sori, kun menin paljastamaan

Vierailija
131/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista, että mua olis nuorena paljon kourittu vaikka kävin paljon viihteellä erilaisissa paikoissa ja olin ihan houkuttelevasti pukeutunut, hoikka, povekas ja nättikin jopa.

En usko, että miehet kourii nykyään yhtään sen enempää kuin ennenkään. Voisin olettaa, että jopa vähemmän näiden kaikkien uutisointien ja meetoo juttujen jälkeen.

Eli en ihan usko koko juttua.

Oho, käy siellä nyt niin ei harmita elämätön elämä. Kyllä siellä mummujakin kouraistaan, kun paikalle eksyvät. 

Vierailija
132/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun lähtökohta on kieroutunut. Kaunis toimittaja laittaa seksimekon ja meikin ja menee yökerhon baaritiskille narsistisesti hakemaan miesten huomiota. Ja sitten narsistisesti purkautuu siitä, kuinka nämä yrittivät häntä iskeä. 

Vierailija
133/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaismiehet yleensä kouri. Ei voi yleistää. Sattaa olla joku yksi tai kaksi häirikköä mutta ei toi tuommonen kouriminen ole mikään maan tapa meillä.

Meillähän ei kosketella muutenkaan. Ei halailla eikä taputella. Etäisyyttäkin pidetään. Baarissa tietysti vähemmän mutta noin muuten ollaan tosi etäisiä aina.

Niiden kourijoiden oli pakko olla ulkkiksia tai muita mt-tapauksia.

Höpöhöpö, puhu vain omasta puolestasi. Tottakai täällä kouritaan, koska muuten ei ollenkaan kosketella. Jollain tavoin se tarve pitää purkaa ja suomalaiskansalliseen tapaan se tehdään kännissä.

Vierailija
134/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista, että mua olis nuorena paljon kourittu vaikka kävin paljon viihteellä erilaisissa paikoissa ja olin ihan houkuttelevasti pukeutunut, hoikka, povekas ja nättikin jopa.

En usko, että miehet kourii nykyään yhtään sen enempää kuin ennenkään. Voisin olettaa, että jopa vähemmän näiden kaikkien uutisointien ja meetoo juttujen jälkeen.

Eli en ihan usko koko juttua.

En usko tuota sun juttua. Se on kuitenkin aivan arkipäivää, kaikenlainen lähentely, valitettavasti. 

Miehet kirjoittelee täällä kommentteja naisina

Vierailija
135/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourijoista ja ahdistelijoista neljä viidestä on tummaihoisia. T: Nainen 32v

Vierailija
136/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kourijoista ja ahdistelijoista neljä viidestä on tummaihoisia. T: Nainen 32v

Näinhän se on. Ovat selvinpäin loppuillasta kyttäämässä riittävän kännisiä naisia. Näin ainakin täälläpäin.

Vierailija
137/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koko tapahtuneesta mitään muuta todistetta kun tuo keksitty uhriutumis tarina? Niin paljon naiset ovat viime vuosina jääneet kiinni  että on keksineet näitä tarinoita pelkän miesvihan takia että ei näitä tarinoita voi uskoa ilman todisteita

Vierailija
138/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postmodernia journalismia😂

Toimittajat ovat itsekin sanoneet että eivät enää halua pelkästään raportoida vaan haluaa vaikuttaa joka takaa sen että asioita väritetään että voidaan vaikuttaa halutulla tavalla. Mitään todistetta ei ole onko koko tarina edes totta

Vierailija
139/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kuin kilo paskaa. HyysärinSanomien demarifemakko toimittelijainen sai just sen mitä oli vaillakin.

Vierailija
140/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin journalismin pohjia.