Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin toimittajaa kourittiin koko ilta

Vierailija
18.07.2024 |

Näin Helsingissä👎

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvi kourivan ukonrääpäleen haaroväliin niin, että tuntuu. Niin minä olen aina tehnyt ja teen jatkossakin. Sitten portasilla on heitättänyt ukonrääpälee ulos. 

Vierailija
62/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö palata entiseen, aikanaan nainen ei saanut mennä yksin ravintolaan. Tai jos yksin tunki sisälle, leimattiin oitis määrätynlaiseksi naiseksi.

Toinen tapa olisi, että kaikille sukupuolille ja jokaiselle säädylle oma ravintola. Toki nytkin karsinta jo pelaa, ykkös- ja kakkosluokan mukaan ;D

Oliko kokeessa muuten mies mukana, kalukkarossa?

Tai entäpä jos miehet pidettäisiin leireissä ja kun siittiöitä on lypsetty, ukot kaasutettaisiin hengiltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna näytti mallia saksitanssilla ja korvaan kuiskailulla.

Sanna on jakanut lehtijutun Insta storyissa. Oliko hän uhri?

Vierailija
64/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polvi kourivan ukonrääpäleen haaroväliin niin, että tuntuu. Niin minä olen aina tehnyt ja teen jatkossakin. Sitten portasilla on heitättänyt ukonrääpälee ulos. 

Kourija on aina rääpäle?

Vierailija
65/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin toimittajat ovat olleet 2000-luvun suurin naurunaihe, kiitos menneistä vuosista ja loputtomista räkänauruista!

Vierailija
66/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kourijalla kuitenkin on huomattavasti paremmat mahkut päästä panemaan kuin sellaisella joka ei tee mitään aloitetta.

Vierailija
67/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten hengitykset haisevat viinalta, tanssilattia pierulta.

Toi pierun haju on kyllä valitettavan totta. Ummehtunut ruikkupieru siellä haisee kun ihmisten vatsat ei tykkää alkoholin kittaamisesta

Vierailija
68/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli meni itse tyrkyllä jotta pääsi kertomaan jutun kourinnasta...eli koko juttu oli täysin tilattu..

Miten hän oli tyrkyllä? Onko jokainen yksinäinen nainen tyrkyllä?

Jos istuu avarakaula-aukkoisessa punaisessa mekossa baaritiskillä, niin kyllä siinä aika tyrkyllä on.

Ketään ei kourita koko iltaa, jollei siihen itse provosoidu. Punainen mekko ja meikki ja baaritiskillä antaa ymmärtää, että on paritteluvalmiudessa. Voi olla, että kaikki miehet eivät osaa arvata, että kyseessä on Hesarin toimittaja tekemässä juuri heistä reportaasiaan.

Vierailija
69/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kouria varmasti löytyy jos niitä kulkee oikein vartavasten etsimässä

Vierailija
70/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paras taktiikka lähestyä naista, ei sitä muuten tehtäisi. Miksi naiset lopulta lankeatte siihen, kunhan vain sopiva mies sattuu käpälöimään? Kiltit miehet jäävät nuolemaan näppejään kun kourijat vie kaikki naiset.

Vierailija
71/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on vain ilman lupaa peniksen suuhun ottavia naisia ja ilman lupaa kourivia kourimiskulttuurin edustajia. Ahdistelijoiden kaupunki koko läävä. Toinen toistaan sairaampia.

Vierailija
72/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli meni itse tyrkyllä jotta pääsi kertomaan jutun kourinnasta...eli koko juttu oli täysin tilattu..

Miten hän oli tyrkyllä? Onko jokainen yksinäinen nainen tyrkyllä?

Jos istuu avarakaula-aukkoisessa punaisessa mekossa baaritiskillä, niin kyllä siinä aika tyrkyllä on.

Ketään ei kourita koko iltaa, jollei siihen itse provosoidu. Punainen mekko ja meikki ja baaritiskillä antaa ymmärtää, että on paritteluvalmiudessa. Voi olla, että kaikki miehet eivät osaa arvata, että kyseessä on Hesarin toimittaja tekemässä juuri heistä reportaasiaan.

Voitele itsesi hunajalla ja ylläty kun kärpäset kiinnostuvat.

Vierailija
73/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS:n toimittajan virka on kyllä kauhea, olla nyt kourittavana ilta illan perään.  Minä olisin ottaisin oitis loparit.

Vierailija
74/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniinkin naisen pitäisi saada laittaa mekko päälle. Vihaan miehiä taas vähän enemmän, oletin näiden keskustelujen olevan täynnä muutosta haluavia viestejä mutta todellisuus lyö kasvoihin aina.

Vierailija
75/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista, että mua olis nuorena paljon kourittu vaikka kävin paljon viihteellä erilaisissa paikoissa ja olin ihan houkuttelevasti pukeutunut, hoikka, povekas ja nättikin jopa.

En usko, että miehet kourii nykyään yhtään sen enempää kuin ennenkään. Voisin olettaa, että jopa vähemmän näiden kaikkien uutisointien ja meetoo juttujen jälkeen.

Eli en ihan usko koko juttua.

En usko tuota sun juttua. Se on kuitenkin aivan arkipäivää, kaikenlainen lähentely, valitettavasti. 

Vierailija
76/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kourijalla kuitenkin on huomattavasti paremmat mahkut päästä panemaan kuin sellaisella joka ei tee mitään aloitetta.

Oletko hullu? Hän ei saa ikinä, ehkä koko elämässään.

Vierailija
77/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomat läikkyi päälle ja pierukin haisi tanssilattialla!

Vierailija
78/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on varmaan nuo Ylen toimittajienkin hyvin tuntemat "koko kansan kokkeliklubit ja festarit", joissa varmaan tuollaistakin esiintyy. Epäilemättä myös hesarin toimittajien kantapaikkoja ja Sannan sekä luvattomasti peniksiä suuhunsa ottavien hese femcelien.

Tavisten baareissa ei taida Helsingissäkään juuri tuollaista olla. Lähinnä mediaväen kantapaikossa, mistähän johtuu?

Vierailija
79/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole menossa parempaa tämä kehitys euroopassa. Kiitos vasemmisto.

Vierailija
80/150 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on varmaan nuo Ylen toimittajienkin hyvin tuntemat "koko kansan kokkeliklubit ja festarit", joissa varmaan tuollaistakin esiintyy. Epäilemättä myös hesarin toimittajien kantapaikkoja ja Sannan sekä luvattomasti peniksiä suuhunsa ottavien hese femcelien.

Tavisten baareissa ei taida Helsingissäkään juuri tuollaista olla. Lähinnä mediaväen kantapaikossa, mistähän johtuu?

Mediahan sieti keskuudessaan tätä yhtä palkittua toimittajaa jonka harrastuksena oli iskeytyä liki sammumispisteessä olevien naisten seuraan kotimatkalle ja sitten tuomioista päätellen käyttää tilannetta hyväkseen ainakin pari kertaa. Joistain lehtijutuista kyllä ymmärsin ettei tuo ihan niin yllättävä tuomio ollut mitä jotkut jälkeenpäin selitteli, ainakaan baarikaverien mielestä. Tuo myös kirjoitti kuvitteellisen kirjan jonka yhdellä päähenkilöllä oli kovin samanlaiselta kuulostava asenne naisiin kuin toimittajalla itsellään. 

Mut hei, kansan pitää muuttaa käytöstään ja medialta ei kukaan saa vaatia peiliin katsomista kun omia suojellaan viimeiseen asti /s