Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön
Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.
Kommentit (2882)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hesari ei koskaan laita sexyä miestä tekemään tuota testiä yhtä sexyssä asussa?
Mikään ei estä Suolen uutisia tekemästä niin, jos aihe kiinnostaa.
Veikkaan yhtä valtavaa suosiota kuin aikoinaan Hetero Pridelle.
Vierailija kirjoitti:
OPETELKAA NAISET PUKEUTUMAAN KUNNOLLA!
Ai burkaan?
Onko hesen yöklubit sellaisia missä pieru haisee tanssilattialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikulttuurisuus on rikkaus.
Sori siitä.
Juu aikaisempina vuosikymmeninähän naiset on aina saanu rauhassa kulkea... 50-60-luvuilta ei ole varmaan tilastoitu yhtään baariahdistelua... eiku naisethan ei silloin saanutkaan mennä itsekseen baariin.
Ihan samalla tavalla kähmitään jossain täysin "valkoisella" paikkakunnalla.
"Mutku suomalaisetki" kortti pelattu. Joko tulee seuraavaksi natsikortti?
Ainahan yöelämässä on flirttiä ollut, että sikäli.
Vierailija kirjoitti:
Baareissa käy vain jänniksiä. Kiltit miehet ovat kotona pelaamassa videopelejä.
Ja vihaamassa naisia vauva.fissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko hesen yöklubit sellaisia missä pieru haisee tanssilattialla?
Parempi, että kukaan ei mene enää yöklubeihin niin kuolee ne yökerhotkin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hesari ei koskaan laita sexyä miestä tekemään tuota testiä yhtä sexyssä asussa?
Tuskinpa reisitaskushortsimiekuvaajaa kuitenkaan kähmittäisiin ollenkaan kuten jutun naiskuvaajaa. Miksi keskityt naisen asuun etkä miesten harrastamaan kähmimiseen?
Kyllä mun kokemus yöelämästä on se, että naisetkin kähmivät miehiä.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Jep. Moniko känniläinen keski-iköinen rouva ehdottelisi epäsopivaa?
Mutta sitä ei ikinä testata.
Uliuliuli, menin narubikineissä paariin pukeutuneena vain itseäni varten sitten joku urpo tuli lähentelemään.
😪😪😪
Israelin silloinen pääministeri Golda Meir kävi joskus kai 1960- tai 1970-luvulla New Yorkissa. Kaupungin pormestari harmitteli hänelle, miten rikollisuutta on niin paljon, että oli jouduttu kehoittamaan naisia pysymään kotona pimeään aikaan vuorokaudesta.
Tähän Golda Meir vastasi suunnilleen näin: Eikös silloin pitäisi pikemminkin kehottaa miehiä pysymään kotona pimeään aikaan vuorokaudesta?
Miehet ulkoistavat jatkuvasti itsehillintänsä muille ihmisille, heidän käytökseensä tai ihonväriinsä tai siihen, missä nuo muut ihmiset ehkä liikkuvat.
Olisikohan jo korkea aika, että miehet ottaisivat vastuun itsestään ja itsehillinnästään, kuten aikuisen ihmisen kuuluisi?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin olisi voinut olla sekä mies- että naistoimittaja yhdessä liikkeellä. Olisi ollut itse asiassa parempikin artikkeli. Ei miehiinkään saa koskea luvatta. Se ei kuitenkaan vähennä häirinnän vääryyttä, että tässä artikkelissa oli vain naisen kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelissa? Ei siellä keski-ikäisen rouvan tarvitse nuorelle miehelle ehdottaa, nuoret miehet ehdottelevat itse keski-ikäiselle rouvalle.
Itse en ole käynyt baareissa enää vuosiin. Olen varmaan ollut aina niin ruma, etten ole moiseen törmännyt.
Mutta menin jokin aika sitten metrolla ja oli vähän ahdasta ja käteni koski toisen naisen selkään, vahingossa. Sanoin heti anteeksi ja samalla hetkellä hän sanoi, tai huusi, älä koske. Mutta kun tajusi olin nainen ja pyysin anteeksi sopersi jotain ei haittaa. Ajattelin miksi olla kulkuväylällä, joka on täynnä.
Ei ole helppoa naisilla baarissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelissa? Ei siellä keski-ikäisen rouvan tarvitse nuorelle miehelle ehdottaa, nuoret miehet ehdottelevat itse keski-ikäiselle rouvalle.
Onko se noin vaikeaa uskoa että niitä kähmiviä akkoja löytyy lähes baarista kuin baarista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas turha sensaatiohakuinen uutisjutun tynkä.
Tuskin tuo toimittaja itsekään uskoo että mikään muuttuu tuolla jutulla joten miksi se on kirjoitettu? Leimaamaan miehiä, toki varmuuden vuoksi kaikkia miehiä eikä vaan näitä kännisiä söhlääjiä.
Metsässähän tavataan mieluummin karhu kuin satunnainen mies ja miten se tarina nyt taas menikään.
Miehet leimaa itse itsensä omalla käytöksellään. Sinäkin puolustaudut hyökkäämällä naisia vastaan, koska olet käpälöijämies ja haluat olla raiskaajamies.
Minä en ole koskaan ahdistellut tai käpälöinyt. Minä olen opettanut vaimolleni ettei seksiin saa suostua miellyttääkseen.
SILTI FEMINISTIEN MUKAAN OLEN SYYLLINEN KAIKKIIN HISTORIAM VÄÄRYYKSIIN!! HAISTAKAA FEMINISTIT PITKÄ PASKA!
Vierailija kirjoitti:
OPETELKAA NAISET PUKEUTUMAAN KUNNOLLA!
Tässähän toisella oli tavallinen kesämekko ja toisella shortsit ja t-paita, ihan kunnollista pukeutumista käsittääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa reisitaskushortsimiekuvaajaa kuitenkaan kähmittäisiin ollenkaan kuten jutun naiskuvaajaa. Miksi keskityt naisen asuun etkä miesten harrastamaan kähmimiseen?
Kyllä mun kokemus yöelämästä on se, että naisetkin kähmivät miehiä.
- eri
Aika vähän te niistä rikosilmoituksia teette. Ja mikä ei ole rikosilmoitustilastossa, sitä ei lasketa. Miesten logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Näin tämäkin sitten käännetään. Raivostuttaa.
Juu aikaisempina vuosikymmeninähän naiset on aina saanu rauhassa kulkea... 50-60-luvuilta ei ole varmaan tilastoitu yhtään baariahdistelua... eiku naisethan ei silloin saanutkaan mennä itsekseen baariin.
Ihan samalla tavalla kähmitään jossain täysin "valkoisella" paikkakunnalla.