Suomalaisten vaatemerkkien vaatteet eivät ole seksikkäitä
Vaan tanttamaisia leikkauksia ja kuoseja täynnä. Suomi on seksivihamielinen kulttuuri muutenkin.
Kommentit (112)
No eivät vaatteet ole, vaan ihminen on jos on. Vaikka kumisaappaissa ja sadetakissa. Jos ei ole, mikään ei auta.
Itse käytän Bossia, vaate sopii täydellisesti vartalooni.
Mitäh? Eikö Marimekon kaavut olekaan seksikkäitä.
Joo, kaikki on pelkkiä suorilla leikkauksilla tehtyjä kaapuja tai sitten esim mekot sellaisia että vatsan kohdalla on rypytetty sauma, sopii muuten aika harvalle. Vähänkään ylipainoisella näyttää äitiysmekolta.
Kumisaappaat ja sadetakit ovat todella seksikkäät verrattuna suomidesigniin.
ap
No sehän se vaatteen tarkoitus tosiaan just onkin, tehdä ihminen seksikkääksi. Tämä on vähän samaa sarjaa kuin toive/kuvitelma, että jossain on vaatteita jotka saa ylipainoisen näyttämään hoikalta..
Tämäkin on suomalaista visuaalisuuden ja seksikkyyden vihaamista.
ap
Joistakin suomalaisten valmistajien vaatteistakin saa kyllä seksikkäänkin riippuen vähän siitä kuka sen ja miten pukee päälleen ja myös miten sen asustaa.
Makian takit ovat lähinnä pallonmuotoisia. Uskomatonta.
Jep, Nanso, Marimekko, Kaiko, Vimma you name it, aivan kaikki suomalaiset vaatemerkit ovat epäseksikkäitä.
ap
Ilmeisesti ei pidä - suomalainen nainen harvoin haluaa/osaa olla seksikäs.
ap
Miksi työ- tai arkivaatteiden pitäisi olla seksikkäitä. Sitähän nuo monet suomalaiset merkit valmistavat, perusvaatteita arkeen. Kiinnostaisi myös tietää mitä tarkalleen ottaen haet kun kaipaat ''seksikkäitä'' vaatteita?
No mulle on tärkeintä että vaate on miellyttävä päällä ja sopiva tilanteen mukaan, ei sen seksikkyys. Itse asiassa ei ole tullut edes pieneen mieleenikään. Seksikkäät vaatteet puen sitten eri tilanteessa eikä ole väliä onko ne suomalaisia.
Myös arjessa ja töissä haluan tuntea olevani seksikäs. Seksuaalisuus on elämän ihanin voimavara.
Ja joo - kiertämällä kaukaa kaikki suomimerkit pääsen jo pitkälle.
ap
Vierailija kirjoitti:
No mulle on tärkeintä että vaate on miellyttävä päällä ja sopiva tilanteen mukaan, ei sen seksikkyys. Itse asiassa ei ole tullut edes pieneen mieleenikään. Seksikkäät vaatteet puen sitten eri tilanteessa eikä ole väliä onko ne suomalaisia.
Tämä. Aika epätoivoista, jos ajattelee vaatteissa seksikkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, Nanso, Marimekko, Kaiko, Vimma you name it, aivan kaikki suomalaiset vaatemerkit ovat epäseksikkäitä.
ap
Olet seksihullu.
Mulla näkyy ig:ssa aina Vimman ja sen jonkun toisen kotimaisen vastaavan merkin mainokset. Nimi ei tule mieleen. Joka kerta ajattelen, että ei hitto. Kuka tuollaisia kaapuja ostaa!? Vimmalla oli joskus 10v sitten ihan kivoja vaatteita ja kuoseja, nyt ihan hirveitä. Miten se on muuttunut noin radikaalisti?
Samaa joku Marimekko. Suoria kaapuja vain kaikki.