Tiedätkö tyyppejä, jotka ovat kovasti olleet ennen haukkumassa työttömiä mutta sitten jääneetkin itse?
Minä tiedän muutaman. Yksi jäi viime vuonna oltuaan 30 vuotta samassa ja ei varmasti uskonut kyseisen firman konkurssiin. On nyt melkein 60-vuotias, joten ei näytä olevan helppoa, varsinkin kun ei kelpaakaan mikä tahansa kun pitää itseään - vielä - muita parempana. Eiköhän se totuus iske kun jää työmarkkinatuelle että onkin vain yksi tuhansista.
Lisäksi takavuosina lähti entiseltä asuinkunnalta iso toimija pois. Siitä näitä riitti, enimmäkseen miehiä joilla on lyhyt amistutkinto.
Kommentit (345)
Taas joku nuori kirjoittaja kuvittelee ettei tule syytettä, jos poliisi ei soita saman tien.
Siellä on kuule tuhansia juttuja tutkinnassa ja niitä tutkitaan järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Taas nuo kaksi pölkkypäätä tuli sotkemaan hyvän keskustelun. Ettekö voi perustaa ona ketjua?
Itseasiassa se kirjoittaa itsensä kanssa, kun seuraat missä tahdissa viestit ja vastaukset hälle tulee. Nyt tosin itse tartuin syöttiin, mutta lähden jatkamaan pihatöitä, joten jääkööt yksinään taas väittelemään.
Yritin modelle kyllä laittaa, että tuo kaveri kaipaa jo elinikäiset bannit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin tutkinnassa on toi yksi ketju. Siellä viestit on ton yhden ip osoitteesta lähes kaikki.
Omastas? :D
Niin, ne viestit on sun ip osoitteesta.
Poliisi voi tukia kenen ip:stä noi on lähetetty.
Juu tervetuloa tänne periferiaan jos ip kerran selvillä. Miksei poliisit oo jo soitellu?
Tukinta voi kestää vaikka 2 vuotta, sie
Justhan sä olet tähän ketjuun laittanut toisen terveystiedot omasta ip:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas nuo kaksi pölkkypäätä tuli sotkemaan hyvän keskustelun. Ettekö voi perustaa ona ketjua?
Itseasiassa se kirjoittaa itsensä kanssa, kun seuraat missä tahdissa viestit ja vastaukset hälle tulee. Nyt tosin itse tartuin syöttiin, mutta lähden jatkamaan pihatöitä, joten jääkööt yksinään taas väittelemään.
Yritin modelle kyllä laittaa, että tuo kaveri kaipaa jo elinikäiset bannit.
Minä en ole muiden terveystietoja tänne kirjoittanut, mutta sinä olet ja lisännyt siihen muut tunnistettavat tiedot.
Tuolla on ketjuja missä on terveystietoja. En ole kopioinut niitä ja lisännyt muita tunnistettavia tietoja niihin, koska se täyttää rikoksen tunnusmerkit.
Vierailija kirjoitti:
Niitä haukutaan, jotka eivät edes haluaisi töihin. Tai viitsi mennä. Niitä, joiden mielestä töihin ei kannata mennä.
Olen minäkin ollut työttömänä, määräaikainen työ loppui sovitusti, mutta koska minulla on perussairaus, joka oli silloin todella huonossa hoitotasapainossa, ja olisin joutunut jäämään sairaslomalle (ja uuden työn koeaikana tullut irtisanotuksi) . Siksi en edes etsinyt heti uutta työtä, vaan hoidin itseni kuntoon. Puolen vuoden päästä oli sairaus parempi ja pystyin taas työskentelemään.
Mutta tunnen monia sellaisia, jotka eivät vain viitsi mennä töihin. Jotka eivät hoida esimerkiksi työntekoon tarvittavia lupia voimaan,vaan antavat niiden olla vanhentuneita. Silloin töitä ei löydy, koska nuo luvat ovat edellytys k
Toi on yksí mikä ärsyttää, että oman työllistymisen eteen ei olla valmiita tekemään yhtään mitään. Muutkin on kituneet opintotuella, mutt
Ota huomioon, että työttömänä ollessaan ei saa opiskella esim. avoimessa AMK:ssa tai avoimessa yliopistossa tai muutoinkaan kursseja, jotka kehittäisivät ammatillista osaamista. Lisäksi monet ammattipätevyys kortittikurssit maksavat siinä määrin ettei työttömyyrahasta tosiaankaan maksella kurssimaksuja.eri
"Nettikirjoituksista sakkoja ja korvauksia"
Tässä toinen nettikirjoitustuomio
Ei työtöntä mollata työttömyyden takia, vaan kun nämät saavat korvauksen, Valtaeliitti tekee kaikkensa lisätäkseen työttömyyttä ja köyhyyttä.
doc- l
Onneksi en ole kirjoittanut kenenkään toisen ihmisen terveystietoja omasta ip:stä enkä muita tunnistettavia tietoja, koska se on rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä haukutaan, jotka eivät edes haluaisi töihin. Tai viitsi mennä. Niitä, joiden mielestä töihin ei kannata mennä.
Olen minäkin ollut työttömänä, määräaikainen työ loppui sovitusti, mutta koska minulla on perussairaus, joka oli silloin todella huonossa hoitotasapainossa, ja olisin joutunut jäämään sairaslomalle (ja uuden työn koeaikana tullut irtisanotuksi) . Siksi en edes etsinyt heti uutta työtä, vaan hoidin itseni kuntoon. Puolen vuoden päästä oli sairaus parempi ja pystyin taas työskentelemään.
Mutta tunnen monia sellaisia, jotka eivät vain viitsi mennä töihin. Jotka eivät hoida esimerkiksi työntekoon tarvittavia lupia voimaan,vaan antavat niiden olla vanhentuneita. Silloin töitä ei löydy, koska nuo luvat ovat edellytys k
Toi on yksí mikä ärsyttää, että oman työllistymisen eteen ei olla valmiita tekemään yhtä
Itse työttömänä ajattelin, että nyt on hyvä hetki työnhaun lomassa saada päätökseen nettilukio-opinnot. Erehdyin mainitsemaan tästä, että kyllä arjessa rytmi pysyy hyvänä , kun tekee täyden koulupäivän esseitä kirjoitellen. Noh tästä tuli sitten hirveät väännöt, kun evättiin tuet koska olinkin opiskelija, mutta en saanut opintoihin tietysti mitään tukea, koska ne luettiin vain omaehtoisiksi. Lopputuloksena jätin lukio-opinnot taas kesken, koska en voinut olla koulun kirjoilla samaan aikaan. Ihan idioottia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IS: Some räjähti
Työtön PORILAINEN tradenomi identifioitui HÖNÖ TIAISEKSI!!!!!!!!!!!!!
Sua ei paljon naurata, jos mun omakannassa on samat terveystiedot mitä sun lähettämissä viesteissä.
Ne on sun ip:stä lähetetty.
Juu, mä hakkeroin sun omakannan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
OCD, IBS, aivotoiminnan häiriöitä, neurologisia häiriöitä
psykoottinen kirppisvaatteiden hamstraus
harhaluuloisuushäiriö
🤣😆😂
Ei niitä oo, en oo antanut lupaa kirjoittaa oma
Eli olet eläkkeellä. Voit silti saada rikossyytteen ja kerron sun nimen palstalla.
Trade hönö tiainen kijoitukset on kirjoittanut ja nimi.
Tottakai, jos tulee tutkinta niin saan tietää kuka hönö trade kirjoitukset on kirjoittanut ja julkaisen nimen palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvitti se yksi kirjoittaja mikä kopioi muiden tekstejä, ne muut ketjut on poistettu ja yhdessä ketjussa on noita tekstejä hänen ip:stä lähetetty.
Ei auta selitys, että kopioi jonkun muun testin.
Olet sen sisällöstä silti vastuussa. Se on sun ip:stä lähetetty.
Mikä sua vaivaa? Onko joku diagnoosi oikein? Jankutat idiootti tätä samaa 10 viestiä putkeen.
Eikö sulla oo mitään muuta tekemistä kuin jankata aamusta iltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvitti se yksi kirjoittaja mikä kopioi muiden tekstejä, ne muut ketjut on poistettu ja yhdessä ketjussa on noita tekstejä hänen ip:stä lähetetty.
Ei auta selitys, että kopioi jonkun muun testin.
Olet sen sisällöstä silti vastuussa. Se on sun ip:stä lähetetty.
Mikä sua vaivaa? Onko joku diagnoosi oikein? Jankutat idiootti tätä samaa 10 viestiä putkeen.
Eikö sulla oo mitään muuta tekemistä kuin jankata aamusta iltaan?
Oletko itse mielenterveys syistä eläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinua kuinka ärsyttäisi joku kirjoittaja niin et saa silti keksiä sille rumaa nimeä, se on säännöissä kielletty.
Ja jos kopioit toisen tekstejä niin ne on
Tämä poliisipsykoosi ei auta sinua. Se auttaa, että käyttäydyt normaalisti sen sijaan, että jankkaat samoja asioita kymmeniä kertoja lukemattomissa ketjuissa.
Nyt ryhtiliike!
Minä tein poliisille nettivinkin ja teen jatkossa lisää. Poliisi päättää onko tekstisi liian tunnistettavassa muodossa.
Oletkin varmasti jo poliisin vanha tuttu. Niin sekaisin olet.
Surullista, missä jamassa mielenterveyden hoito Suomessa on.
Tiesinettä kohta minut irtisanotaan sairauksientakia Olin nopeampi ja hain koulutukseen Opiskelin liki kolmevuotta ja jäin nyt eläkkeelle ko työstä. Mutta pointtina oli se että edellinentyönantajsni joutui maksamaan koulutukseni ym. Ja sain kuussa liki saman kuin mitä työssä siellä ollessani Taisi heitä harmittaa
Onko teille yllätys, että ihmiset kirjoittaa palstalla ihan oikeita tietojaan.
Tossa yhdessä tekstissä on että tuomio voi tulla myös tietojen levityksestä ja ainakin jos vielä on lisätty tunnistettavia tietoja.
Ja korvaukset joutuu eläkkeestäkin maksamaan, eikun omistusasunto myyntiin, jos ei muuten ole rahaa. Laskut on ulosottokelpoisia.
Hyvä. Mun kirjoitukset kestää päivänvalon, en trollaa, spämmää, jaa kenenkään tietoja tms.