Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö tyyppejä, jotka ovat kovasti olleet ennen haukkumassa työttömiä mutta sitten jääneetkin itse?

Vierailija
18.07.2024 |

Minä tiedän muutaman. Yksi jäi viime vuonna oltuaan 30 vuotta samassa ja ei varmasti uskonut kyseisen firman konkurssiin. On nyt melkein 60-vuotias, joten ei näytä olevan helppoa, varsinkin kun ei kelpaakaan mikä tahansa kun pitää itseään - vielä - muita parempana. Eiköhän se totuus iske kun jää työmarkkinatuelle että onkin vain yksi tuhansista.  

Lisäksi takavuosina lähti entiseltä asuinkunnalta iso toimija pois. Siitä näitä riitti, enimmäkseen miehiä joilla on lyhyt amistutkinto. 

Kommentit (345)

Vierailija
221/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS: Some räjähti

Työtön PORILAINEN tradenomi identifioitui HÖNÖ TIAISEKSI!!!!!!!!!!!!!

Sua ei paljon naurata, jos mun omakannassa on samat terveystiedot mitä sun lähettämissä viesteissä.

Ne on sun ip:stä lähetetty.

Juu, mä hakkeroin sun omakannan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

OCD, IBS, aivotoiminnan häiriöitä, neurologisia häiriöitä

psykoottinen kirppisvaatteiden hamstraus

harhaluuloisuushäiriö

🤣😆😂

Ei niitä oo, en oo antanut lupaa kirjoittaa omakantaan mitään, paperilla ja arkistosta vaan löytyy ;()

Tuttu tunnisti jo kun luki palstaa eli sulla taitaa olla jännät 5 vuotta.

Miten sun työnantaja suhtautuu kunnianloukkaussyytteisiin.

Vierailija
222/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poliisia joku hönö kiinnosta, sen kun tekee ilmoituksia. 

Kiinnostaa jos joku on koonnut samaan ketjuun kotikaupungin, terveystiedot, sukupuolen, pituuden, lasten iät, ammati, puolison ammatin jne eli tosta voidaan tunnistaa.

Se joka kaikki on koonnut samaan ketjuun saa kunnianloukkaussyytteen jne.

Ei voi siis työskennellä paikoissa missä tehdään turvallisuusselvitys.

Onks sulla nää samat viestit jossain wordissa mistä spämmäät näitä? Kun nää on prikulleen aina samoja. KERRO NYT KUKA ON KIRJOITTANUT SUN TIEDOT TAI KUKA OLET NIIN EI TARVIA JANKATA ENÄÄ, tai GET OVER IT.

No, näyttää mun terveystiedot, ikä ja kotikaupunki tässäkin ketjussa, kenen ip:stä nuo on niin se voidaan tutkia. Hän selittää sitten kirjoituksensa poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS: Some räjähti

Työtön PORILAINEN tradenomi identifioitui HÖNÖ TIAISEKSI!!!!!!!!!!!!!

Sua ei paljon naurata, jos mun omakannassa on samat terveystiedot mitä sun lähettämissä viesteissä.

Ne on sun ip:stä lähetetty.

Juu, mä hakkeroin sun omakannan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

OCD, IBS, aivotoiminnan häiriöitä, neurologisia häiriöitä

psykoottinen kirppisvaatteiden hamstraus

harhaluuloisuushäiriö

🤣😆😂

Ei niitä oo, en oo antanut lupaa kirjoittaa omakantaan mitään, paperilla ja arkistosta vaan löyt

Tuttu tunnisti jo kun luki palstaa eli sulla taitaa olla jännät 5 vuotta.

Miten sun työnantaja suhtautuu kunnianloukkaussyytteisiin.

Huonosti tunnistettu. Tuskin mitenkään, kun en ole työelämässä enkä työttömänäkään. Kokeiles uudestaan josko osuis tieto kohdille?

Vierailija
224/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti haukkunut tyyliin käskiperseillä vaan maataan sohvalla, mutta kritisoinut joitain juttuja.

Ja joo ihan tarkoituksella jäin kerran työttömäksi mutta oli siinä oikeasti jo vähän burn outtia tqustalla.

Olen sellainen että sairaslomia en lähde kerjäämään. 

Vierailija
225/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa jos joku on koonnut samaan ketjuun kotikaupungin, terveystiedot, sukupuolen, pituuden, lasten iät, ammati, puolison ammatin jne eli tosta voidaan tunnistaa.

Onks sulla nää samat viestit jossain wordissa mistä spämmäät näitä? Kun nää on prikulleen aina samoja. KERRO NYT KUKA ON KIRJOITTANUT SUN TIEDOT TAI KUKA OLET NIIN EI TARVIA JANKATA ENÄÄ, tai GET OVER IT.

No, näyttää mun terveystiedot, ikä ja kotikaupunki tässäkin ketjussa

MISSÄ MUKA NE ON?!?!?!?!?!?? OIOT PIM,EEEEE

Vierailija
226/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mode on koittanut poistaa noita, mutta hän laittaa ne uudelleen aina eli haluaa ihan väkisin syytteen.

Vierailija
227/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa poliisilla olla hauskaa.

Vierailija
228/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä tästäkin ketjusta vissiin nettivinkki.

Vierailija
229/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeppä kerrankin se mitä sekopäissäs kirjoittelet, lataa kuvakaappaus siitä ja pistäpä tänne nähtäville.

Vierailija
230/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, näyttää mun ter

Ei ole poliisilla hauskaa eikä tolla joka kirjoittaa toisten terveystiedot palstalle.

Tiedätkö miksi Suomessa on henkilötunnukset ja sairaaloissa vaitiolovelvollisuus ihmisten sairauksista?

Tämä menee samaan kuin se vastaamon keissi.

Vierailija
231/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisin tutkinnassa on toi yksi ketju. Siellä viestit on ton yhden ip osoitteesta lähes kaikki.

Omastas? :D

Niin, ne viestit on sun ip osoitteesta.

Poliisi voi tukia kenen ip:stä noi on lähetetty.

Juu tervetuloa tänne periferiaan jos ip kerran selvillä. Miksei poliisit oo jo soitellu?

Tukinta voi kestää vaikka 2 vuotta, siellä on juttuja mitkä on tulleet jo ennen tätä.

Et oo tehnyt, siksi ei ole soittanut. Satun tietämään nämä kuviot oikein hyvin, hullu hyvä.

Vierailija
232/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teeppä kerrankin se mitä sekopäissäs kirjoittelet, lataa kuvakaappaus siitä ja pistäpä tänne nähtäville.

Minä ole kirjoittanut arvosteluja politiikasta ja se on palstan säännöissä sallittu.

Toisten terveystietojen kirjoittaminen ei ole.

Oletko 20-30-vuotias, kun olet noin tietämätön.

Vierailija
233/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ole kirjoittanut arvosteluja politiikasta ja se on palstan säännöissä sallittu.

Toisten terveystietojen kirjoittaminen ei ole.

Oletko 20-30-vuotias, kun olet noin tietämätön.

Koitas nyt osua edes jossain oikeaan :D

Vierailija
234/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisin tutkinnassa on toi yksi ketju. Siellä viestit on ton yhden ip osoitteesta lähes kaikki.

Juu tervetuloa tänne periferiaan jos ip kerran selvillä. Miksei poliisit oo jo soitellu?

Tukinta voi kestää vaikka 2 vuotta, siellä on juttuja mitkä on tulleet jo ennen tätä.

Et oo tehnyt, siksi ei ole soittanut. Satun tietämään nämä kuviot oikein hyvin, hullu hyvä.

Jaaha ja miksi Räsäsen viestejä käsiteltiin myöhemmin.

Ota asioista selvää.

Minä en tenhyt nettivinkkiä modelle vaan poliisilaitokselle.

Vierailija
235/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kamalaa jos työttömiä haukutaan. Mitta entä jos haukkuja on toinen työtön? 

Vierailija
236/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen- minä itse.

Olen ollut työttömänä pariinkin otteeseen, kummallakin kerralla kyse muutaman kuukauden jaksosta. Molemmilla kerroilla olen ratkaissut ongelman kouluttautumalla, verkostoitumalla ja lähettämällä hakemuksia sekä käynyt työkkärin "cv hionta kurssin" jne.

En ole jäänyt kotiin makaamaan ja se on ollut ratkaisevinta.

Tämä asenne on suurin este. Ajatellaan että jos työnantaja ei palkkaa, ei muuta vaihtoehtoa ole kuin maata kotona. Minä kävin uuden koulutuksen, jossa kaikki olivat työttömiä. Puolet on tietääkseni työllistynyt, yksi eläkkeellä, loput tekee pätkätöitä jos saavat ja yksi vaihtoi alaa ihan täysin. Itse työllistyin mutta tuurilla oli merkitystä 80 %, omalla ahkeruudella vain

Ei näitä ketjuja voi ymmärtää, kun vastaukset katkeavat ja jatkuvat miten sattuu, Turhauttavaa ja ärsyttävvää, kuten lainausmerkkien ym. katoamiset. Aikomukseni oli vastata, mutta pitkän pätkän tuon 80%, omalla ahkeruudella vain -jälkeen. 

Vierailija
237/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&nbs

En uskonut ennen että terveydebhuollossa toimisi pimeää väkeä mutta valitettavasti joutunut toteamaan että totta ja vielä paljon pahemmin mitä yleisesti luullaan. 

Vierailija
238/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tehnyt, siksi ei ole soittanut. Satun tietämään nämä kuviot oikein hy

Nettivinkki ihan eri asia ku joku rikosilmoitus. Noihin sun nettivinkkeihin ei kukaan poliisi tarraa. Ja sori vaan, ota ite selvää kuka poliisi ja mistä sen rikoksen mahdollisuuden tutkii. Tänne periferiaan ei ole soittoa tullut, joten.. nettivinkkailus ei tuota tulosta :_)

Vierailija
239/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nuo kaksi pölkkypäätä tuli sotkemaan hyvän keskustelun. Ettekö voi perustaa ona ketjua?

Vierailija
240/345 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tehnyt, siksi ei ole s

Sulle voi tulla soitto ja syyte sun nettikirjoituksista 5 vuoden ajan siitä, kun olet viestin lähettänyt.

Poliiseilla on tutkittavia juttuja vaikka kuinka paljon, ne menevät järkestyksessä.