Onko sinulla ketään inhokki laulajaa,että joudut sulkemaan radion,kun et kestä kuunnella?
Mulla Bee ykkös inhokki,Irina hyvänä kakkosena. Kaija K. kolmantena.
Kommentit (380)
Huvittavaa, että tästä(kin) ketjusta poistetaan viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Jestas että ihmiset on nykyään herkkiä, erityisherkkiä etten sanoisi. Muutama vuosikymmen sitten kuunneltiin kitisemättä melkein mitä tahansa muuta mutta ei MA Nummista.
Itselleni ainoa inhokki on moderni klassinen musiikki, joka ei ole edes musiikkia vaan nuottien ja soittimien raisk..mista.
Silloin ei honotettu ( paitsi Eugen Malmsten), sössötetty, inisty yms vaan osattiin laulaa.141
Anna Abreu. Ja radio myös sammuu välittömästi.
Vesa-matti Loiri ja Eerika, yök
Jesse Kaikuranta, Egotrippi ja Samu Haber.
Mä en kestä Jenni Vartiaista. Ei äänessä tai biiseissä vikaa, mutta mulla oli aikoinani mies joka koetti tehdä musta omaa Vartiaistaan, painosti mm. leikkaamaan ja värjäämään samanlaiset hiukset ja pukeutumaan samanlaisiin vaatteisiin.
Kaija Koo, ja se joku joidenkin mielestä kaunisääninen naislaulaja, jonka nimeä en nyt muista, ja jonka kaikki laulut on itkuvirsiä. Kaijan biisit on kaikki sama biisi eri sanoilla. Hirveetä paatoksellista paskaa
Katri-Helena. Niin kireetä ääntä ei vaan kestä millään.
Robin Rullalautatemppu Packalen 🤢
Se on aivan järkyttävä, en ole koskaan tykännyt vaikka suunnilleen samaa ikäpolvea ollaan yäk
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan järkyttävä, en ole koskaan tykännyt vaikka suunnilleen samaa ikäpolvea ollaan yäk
Robin Packalen siis.
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koo, ja se joku joidenkin mielestä kaunisääninen naislaulaja, jonka nimeä en nyt muista, ja jonka kaikki laulut on itkuvirsiä. Kaijan biisit on kaikki sama biisi eri sanoilla. Hirveetä paatoksellista paskaa
Nyt muistan ton itkuvirsilaulajan: Johanna Kurkela
Ellinoora on kamala.