Onko sinulla ketään inhokki laulajaa,että joudut sulkemaan radion,kun et kestä kuunnella?
Mulla Bee ykkös inhokki,Irina hyvänä kakkosena. Kaija K. kolmantena.
Kommentit (380)
Kiva huomata, että muillakin on ällötyksiä nykysuomalaisten nykymusan ja esittäjien saralla. Järkyttävää paskaa.
Ei taida olla pelkän äänen perusteella, mutta mikä tahansa ääni, mitä on käsitelty liikaa autotunella. Lopputulos on kova ja ottaa oikeasti korviin. Radio menee heti kiinni.
Jos tulee Haloo Helsinkiä niin vaihdan kanavaa. En kestä kuunnella sitä tekotaiteellisuutta.
Nämä uudemmat suomalaiset naislaulajat. Laulusta ei saa mitään selvää kun laulavat kuin peruna suussa tai pumpulitukko nenässä.
Lisäksi myös täällä jo moneen kertaan mainittu Elli Haloo. Artikulointi on niin epäselvää ja vajaata, ettei jaksaisi kuunnella. Lisäksi ärsyttäviä maneereja laulussa, ilmeisesti tällä yritetään matkia jotain suuria tähtiä siinä onnistumatta. Näin nämä kerran livenäkin ja se oli vielä pahempaa, vaikka jotkut inhokit saattavat livenä kuitenkin olla ihan jees. No, tämä ei ollut. Myös itse biisit ihan hirveitä, joten ei ole yhtään syytä olla vaihtamatta kanavaa.
Niitä on niin paljon, ettei jaksa luetella. Olen lopettanut suomalaisten radiokanavien kuuntelun kokonaan noin kymmenen vuotta sitten. Kuuntelen vain ulkomaisia nettiradiokanavia ja omasta hyllystä löytyviä äänitteitä.
Vierailija kirjoitti:
On, montakin. Hirveää rääkymistä radiossa nykyään.
YLE 1 ja Classic FM ainoat kanavat. Ei ongelmia.
Proge ja klassinen nykyään ainoita siedettäviä musiikkilajeja.
En nyt laulajaksi sanoisi, mutta olevinaan sellainen: Laura Voutilainen. Toinen inhokkini on Suvi Teräspa'ka.
No niitähän riittää nykyään. Joku Kuumaa esim...en ymmärrä miksi tälläset saa edes levyttää yhtään mitään ihmisten kiusaksi. Biisit on kuraa ja laulaminen on tasoa teinipoika autotallissa. Toinen on tietty räppi...hyi helvetti.
Onhan noita. Ensimmäisenä tulee mieleen Behm ja Sanni. Ja Ellinoora. Ja muutenkin nämä tällaiset nuoremman sukupolven suomalaiset naislaulajat.
Vierailija kirjoitti:
Behm ja Kuumaa. Välittömästi kiinni.
Suuuuudelllaaan...hyihitto
Vierailija kirjoitti:
Johanna Kurkela. Se lässyttävä laulutyyli, etenkin l-kirjaimen total omituinen laulaminen ; jossain biisissä se sana kaulaliinan on hänellä kauvvlllallliinan - normi ihmisellä kieli on l-kirjaimessa kärki etuhampaiden takana ja ja muuten alhaalla - hän vetää sen kielen kitalakeen. Aargh!
Sama lässy-tyyli muilla nykypoppareilla sukupuoleen katsomatta. Karseaa kuunneltavaa. Kun kuitenkin puhuvat normaalisti, niin miksi pitää laulaa lässyttäen?
Jep! Ja sitten periaatteessa hänellä on kutenkin ihan ok biisejä, kuten vaikka se Lauri Ylösen tekemä mikä onkaan rakkauslaulu. Mutta en pysty niitä Johanna Kurkelan esittämänä kuuntelemaan.
Olen todella epämusikaalinen enkä ymmärrä mitään äänenväristä tai alarekistereistä. Mutta tykkään kuunnella musiikkia.
Mirellan Timanttei-biisejä kun tulee radiosta niin silloin mä mietin et onko tää nyt sitä autotunea vai mitä ihmettä..?
No, mun soittolistalla onki CCR ja Roy Orbison, vähän eri tyyliä.
Kaikki autotuneuikuttajat eli eipä oikein voi radiota kuunnella. Nostalgialta tulee ihan ok biisejä välillä
Vierailija kirjoitti:
Proge ja klassinen nykyään ainoita siedettäviä musiikkilajeja.
Tämä. Ainoa radiokanava jolta tulee suurella todennäköisyydellä kuunneltavaa musiikkia on Classic. Sen kerran kun erehtyy kanavaa vaihtamaan niin jo on joku DJ Pöpi jankkaamassa korvat täyteen sontaa.
Bruce Springsteen naukuu ja on ihan paska. Kanava vaihtuu kun Bruce ilmestyy radioon naukumaan. :(