Onko sinulla ketään inhokki laulajaa,että joudut sulkemaan radion,kun et kestä kuunnella?
Mulla Bee ykkös inhokki,Irina hyvänä kakkosena. Kaija K. kolmantena.
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Maija Vilkkumaa ja Haloo Helsinki. Ei vaan miellytä mun korvaa ne äänet.
Kaikki Maija Vilkkumaan biisit on parempia jonkun muun esittäminä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa laulu, jota en voi sietää on Egotripin Älä koskaan ikinä muutu. Se on ihan hirveä lällätys.
Aivan ihana.
Sanni. En tajua, mikä tuon ylimielisen eukon lauluissa viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki suomalaiset vinkujat ja määkijät. Etunenässä Lauri Tähkä, Maija Vilkkumaa, Apulanta jne. 98% suomimusasta on täyttä paskaa.
Maija Vilkkumaa, ihan kamala. Pikkusisko käy konserteissaan? Kaikki nuoret naiset narisevat ja naukuvat😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oddasatin uutislukija. Nainen kiekaisee aina uuden uutisaiheen alussa.
Sama!! Luulin, että tämä on minun henkilökohtainen ongelmani...
Onko saamen kieli tosiaan noin rumaa vai puhuuko nainen jollain omalla tyylillä? Murteella? Vanhahtavasti? Kiekaisu tulee myös lopussa. Kyllähän intonaatio erottaa merkityksiä monessa kielessä,mutta ei se kuulosta noin karmealta.
Kiitos. Samaa mieltä. Tarkoituksella kuuntelin saamenkielistä ohjelmaa, että miltä se kuulostaa muiden puhuttuna. Tämä kiekuja - kailottaja on kuin wanhasta mustavalko suomifilmistä. Kauheeta kuultavaa. Menee jo hysterian puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapio
On ärsyttävän hissukka ja nössö musiikillaan. Ääni varmaan riittäisi hyviinkin kappaleisiin.
Phil Collins. Saan äänestä päänsäryn.
Vesa-Masa Loiri, George Malmsten, kaameita tapauksia :(
Vierailija kirjoitti:
Neon2 biisit saa jostain syystä nykyään hermoni kiehumaan. Miten ne olikin teini-iässä niin ihania ja haikeita, ei polku tää vie mihinkään ja mannapuuroa ja mansikkaa. Keski-iässä tekisi mieli huutaa, että KATO UKKO PEILIIN ja HITTO MITÄ LÄSSYTYSTÄ! Miten kaikki suomalaisten miesten laulamat kappaleet koostuu oikeasti naisten manipuloinnista ja uhriutumisesta?
Mä tykkään vieläkin. Olenko siis vaarassa joutua miesten uhriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri. Enemmän noi lyhyet soittolistat saavat vaihtamaan kokonaan kanavaa. Yhtä kanavaa kun on päivän kuunnellut töissä, ei tarvi samaa enää seuraavana päivänä kuunneella.
Tuo on ikävää.
Radio Novaa riittää kun kuuntelee muutaman tunnin muutaman VUODEN välein. Saa Toton Afrikat ja Stingin Fields of gold -varastot täyteen.
Radio Novalla on kyllä huonoa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora. Tai ei hän laulajana ärsytä, mutta en kestä niitä dinosauruksia ja leijonia. Sanoitus tökkii, ja myös se tyyli.
Sanoitus tökkii ihan kirjaimellisestikin. Mitkään riimit ei rimmaa, eikä sovi musiikin kanssa yhteen. Vexi Salmi varmaan pyörii haudassa, kun kuulee Ellinooran sanailuja.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista nuorista naislaulajista. Laulaminen on joko kummallista hönkimistä, nenälaulamista ja surkeaa artikulointia.
Eikä pelkkä laulaminen!
Jostain syystä nykyään monet nuoret naiset on alkaneet puhuakin sellaisella hönkivällä, kuiskaavalla äänellä. Töissä on radiot käytössä, ja kukaan ei koskaan kuule niiden puhetta, kun ne vaan hönkii, ja sit kaikki huutaa aina niille, että voitteko puhua lujempaa. On niin monesti ollut sekunnin päässä, etten ole sanonut niille, että tää ei oo mikään seksipuhelin, tänne pitää puhua asiallisesti.
Aika harvoin. Kuuntelemani radiokanavat, Radio Nostalgia ja Kasari, eivät näitä nuoria kiekujia soita. Kolmas kanavani, Auran Aallot, soittaa joskus, mutta onneksi on olemassa kaukosäädin, jota käyttämällä pääsee äkkiä pois korvasaasteesta.
Freddy Mercury kireellä äänellä korkeelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesala. Ei, ei ja ei.
Ykkösinhokkini Anna Puun kanssa jaetulla sijalla.
Oikeasti, miten tämä hoilaaja päästettiin tulkitsemaan F i n l a n d i a a veteraanien itsenäisyysjuhlaan!? Ehkä jossain iskelmäpoppenpolli/tangomarkkinat osastolle tuo joten kuten välinumerona menisi, mutta että itsenäisyysjuhliin! Sodan sankareiden juhliin! Ei riittänyt, että nuo vanhukset, viimeiset mohikaanit haluttiin piilottaa pois varsinaisilta Linnan juhlien pintapirskeiltä, vaan ohjelmanumeroksi oli valittu halpa, iskelmä-ääninen Vesala jonkun koulutetun klassisen laulutaitajan sijaan. Huteraääninen Vesala esittämässä ITSEÄÄN, itsenäisyyden sijaan - pitkitettyä tekotaiteellista kiminää. Yääääk. Jos kyynel kirposikin poskelle, se johtui kuuntelun kärsimyksestä, ei liikutuksesta.
Oon kans ihmetellyt, miksi laitetaan hento olematon lauluääni laulamaan mahtipontista Finlandiaa. Jopa minä laulan sen paremmin, ja ihan ilman säestystä.
Vierailija kirjoitti:
Sunrise avenue
maija vilkkuluomi
haloo hesa
Coldplay
adele
suomi reggae
ska musiikki
Kummallista kyllä en yhtään tykkää Sunrise Avenuen kappaleista, mutta Samu Haberin suomenkieliset iskelmät on musta hyviä. Samun ääni sopii niihin ralleihin.
En vaan siedä Anna Puun laulua. En ole pitänyt ikinä, mutta jossain vaiheessa ääni ja persoona ja naama yhdistyivät mielessäni, ja nyt en kertakaikkiaan pysty kuuntelemaan yhtään biisiään. Samoin tv menee kiinni jos hän siellä näkyy. En tiedä miksi näin voimakas reaktio, yleensä olen rauhallisempi. Ymmärrän tämän sinällään perusteettoman inhoni jälkeen ihmisiä, joilla on jotain pakkomielteitä, oikeasti :D
Celine Dion