Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä s e k s i loppuu?

Vierailija
17.07.2024 |

Minkä ikäiset ei enää harrasta sitä? Tai ehkä kerran vuodessa? Tai muuten tosi harvoin. 

Kriisi. Olen 43v ja sinkku ollut jo useamman vuoden. Pikkuhiljaa alkaa pelottaa, että onko mulla enää seksiä. Ehdinkö enää löytää miestä ennen kuin kiinnostus hiipuu. Vieläkö 55-vuotiaat harrastaa?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä.vaiheessa, kun mulkku menee reikään kaksin kerroin.

Vierailija
82/83 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa nainen päättää milloin seksi loppuu ja miehestä tulee sika!

Poikkeuksia ei ole.

Miten nainen voi päättää jos mieheltä katoaa halut ja erektio?  Selitäpä tuo käytännössä 

Poikkeuksia on; jos  nainen ei halua vaikka mies haluaa, siinä on raskaus, synnytykset ym mutta niiden jälkeen halut palaa varmasti. Turha selitellä!

Mutta kun ei palaa, joten älä puhu suulla suuremmalla tai raapusta tietäjän kynällä.

Nainen päättää milloin seksi loppuu. Suhde voi olla muuten todella hyvä. Feministien on halpaa hyökätä incel- tai "saa naiSESI (omistusmuoto) haluamaan sinua"roskalla. Jos naista ei nappaa, niin se on voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias ja vaihdevuodet ovat ohitse, viimeisistä kuukautisista on puolitoista vuotta. Mieheni on 63-vuotias. Meillä on seksiä viikottain. Ihanaa, kun ei tarvitse miettiä enää ehkäisyä. Kuivuusongelmaakaan ei ole ainakaan toistaiseksi ollut. Miehellä seisoo ihan kuten nuorena. Tietysti joskus väsyttää enemmän kuin nuorempana, kumpaakin ja on kaikenlaista kremppaa, mutta näillä mennään.