Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä s e k s i loppuu?

Vierailija
17.07.2024 |

Minkä ikäiset ei enää harrasta sitä? Tai ehkä kerran vuodessa? Tai muuten tosi harvoin. 

Kriisi. Olen 43v ja sinkku ollut jo useamman vuoden. Pikkuhiljaa alkaa pelottaa, että onko mulla enää seksiä. Ehdinkö enää löytää miestä ennen kuin kiinnostus hiipuu. Vieläkö 55-vuotiaat harrastaa?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginasta pitää pitää huolta. Käyttämättömyys on vanhempana huono juttu.  Luin jostain artikkelista. Mitä enemmän käyttää, sitä terveellisempi seksuaaliterveys. 

Vierailija
22/77 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirves kaivossa on paha juttu, sitte ei tehä polttopuita. Ja aiheesta, kyllä seksiä voi harrastaa ja nauttia siitä vielä yli 70 v tarvitsee vain kemiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllinen juttu. On varmasti kiinni siitä miten tärkeänä osana suhdetta ja elämää ihminen pitää seksiä.

Vierailija
24/77 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin 41v ja mies 44v. Toivon, että miehelläkin halut hiipuu viidenkympin korvilla, sinne asti olen päättänyt vielä jaksaa näin tiivillä tahdilla.

Vierailija
25/77 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirves kaivossa on paha juttu, sitte ei tehä polttopuita. Ja aiheesta, kyllä seksiä voi harrastaa ja nauttia siitä vielä yli 70 v tarvitsee vain kemiaa

Suhteessa vetovoima ja kemia on se tärkein. Jos ei halua toista, kuivuu seksi ja suhde kasaan. 

Vierailija
26/77 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä katsotaan loppumiseksi? Kyllä tämä nyt aika huonolta vaikuttaa, kun alkuvuodesta tapahtuneen eron jälkeen ei ole ollut seksiä. Ei tosin ole seksikumppaniakaan.

Silloin kun suhteessa oli vielä runsaasti seksiä, niin oikeastaan mitä enemmän harrastettiin, niin sitä useammin halutti. Sitten kun määrä väheni, niin vähenivät halutkin. Nykyään ei edes huvita runkkailla kuin ehkä parin viikon välein. 

Tällä hetkellä voisin väittää, että seksi on loppunut. Toivottavasti vielä tapaan naisen, joka haluaa minut kumppanikseen ja seksuaaliseen hauskanpitoon. M51

Vierailija
27/77 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 71 vaimo on 72, vielä harrastetaan!

Vierailija
28/77 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on erektio-ongelmia 50:n ikävuoden jälkeen kunnes. Suurin osa 80-vuotiaista miehistä ei enää kykene panemaan. Naisen pillu pysyy panokunnossa koko elämän ajan. 

Vierailija
29/77 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi lopu milloinkaan! Vaihdevuodet, jotka AP:llä on noin 7 vuoden kuluttua, räjäyttää seksihalut ihan uusiin sffääreihin! On täysin sattumaa että iso avioeropiikki on juurikin tuossa samoilla tienoilla kun puolisot täyttää 50! Nuo tutkimukset vaihdevuosien vaikutuksista seksuaaliseen haluttomuuteen ovat sovinistista propagandaa, ei niihin pidä uskoa, kuten ei tutkimuksiin yleensäkään! Vanhainkodeissa joudutaan uusimaan sängynjousia lähes viikoittain, kun mummojen libido käy niin kuumana!

Tämänhän, AP, halusit kuulla? No nyt kuulit. Tyytyväinen?

Vierailija
30/77 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on erektio-ongelmia 50:n ikävuoden jälkeen kunnes. Suurin osa 80-vuotiaista miehistä ei enää kykene panemaan. Naisen pillu pysyy panokunnossa koko elämän ajan. 

Ei pysy, kyllä toimia tarvitaan!

Vierailija
31/77 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä yleensä 65-68v iässä. Mutta eihän se sitä tarkoita, etteikö voisi olla uusi parisuhde. Juttukaveria, matkustuskaveria, selänpesijää kaipaa jokainen mies.

Vierailija
32/77 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä yleensä 65-68v iässä. Mutta eihän se sitä tarkoita, etteikö voisi olla uusi parisuhde. Juttukaveria, matkustuskaveria, selänpesijää kaipaa jokainen mies.

Jotakuinkin näin. Naisilla sama tapahtuu 45- 55 v iässä.

Vierailija
33/77 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

QVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi?

Keskimäärin seksi loppuu joskus yli 80-vuotiaana. Vaihtelua on toki paljon. Joillakin seksi ei ala koskaan, ja jotkut harrastavat seksiä hautaan asti.

Väitätkö tosissas, että joku 80v vielä paneskelee? :D

Varsinaista panemistakin toki yli kahdeksankyppisistä jotkut harrastavat, mutta eihän seksi ole pelkkää panemista.

Meillä paneminen loppui jo siinä kuudenkympin korvissa, vaimon limakalvot eivät kestäneet ja minullakin alkoi sinisten pillereittenkin vaikutus hiipumaan. Halut eivät mihinkään kadonneet, joten hyväilyt ja koskettelut korvasivat panemisen. Vaimolla orgasmi oli voimakas kuten ennenkin, minulla eturauhassyöpä sekoitti pakan lopullisesti. Nyt olemme jo yli kahdeksankymmentä molemmat, vaimo saa orgasminsa edelleen , kunhan minä hieron oikeista paikoista, eli rinnat ja alavartalo. Minulla vaimon hieronta tuottaa seksuaalista nautintoa, vaikka en enää mitään nuoruuden kaltaisia sykähdyksiä saakkaan. Näitä rakasteluja meillä on parin viikon välein.

Vierailija
34/77 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi lopu milloinkaan! Vaihdevuodet, jotka AP:llä on noin 7 vuoden kuluttua, räjäyttää seksihalut ihan uusiin sffääreihin! On täysin sattumaa että iso avioeropiikki on juurikin tuossa samoilla tienoilla kun puolisot täyttää 50! Nuo tutkimukset vaihdevuosien vaikutuksista seksuaaliseen haluttomuuteen ovat sovinistista propagandaa, ei niihin pidä uskoa, kuten ei tutkimuksiin yleensäkään! Vanhainkodeissa joudutaan uusimaan sängynjousia lähes viikoittain, kun mummojen libido käy niin kuumana!

Tämänhän, AP, halusit kuulla? No nyt kuulit. Tyytyväinen?

No sinullapa on vaihdevuosioireet tosi pahana. 

Vierailija
35/77 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 vuotta ja joka viikko, enemmänkin olisi kiva, mutta ei tapahdu! Pitää itse hoitaa itsensä muulloin...naisen täytyy tehdä, mitä naisen täytyy! :)

Vierailija
36/77 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni alkoi olla erektio-ongelmia 60-vuotiaana. 70-vuotiaana hän ei pystynyt panemaan ollenkaa. Olen saman ikäinen ja olisin halunnut seksiä, mutta minun oli hyväksyttävä, että emme enää nussineet.

Vierailija
37/77 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat 60-vuotiaita. Mies ei halua enää seksiä. Hänen ei enää jäykisty sitä vertaa, että hän pystyisi panemaan. Potenssilääkkeitä hän ei suostu kokeilemaan. Joudun elämään kalun puutteessa.

Karehdin naapurin rouvaa, kun hän kertoo saavansa kalua ainakin kerran viikossa, vaikka hänen miehensä on 72-vuotias. Kaipaan nussimista niin paljon, että olen ajatetellutl antaa, jos tulee sopiva tilaisuus.

Vierailija
38/77 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat 60-vuotiaita. Mies ei halua enää seksiä. Hänen ei enää jäykisty sitä vertaa, että hän pystyisi panemaan. Potenssilääkkeitä hän ei suostu kokeilemaan. Joudun elämään kalun puutteessa.

Karehdin naapurin rouvaa, kun hän kertoo saavansa kalua ainakin kerran viikossa, vaikka hänen miehensä on 72-vuotias. Kaipaan nussimista niin paljon, että olen ajatetellutl antaa, jos tulee sopiva tilaisuus.

Oletko havainnut sopivia ehdokkaita kyllä niitä miehissä löytyy jos olet valmis jakamaan nautintoa. Sait halun ja kalun heräämään.

Vierailija
39/77 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lopetti seksin kokonaan 55-vuotiaana. Hänellä testot laskivat, eikä ole halunnut korvaushoitoa. 

Vierailija
40/77 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi?

Keskimäärin seksi loppuu joskus yli 80-vuotiaana. Vaihtelua on toki paljon. Joillakin seksi ei ala koskaan, ja jotkut harrastavat seksiä hautaan asti.

Ja seksi haudassa on ihan parasta.