Minkä ikäisenä s e k s i loppuu?
Minkä ikäiset ei enää harrasta sitä? Tai ehkä kerran vuodessa? Tai muuten tosi harvoin.
Kriisi. Olen 43v ja sinkku ollut jo useamman vuoden. Pikkuhiljaa alkaa pelottaa, että onko mulla enää seksiä. Ehdinkö enää löytää miestä ennen kuin kiinnostus hiipuu. Vieläkö 55-vuotiaat harrastaa?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on erektio-ongelmia 50:n ikävuoden jälkeen kunnes. Suurin osa 80-vuotiaista miehistä ei enää kykene panemaan. Naisen pillu pysyy panokunnossa koko elämän ajan.
Lahna pysyy lahnana.
Ei seksisllä ole ikää, sillä on vain erilaiset ilmenemismuotonsa
Vierailija kirjoitti:
Mies lopetti seksin kokonaan 55-vuotiaana. Hänellä testot laskivat, eikä ole halunnut korvaushoitoa.
Kokeilitteko nuorta naista?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä yleensä 65-68v iässä. Mutta eihän se sitä tarkoita, etteikö voisi olla uusi parisuhde. Juttukaveria, matkustuskaveria, selänpesijää kaipaa jokainen mies.
Yleensä? Mihinköhän tämäkin arvio perustuu...
Elämäni paras seksi alkoi 50+ ikäisenä. Tästä puhutaan ihan liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat 60-vuotiaita. Mies ei halua enää seksiä. Hänen ei enää jäykisty sitä vertaa, että hän pystyisi panemaan. Potenssilääkkeitä hän ei suostu kokeilemaan. Joudun elämään kalun puutteessa.
Karehdin naapurin rouvaa, kun hän kertoo saavansa kalua ainakin kerran viikossa, vaikka hänen miehensä on 72-vuotias. Kaipaan nussimista niin paljon, että olen ajatetellutl antaa, jos tulee sopiva tilaisuus.
Miestäsi ei kiihota 6-kymppinen nainen. Ei mikään ihme. Luonnonlaki.
Olin suhteessa 2.5 v miehen kanssa avioeroni jälkeen, minä 46 v ja hän 54 v. Seksiä oli ainakin 4 krt päivässä aina kun nähtiin. Mutta mutta... lopetin suhteen, koska hän oli niin itsekeskeinen kaikin puolin, myös seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi?
Keskimäärin seksi loppuu joskus yli 80-vuotiaana. Vaihtelua on toki paljon. Joillakin seksi ei ala koskaan, ja jotkut harrastavat seksiä hautaan asti.
Väitätkö tosissas, että joku 80v vielä paneskelee? :D
No ei todellakaan pidä paikkaansa. Jo 6-kymmppisenä miehillä ei enää seiso.
Eikä ketään kiinnosta seksi niin vanhan kanssa ihan jo ulkonäönkin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat 60-vuotiaita. Mies ei halua enää seksiä. Hänen ei enää jäykisty sitä vertaa, että hän pystyisi panemaan. Potenssilääkkeitä hän ei suostu kokeilemaan. Joudun elämään kalun puutteessa.
Karehdin naapurin rouvaa, kun hän kertoo saavansa kalua ainakin kerran viikossa, vaikka hänen miehensä on 72-vuotias. Kaipaan nussimista niin paljon, että olen ajatetellutl antaa, jos tulee sopiva tilaisuus.
Miestäsi ei kiihota 6-kymppinen nainen. Ei mikään ihme. Luonnonlaki.
Mene sinä arvioinesi kanssa vaikka vettuun! Mun mies haluaa jokapäivä minua, olen jo 65 mutta ihan timmi! Tänäänkin ollut monenlaista seksiä, ja hän on aivan tyytyväinen, samoin minä. Mun orgasmit ovat hänelle tosi kiihoittaviia ja tärkeitä. Olenkin onnekas.
Parisuhteessa nainen päättää milloin seksi loppuu ja miehestä tulee sika!
Poikkeuksia ei ole.
Mieheni on 77, panee minua (70) useamman kerran päivässä, kiima on kova mullakin heti aamusta. Ei tarvita liukkareita ta pillereitä. Kiva kun ollaan eläkkeellä niin on aikaa nautiskella, onneksi meillä on samanlaiset halut.
Eihän se lopu jos sitä ei tarkoituksella lopeteta. Muuttuu se kyllä.
me olemme juuri täyttäneet 80 molemmat ja edelleen meillä on seksiä, intiimialueitten hierontaa, joka päättyy vaimon orgasmiin. Se on yhä voimakas, jos nuorempana ehkäisy yms asit häiritsivät häntä niin ettei orgasmi ollut kuin varjo nykyisestä. Yhdyntä loppui jo ennen 60 ikää, kun vaimon limakalvot eivät kestäneet. Hän on kätevä käsistään joten minä en jäänyt osattomaksi. Sitten ennen 70 siniset pillerit menettivät tehonsa ja sairauksia oli. Nykyisinkin toki vaimon käsi saa aikaan ihanan olotilan ja toisaalta olen ylpeä kun saan edelleen tuotettua vaimolle orgasmin.
Riippuu siitä, mitä vauhtia lihoaa.
Monella miehellä se loppuu kun ei enää jöpötä ja jos satut olemaan sellaisen miehen kanssa uskollisesti niin silloin se seksikin loppuu....ainakin sen miehen kanssa. Toki miehiä on paljon ja joillain seisoo pillerillä tai ilman joten ei kannata menettää toivoaan.
viisikymppisenä naisen seksihalut vähenevät,kun taas miehen halut pysyvät ainakin seitenkymppiseksi.
Älkää aina yleistäkö, tai usein siis. Meillä on seksiä jokaikinen päivä, jos ei ole joku aivan poikkeus. Eläkkeellä on aikaa ja lapset aikuisia ja omillaan. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 77, panee minua (70) useamman kerran päivässä, kiima on kova mullakin heti aamusta. Ei tarvita liukkareita ta pillereitä. Kiva kun ollaan eläkkeellä niin on aikaa nautiskella, onneksi meillä on samanlaiset halut.
"Useamman kerran päivässä." Et ole tosissasi, rouva 70v.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lopetti seksin kokonaan 55-vuotiaana. Hänellä testot laskivat, eikä ole halunnut korvaushoitoa.
Kokeilitteko nuorta naista?
Minun tarvettani seksiin ei täytä se, että mies panisi jotain nuorta naista tahollaan. Joten tähän sama kommentti kuin toiseen ketjuun samasta aiheesta:
-haluaako mies elää sen samanikäisen viisikymppisen vaimonsa kanssa seksittömässä suhteessa, vaikka tietää vaimon kaipaavan seksiä? Ei kyllä kuulosta kovin voimakkaalta libidolta miehen osalta. Miksei mies eroa ja tapaa uutta mielestään parempaa ja vaikka nuorempaa (jos saa, mitä epäilen) naista, jos kerran sellaista toivoo?
Vaikea uskoa, että mies, jolla ei ole haluttomuuden / testojen kanssa ongelmia, pysyisi tietoisesti seksittömässä liitossa. Mitään omaisuuden jakoa ei tarvitse tulla kommentoimaan, ainakin minulla on avioehto sen haluttoman mieheni kanssa.
-aikooko mies oikeuttaa itselleen pettämisen, syystä että ei itse halua samanikäistä vaimoaan, vaikka vaimo haluaisi häntä? Silloin taitaa olla kyse jonkinlaisesta persooonallisuushäiriöstä, ei normaaliluontoisesta miehestä. Toivottavasti tämä paljastuu vaimolle pian, niin hän tietää ottaa eron miehestä. Minä haluaisin tietää tämän miehen näkemyksen heti, jotta ymmärtäisin ottaa eron ja voisin minäkin alkaa katsella muita miehiä.
Eilen tuossa harkitsin, että jospa lopettais. Onhan tuota harrastettu jo -70 luvulta.
Olen 64-vuotias mies, eikä vielä koskaan ole ollut minkänlaisia erektio-ongelmia. Voin toki hyvin uskoa, että sellaisia sinun kohdallasi ilmaantuisi.