Minkä ikäisenä s e k s i loppuu?
Minkä ikäiset ei enää harrasta sitä? Tai ehkä kerran vuodessa? Tai muuten tosi harvoin.
Kriisi. Olen 43v ja sinkku ollut jo useamman vuoden. Pikkuhiljaa alkaa pelottaa, että onko mulla enää seksiä. Ehdinkö enää löytää miestä ennen kuin kiinnostus hiipuu. Vieläkö 55-vuotiaat harrastaa?
Kommentit (77)
Oletko tosissasi?
Keskimäärin seksi loppuu joskus yli 80-vuotiaana. Vaihtelua on toki paljon. Joillakin seksi ei ala koskaan, ja jotkut harrastavat seksiä hautaan asti.
Ei ihminen menetä tuntoaistiaan, vaikka ikää tulee lisää. Jos on hyvä kumppani seksi maistuu ja jos ei ole kumppania, on sooloseksikin hyvää.
Terveisin N 73v.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi?
Keskimäärin seksi loppuu joskus yli 80-vuotiaana. Vaihtelua on toki paljon. Joillakin seksi ei ala koskaan, ja jotkut harrastavat seksiä hautaan asti.
Väitätkö tosissas, että joku 80v vielä paneskelee? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen menetä tuntoaistiaan, vaikka ikää tulee lisää. Jos on hyvä kumppani seksi maistuu ja jos ei ole kumppania, on sooloseksikin hyvää.
Terveisin N 73v.
Lohduttavaa, mutta jostain syystä hiukan epäilen..
ap.
Loppu jo alle 30v ehkä 27. Siinä samassa parisuhteessa olen.
Lopettakaa kun haluatte! Älää lopettako jos ette halua.
Yleensä loppuu puolison pettämisen takia. Iällä ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Loppu jo alle 30v ehkä 27. Siinä samassa parisuhteessa olen.
Lopettakaa kun haluatte! Älää lopettako jos ette halua.
Unohtui laittaa, että nyt olen 44v.
Ei tietoa, oon 59 ja meillä on hyvää seksiä joka päivä. Mieheni on 55.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi?
Väitätkö tosissas, että joku 80v vielä paneskelee? :D
Isäni meni 81-vuotiaana naimisiin 50-vuotiaan naisen kanssa ja kyllä he harrastavat seksiä. Isä on hoikka ja täysin perusterve, liikkunut aina paljon.
Mulla loppui kaikki halut pitkässä parisuhteessa, kun olin n.50v. Eron jälkeen en ole enää edes harkinnut panoseuraa, ei tee mieli. N62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi?
H*ora!
Ketju ei koske sinua. Sinähän et seksiä tule harrastamaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla. Mulla ei ole mitään käsitystä miten tämä asia yleensä menee eikä tästä missään koskaan puhuta. Siitä kyllä jauhetaan, miten vaihdevuodet vie haluja. Nyt kun ei ole miestä eikä näy tulevankaan, niin kaikki tällainen pyörii mielessä.
ap.
Huh mitä tekstiä täällä. Monella elämä on todella ankeeta jos ei ole lainkaan mitään. Olen 56-vuotias nainen ja s e k s i ä on n. kerran viikossa. Sama mies ollut 22- vuotiaasta asti. Pääsääntöisesti kaikki parani sängyssä synnytysten myötä. Ja vielä lisää nyt kun ehkäisy ei aiheuta huolia.
Tapasin nykyisen mieheni 2 vuotta sitten ollessani 57 ja meillä on seksiä usean kerran viikossa.
Hän rakastaa hieroa minua ja siinäpä kivasti lämpiän ja rentoudun ja lopuksi harrastamme orgasmiin johtavaa yhdyntää. Itse coitus ei välttämättä kestä kuin 3-8 minuuttia ja päättyy parhaaseen orkkuun ikinä. Viimeksi laukesin kuulemma yli minuutin putkeen.
Anteeksi naapurit. Teemme tämän aina päiväsaikaan nimenomaan siksi ettei teidän yöunet häiriinny 😂
Ei kai se libido mihinkään katoa, jos se on vahva tai normaali? Jos on heikko libido, se varmasti antaa merkkejä jo nuorempana.
Rakkaudenhuuma, lasten tulo jne. boostaa hormonitasoja, mutta se halukkuus hyytyy ajan myötä. Se ei ole synnynnäistä eikä sillä tavalla luontaista. Se himo, mikä sulla on iässä 40, on varmasti sinun omaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla. Mulla ei ole mitään käsitystä miten tämä asia yleensä menee eikä tästä missään koskaan puhuta. Siitä kyllä jauhetaan, miten vaihdevuodet vie haluja. Nyt kun ei ole miestä eikä näy tulevankaan, niin kaikki tällainen pyörii mielessä.
ap.
Mulla on vaihdevuodet juuri alkaneet, koska viimeiset menkat oli yli vuosi sitten, mutta minkäänlaista halujen vähenemistä en ole havainnut. Päin vastoin: ei raskauden riskiä, ei estoja, vierellä paras mies ikinä.
Limakalvoja kannattaa hoitaa ja ylläpitää, jottei värkki kutistu, siliä ja lyhene hormonien puutteeseen. Koska niin sille käy kun oma estrogeeni hiipuu.
N 59
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nykyisen mieheni 2 vuotta sitten ollessani 57 ja meillä on seksiä usean kerran viikossa.
Hän rakastaa hieroa minua ja siinäpä kivasti lämpiän ja rentoudun ja lopuksi harrastamme orgasmiin johtavaa yhdyntää. Itse coitus ei välttämättä kestä kuin 3-8 minuuttia ja päättyy parhaaseen orkkuun ikinä. Viimeksi laukesin kuulemma yli minuutin putkeen.
Anteeksi naapurit. Teemme tämän aina päiväsaikaan nimenomaan siksi ettei teidän yöunet häiriinny 😂
Ehkä mä en vielä heitäkään kirvestä kaivoon.
ap.
Mee hoitoon vosu!