Mitä tekisit, jos mies haukkuisi sinut aivan lyttyyn?
Olen todella järkyttynyt. Ollaan oltu 4v yhdessä ja osattu ihan hyvin ja turvallisesti riidellä. Äsken meille tuli todella lihava riita. Riidan yhteydessä töksäytin ruman kommentin, joka meni henkilökohtaisuuksiin. Siitä mieheni pillastui täysin, haukkui minut pystyyn ulkonäöstä lähtien. Sanoi minua rumaksi huoraksi, että ansaitsen kaiken pahan mitä minulle on sattunut, ja ettei ihme ettei minulla ole läheistä suhdetta perheeseeni kun olen niin paska ihminen. Hänen mukaan saan ihmisistä kaikki pahimmat piirteet esille, minulle ei kelpaa mikään, olen veemäinen valittaja. Hän antoi ilmeisesti kaiken tulla ulos vuosien takaa, sillä hän ei ole suhteemme aikana koskaan puhunut tuollaisia.
Lähdin itse eri huoneeseen järkyttyneenä ja mies häipyi. En tiedä mitä teen, jotain meni pysyvästi rikki sisältäni.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot mennyt henkilökohtaisuuksiin, vielä jotenkin kommentoimalla miehen 10 vuotiasta lasta, niin ole onnellinen ettet turpaan ole saanut.
Luojan kiitos sun kaltaisilla miehillä ei ole puolisoita.
Hymyile sitten vaan kun uusi rakkaasi hakuu sun lasta, ties miksi, vaikka ala-arvoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ottasin suihin ja nielisin mällit.
Tuosta olisi hyvä aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin sinä, ottaisin tästä opikseni ja alkaisin käyttäytymään kunnioittavammin ja nöyremmin miestä kohtaan. Ensimmäinen mitä tekisin olisi, että menisin nöyränä pyytämään anteeksi ja tarjoaisin sovintoseksiä. Tämä on oma näkemykseni asiasta.
M38
"M20, INKKELI"
Jos olisin ap, lähtisin. Menköön ukko muualle harjoittelemaan elämää ja parisuhdetaitoja. Ap ei sanonut muuta kuin totuuden, ja totuus on se, että totuudenpuhujista ei tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin sinä, ottaisin tästä opikseni ja alkaisin käyttäytymään kunnioittavammin ja nöyremmin miestä kohtaan. Ensimmäinen mitä tekisin olisi, että menisin nöyränä pyytämään anteeksi ja tarjoaisin sovintoseksiä. Tämä on oma näkemykseni asiasta.
M38
Hahhah. Ei. Itse lähtisin kyllä lätkimään tuosta suhteesta mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot mennyt henkilökohtaisuuksiin, vielä jotenkin kommentoimalla miehen 10 vuotiasta lasta, niin ole onnellinen ettet turpaan ole saanut.
Vain miehen lapsia voi haukkua ilman seurauksia, ei naisen.
Opit tämän viellä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää on jo toinen kommentti, jossa ihan aidosti ollaan sitä mieltä, että ole onnellinen, kun et saanut turpaasi, kun menit noin sanomaan. Mitä ihmettä, onko toisaan joidenkin mielestä normaalia, että mies saa lyödä, jos vaimo sanoo pahasti???
Ihmisellä ei ole oikeutta mennä kajoamaan toiseen ja hakata sitä, vaikka se sanoisi mitä. Siinä kohtaa voi lähteä ja olla tulematta koskaan takaisin, mutta käsiksi ei saa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain miehen lapsia voi haukkua ilman seurauksia, ei naisen.
Opit tämän viellä joskus.
Tykkäät siis haukkua tai halventaa lapsia? Vai joskus haukkunut myös naisen lapsia ja kävikin sitten pahasti?
Jos olisin tuo mies niin jättäisin tuon sian. Parempia naisia on pilvin pimein silmän kantamattomiin asti. Veikkaan että ei miehen ex puoliso ja lapsensa äitikään ole noin hirveä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on miehet ainoastaan haukkuneet, h.oritelleet ja polkeneet sanoillaan maanrakoon. Yllättyisin jos joku mies aidosti kannustaisi ja kehuisi. Kaikki on aina minun vikani, aivan kaikki ja miehessä ei ole mitään vikaa eikä syytä katsoa peiliin, ei vaikka en koskaan aloita riitaa. Miehet osaavat olla järjettömän ilkeitä etenkin suuttuessaan ja muistan kun yksikin mies haukkui minut aivan pohjasakaksi ja kahden päivän päästä tuli takaisin naureskellen, että miksi murjotan kun hänhän vain vitsaili kevyesti. Arvaatte varmaan, että pakkasin kamani sanomatta mitään.
Sull on hemmetin huono miesmaku. Kattele seuraava jostain ihan muualta kuin kymmenen edellistä.
On ja tiedostan asian, mutta nämä ilkeät miehet tuppaavat tunkevan seuraan ja haluavan kanssani paris
En valikoi enkä siedä kaltoinkohtelua miehiltä, mutta kun nämä miehet aina hakeutuvat oma-aloitteellisesti seuraani ja kaikki suhteet ovat alkaneet ja päättyneet tismalleen samalla tavalla. Miehet nauttivat siitä kun olen kiltti ja haukkuvat exää, joka oli täysin päinvastainen kuin minä ja saan aina suhteen alussa kehuja miehiltä kuinka ihana olen. Jos olenkin eri mieltä jostain miehelle tärkeästä asiasta ja argumentoin mielipiteeni, niin alkaa jyrääminen, komentelu ja solvaaminen suoranainen haukkuminen siitä kuinka kauhea äm.mä ja h .ora olen. En jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää on jo toinen kommentti, jossa ihan aidosti ollaan sitä mieltä, että ole onnellinen, kun et saanut turpaasi, kun menit noin sanomaan. Mitä ihmettä, onko toisaan joidenkin mielestä normaalia, että mies saa lyödä, jos vaimo sanoo pahasti???
Ihmisellä ei ole oikeutta mennä kajoamaan toiseen ja hakata sitä, vaikka se sanoisi mitä. Siinä kohtaa voi lähteä ja olla tulematta koskaan takaisin, mutta käsiksi ei saa käydä.
Palstainkkeleiden mielestä naisia saa lyödä. Ei tämä mikään uusi juttu ole. Siksi heillä ei myöskään ole naista.
Mun toleranssi henkiseen väkivaltaan on 0. Lähtisin jo siksi, että kuola roiskuen haukkuvat miestä olisi täysin mahdotonta kunnioittaa, ja ilman sitä kaikki muu on turhaa. Ap:hän ei mitään menetä, sillä ei noin käyttäytyvät mieskään kunnioita häntä. (Klassinen pomotesti: sanoisiko mies noin pomolleen? Ei tietenkään. Sanooko noin vaimolleen? Niinpä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No AP sanoi että mies lähti, joten mies toimi oikein, kaikki hyvin. Mutta kokeile uudisperhe elämää ja hauku kumppanisi alakouluikäinen lapsi. Tai mieti tämä omalle kohdalle, että puolisosi haukkuisi sinun edellisessä suhteessa syntyneen lapsen, heräisikö tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Naiset kuvittelevat aina riidan aloittaessaan, voittavansa sillä jotakin vaikka tässäkin nainen vain tahallaan loukkasi ja ärsytti miestä pitkän aikaa ennenkuin mieheltä katkesi pinna ja hän hieman menetti hermonsa. Miksi naisten on pakko olla ilkeitä ja tyhmiä, silloinkin vaikka eivät ole edes riittävän kauniita sellaiseen. Ja silti odottavat saavansa anteeksi. Anteeksi nyt vain AP ei tuolla naamalla, eikä varsinkaan tuolla vartalolla.
Tuo ap mies sanoi vaimoaan rumaksi huo*raksi ja vaikka mitä ja muutenkin haukkkui hänet maanrakoon. Todella typerää käytöstä mieheltä. Minulla on lyhyt mies (169cm) ja niin pahaa riitaa ei tulisi ja vaikka hän mitä sanoisin, en menisi ilkkumaan miehelle hänen pituudestaa. Ja huo*raksi haukkuminen on pahinta mitä naiselle voi sanoa. Kyllä tuo mies ylitti sallitut rajat.
Ja mistä sinä tiedät ap:n naaman ja vartalon? Oletko hänen miehensä, vai haluatko vain ilkkua ja loukata sinulle täysin tuntematonta naista? Vaikka sinulla ei ole hajuakaan hänen ulkonöistään. Taidat olla samallainen naisten haukkuja, kuin tuoa ap mieskin.
Ps Vilkaise itsekin peiliin, ja katso ihan vieraan silmin, minkälainen naama ja vartalo sieltä näkyy. Toki tiedän, että olet vain trolli ja vihaat naisia ja purat naisvihaasi täällä haukkumalla naisia. Mutta hei, kannattaa miettiä sitä omaa käytöstä ja voi olla, että sinäkin pääset joskus naisen lähelle. Katkera ja rumasti puhuva mies ei ole naisten suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Naiset kuvittelevat aina riidan aloittaessaan, voittavansa sillä jotakin vaikka tässäkin nainen vain tahallaan loukkasi ja ärsytti miestä pitkän aikaa ennenkuin mieheltä katkesi pinna ja hän hieman menetti hermonsa. Miksi naisten on pakko olla ilkeitä ja tyhmiä, silloinkin vaikka eivät ole edes riittävän kauniita sellaiseen. Ja silti odottavat saavansa anteeksi. Anteeksi nyt vain AP ei tuolla naamalla, eikä varsinkaan tuolla vartalolla.
Mun on hyvin vaikea ymmärtää mitä kiksejä inkelimiehet ja pojat saa tällaisesta kommentoinnista.. Melkein kuin yrittäisi tavoittaa skitsofreenikon ajatuksia.
Eikö ole parempaa tekemistä? Aika surullinen elämä täytyy sit olla.
M30
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista koskaan unohda. Jätä se.
Kannattaa lähteä. Jo sanat tulee seuraamaan sua koko loppuelämäsi jos jäät. Sano mun sanoneen.
Henkilökohtaisuuksiin meneminen ennenkaikkea asioissa, joista parisuhteessa on aiemmin avauduttu - ja kuviteltu että toinen ymmärtää ja tukee - on niin perustavanlaatuisen luottamuksen pettämistä, että se jättää pysyvän jäljen vähintään siitä, milloin vastaava tapahtuu; vaikka anteeksi pyydettäisiinkin. Onko toinen puhunut aidosti siitä, mitä ajattelee, koko parisuhteen aikana? Tämänkaltaiset tapahtuneet syövät ihmistä ja taatusti parisuhdetta. Tämä olisi itse kunkin hyvä tiedostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hiljeni. Ei edes kehtaa kertoa meille, kuinka pahasti sanoikaan miehelleen :D
Höh, kerroin tuossa ylempänä.Et kertonut. Kerroit mihin kommenttisi liittyi, et millainen kommentti oli. Ilmeisesti kommenttisi oli todella paha vieläpä, kun sai miehesi suuttumaan.
Mitä sä sanoit?
Sanoin siitä, että miehen entinen suhde ja vanhemmuus olisi voinut mennä paremmin, jos olisi ollut läsnäolevampi ja tarttunut heti reippaasti ongelmiin kun monesti välttelee ja vaikea hoitaa asioita. Oli siis jo vihainen ennen tätä kommenttia, mutta tästä sitten menetti täysin malttinsa.
Älä valehtele. Et taatusti sanonut noin kauniisti. Eihän tuo edes ole mitään henkilökohtaisuuksiin menemistä, kuten aloituksessa väitit. Olepa nyt ihan rehellinen ja kerro, millaisen loukkauksen oikeasti sanoit. Ei se mies tyhjästä räjähtänyt.
Olen käsittänyt, että juuri tuollainen lapsuus ja entinen suhdekin oli.
Pakko tämä ainakin puhua läpi, en vain tiedä vielä millä mielellä mies on. Varmaan itse tulee hattu kourassa, mutta itsemme kanssa pitää enemmän töitä tehdä kummankin ja en tiedä miten osaan käsitellä noita sanoja. Nyt mietin jo kaikkea, että onko hän koskaan puhunut exilleen noin rumasti, vai kohteleeko riitatilanteessa vaan minua näin Ainakaan tietääkseni mitään tämmöistä ei ole ollut.