Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos mies haukkuisi sinut aivan lyttyyn?

Vierailija
17.07.2024 |

Olen todella järkyttynyt. Ollaan oltu 4v yhdessä ja osattu ihan hyvin ja turvallisesti riidellä. Äsken meille tuli todella lihava riita. Riidan yhteydessä töksäytin ruman kommentin, joka meni henkilökohtaisuuksiin. Siitä mieheni pillastui täysin, haukkui minut pystyyn ulkonäöstä lähtien. Sanoi minua rumaksi huoraksi, että ansaitsen kaiken pahan mitä minulle on sattunut, ja ettei ihme ettei minulla ole läheistä suhdetta perheeseeni kun olen niin paska ihminen. Hänen mukaan saan ihmisistä kaikki pahimmat piirteet esille, minulle ei kelpaa mikään, olen veemäinen valittaja. Hän antoi ilmeisesti kaiken tulla ulos vuosien takaa, sillä hän ei ole suhteemme aikana koskaan puhunut tuollaisia. 

Lähdin itse eri huoneeseen järkyttyneenä ja mies häipyi. En tiedä mitä teen, jotain meni pysyvästi rikki sisältäni.

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun toleranssi henkiseen väkivaltaan on 0. Lähtisin jo siksi, että kuola roiskuen haukkuvat miestä olisi täysin mahdotonta kunnioittaa, ja ilman sitä kaikki muu on turhaa. Ap:hän ei mitään menetä, sillä ei noin käyttäytyvät mieskään kunnioita häntä. (Klassinen pomotesti: sanoisiko mies noin pomolleen? Ei tietenkään. Sanooko noin vaimolleen? Niinpä.)

Klassinen pomotesti :D

Vierailija
82/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot mennyt henkilökohtaisuuksiin, vielä jotenkin kommentoimalla miehen 10 vuotiasta lasta, niin ole onnellinen ettet turpaan ole saanut.

Luojan kiitos sun kaltaisilla miehillä ei ole puolisoita.

Hymyile sitten vaan kun uusi rakkaasi hakuu sun lasta, ties miksi, vaikka ala-arvoiseksi.

Eli tuo on sinun mielestäsi sellainen syy, jolla saa pahoinpidellä toisen? Eikö vaan ole parempi olla menemättä suhteeseen kenenkään kanssa, jos asioita ei voi puhumalla selvittää, vaan siihen tarvitaan nyrkkejä. Entä jos se lapsesikin joskus sanoo sinulle pahasti, saako sekin sitten nyrkistä? ja saiko se ex-vaimokin nyrkistä ja siksi teille ero tulikin?  Jos ihminen on sitä mieltä, että puolison jokin sanominen /tekeminen oikeuttaa hänet sitten hakkaamaan puolisonsa, niin kannattaa pysyä sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen purkauksen jälkeen sanoisin miehelle, ettei kanssani ole pakko olla. Alkaisin kaikessa hiljaisuudessa suunnitella omaa elämää ilman miestä. 

Vierailija
84/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sanoi minua rumaksi huoraksi, että ansaitsen kaiken pahan mitä minulle on sattunut, ja ettei ihme ettei minulla ole läheistä suhdetta perheeseeni kun olen niin paska ihminen.  -

Ihan nämä sanat riittäisivät mulle siihen, että pakkaisin tavarani ja eroaisin. Jos meinasin jatkaa suhteessa, niin vaatisin, että mennään yhdessä parisuhdeterapeutille. Tuossa on jo monta asiaa, jotka eivät todellakaan ole ok.

Vierailija
85/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot mennyt henkilökohtaisuuksiin, vielä jotenkin kommentoimalla miehen 10 vuotiasta lasta, niin ole onnellinen ettet turpaan ole saanut.

Vain miehen lapsia voi haukkua ilman seurauksia, ei naisen.

Opit tämän viellä joskus.

Tykkäät siis haukkua tai halventaa lapsia? Vai joskus haukkunut myös naisen lapsia ja kävikin sitten pahasti?

Ei minulla ole lapsia, minä vihaan kaikkia kakaroita aivan tasapuolisesti ihan haukkumatta yhtään ketään sillä olen herrasmies. Minusta kaikki nuo uusio perheet ovat täysin luonnottomia, keinotekoisia "perheitä" joiden perimmäiset arvot eivät ole puhtaat vaan perustuvat rakkauden sijaan pelkkään rahaan ja hyötymiseen. Luonnotonta huolehtia saati rakastaa toisten lapsia vaikka ne asuisivatkin samassa talousyksikössä. Tämä vaikuttaa myös parisuhteeseen,eikä rakkaus voi koskaan olla syvää ja aitoa, tunteita huomioivaa ja välittämistä.

Vierailija
86/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap hiljeni. Ei edes kehtaa kertoa meille, kuinka pahasti sanoikaan miehelleen :D

Höh, kerroin tuossa ylempänä.

Et kertonut. Kerroit mihin kommenttisi liittyi, et millainen kommentti oli. Ilmeisesti kommenttisi oli todella paha vieläpä, kun sai miehesi suuttumaan.

Mitä sä sanoit?

Sanoin siitä, että miehen entinen suhde ja vanhemmuus olisi voinut mennä paremmin, jos olisi ollut läsnäolevampi ja tarttunut heti reippaasti ongelmiin kun monesti välttelee ja vaikea hoitaa asioita. Oli siis jo vihainen ennen tätä kommenttia, mutta tästä sitten menetti täysin malttinsa. 

Älä valehtele. Et taatusti sanonut noin kauniisti. Eihän tuo edes ole mitään henkilökohtaisuuksiin menemistä, kuten aloituksessa väitit. Olepa nyt ihan rehellinen ja kerro, millaisen loukkauksen oikeasti sanoit. Ei se mies tyhjästä räjähtänyt. 

No menihän ap henkilökohtaisuuksiin.

Ap sanoi varmaan (muotoilen ap:n kertoman uudelleen) jotenkin näin:

"Sunkin suhde exäs kanssa olis ollu parempi, ku olisit ollu enemmän perhees kanssa. Mutta sä aina vaan pakenit ja välttelit kaikkea etkä ikinä hoitanu mitään. Ihan niinku nytkin mä haluan viettää enemmän aikaa yhdessä, niin sä vain pakenet etkä ole tarpeeks läsnä. Olisit varmaan parempi isäkin, jos et ois tommonen!"

Vierailija
87/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäkää yyhhoita niin vältytte tuollaiseltakin paskalta. Yyhhoon kanssa olemisesta ei seuraa koskaan mitään hyvää.

Vierailija
88/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot mennyt ihon alle, niin alkureaktio voi olla todella voimakas, ei välttämättä tarkoita kaikkia sanoja mitä suusta tulee. Jos haluat jatkaa suhdetta (pidät siitä miten on ennen riitaa eletty), niin aika voi parantaa haavat. Ja jos mies vielä pyytää anteeksi tämän tilanteen vuoksi, niin se tunne toista kohtaan tekisi ratkaisun asian suhteen.

Vierailija
89/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole lasta haukuttu! Opettele ymmärtämään lukemasi.

Vierailija
90/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun toleranssi henkiseen väkivaltaan on 0. Lähtisin jo siksi, että kuola roiskuen haukkuvat miestä olisi täysin mahdotonta kunnioittaa, ja ilman sitä kaikki muu on turhaa. Ap:hän ei mitään menetä, sillä ei noin käyttäytyvät mieskään kunnioita häntä. (Klassinen pomotesti: sanoisiko mies noin pomolleen? Ei tietenkään. Sanooko noin vaimolleen? Niinpä.)

Tuon opetti mulle aikanaan eräs vanhempi ja viisaampi nainen, kun ensimmäinen avioliittoni veteli viimeisiään. Mies kunnioittaa pomoaan, halusi tai ei, ja tietyt suodattimet pysyvät päällä. Vaimon tulisi olla vielä paremmassa asemassa. Parisuhteessa ei tarvitse olla mikään ukkosenjohdatin tai tunneroskis.

Vierailija
91/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoi minua rumaksi huoraksi, että ansaitsen kaiken pahan mitä minulle on sattunut, ja ettei ihme ettei minulla ole läheistä suhdetta perheeseeni kun olen niin paska ihminen. Hänen mukaan saan ihmisistä kaikki pahimmat piirteet esille, minulle ei kelpaa mikään, olen veemäinen valittaja."

Ja näin on tapulteltu sitten taas yksi neljä vuotta kestänyt uusioperheviritelmä.

Älä vain erehdy tekemään tuolle miehelle lasta, käsittääkseni olet ap lapseton vielä.

Mies jää nyt sitten lehdelle soittelemaan ja se lapsirukka seilaa yhä vanhempiensa kotien väliä.

Ja ap lähtee laukkuineen rakentamaan uutta elämää. Lycka till!

Vierailija
92/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo mies niin jättäisin tuon sian. Parempia naisia on pilvin pimein silmän kantamattomiin asti. Veikkaan että ei miehen ex puoliso ja lapsensa äitikään ole noin hirveä ihminen.

Oho, katos! Yleensä täällä haukutaan kaikki naiset ihan paskoiski, mutta nyt onkin toinen ääni kellossa ja hyviä/parempia naisia onkin oikein pilvin pimein ja ihan silmän kantamattomiin:D 

Jospa se miehen ex olikikin niin hyvä, ettei tuota miestä katsellut, kun tiesi, että saa paremmankin. Eihän missään sanota, että miehellä on ex-vaimo sen takia, että mies on halunnut eron. onhan se ex-vaimo voinut hakea sen eron. Naisethan hakee suurimman osan eroista.

Vierailija
93/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät siis haukkua tai halventaa lapsia? Vai joskus haukkunut myös naisen lapsia ja kävikin sitten pahasti?

Ei minulla ole lapsia, minä vihaan kaikkia kakaroita aivan tasapuolisesti ihan haukkumatta yhtään ketään sillä olen herrasmies. Minusta kaikki nuo uusio perheet ovat täysin luonnottomia, keinotekoisia "perheitä" joiden perimmäiset arvot eivät ole puhtaat vaan perustuvat rakkauden sijaan pelkkään rahaan ja hyötymiseen. Luonnotonta huolehtia saati rakastaa toisten lapsia vaikka n

Tuo on totta. Noissa perheissä on  joku aina ulkopuolinen. Se ylimääräinen ja pakollinen paha.

Vierailija
94/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap hiljeni. Ei edes kehtaa kertoa meille, kuinka pahasti sanoikaan miehelleen :D

Höh, kerroin tuossa ylempänä.

Et kertonut. Kerroit mihin kommenttisi liittyi, et millainen kommentti oli. Ilmeisesti kommenttisi oli todella paha vieläpä, kun sai miehesi suuttumaan.

Mitä sä sanoit?

Sanoin siitä, että miehen entinen suhde ja vanhemmuus olisi voinut mennä paremmin, jos olisi ollut läsnäolevampi ja tarttunut heti reippaasti ongelmiin kun monesti välttelee ja vaikea hoitaa asioita. Oli siis jo vihainen ennen tätä kommenttia, mutta tästä sitten menetti täysin malttinsa. 

Älä valehtele. Et taatusti sanonut no

Joo minunkin on hieman hankala uskoa, että AP on tässä nyt 100% rehellinen, mutta toisaalta hankala myös uskoa, että nimettömällä foorumilla olisi sillä lailla tarvetta valehdella.

M30

Vierailija
95/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanoi minua rumaksi huoraksi, että ansaitsen kaiken pahan mitä minulle on sattunut, ja ettei ihme ettei minulla ole läheistä suhdetta perheeseeni kun olen niin paska ihminen. Hänen mukaan saan ihmisistä kaikki pahimmat piirteet esille, minulle ei kelpaa mikään, olen veemäinen valittaja."

Ja näin on tapulteltu sitten taas yksi neljä vuotta kestänyt uusioperheviritelmä.

Älä vain erehdy tekemään tuolle miehelle lasta, käsittääkseni olet ap lapseton vielä.

Mies jää nyt sitten lehdelle soittelemaan ja se lapsirukka seilaa yhä vanhempiensa kotien väliä.

Ja ap lähtee laukkuineen rakentamaan uutta elämää. Lycka till!

Tämä oli niin kauniisti sanottu ja muotoiltu, että en olisi koskaan kyennyt samaan.

Kiitos sinulle näistä sanoistasi.

Tulet varmasti pärjäämään elämässäsi hyvin.

Vierailija
96/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen AP:n kertomuksesta, kun mies oli kilahtaessaan sanonut *veemäiseksi valittajaksi ym.*, että niissä sanoissa on aina puolitotuus vähintään.

AP kertoi vain ohuen viipaleen, mitä TÄLLÄ kertaa oli tullut sanoneeksi..

ehkä tämä kerta oli se, mikä sai miehen kamelin selän katkeamaan. Itsellä on yksi ystävä, läheinenkin, ja on olevinaan heidän perheen organisaattori ja kannattelija. Todellisuudessa, mitä vierestä olen nähnyt, on hän äärimmäisen kontrolloiva ihan kaikessa; kommentoimassa jokaista miehensä tekemää liikettä jollain tasolla, narisevalla äänellä, ja mikään ei kelpaa ensiyrittämällä. Hän yrittää kontrolloida ja ohjeistaa myös ystäviään, ihan hyvässä kaiketi, mutta näin pitkälle aikuisena, se on äärimmäisen ärsyttävä piirre. Näen, kuinka miehensä kiehuu sisältä käsin.

Vierailija
97/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon opetti mulle aikanaan eräs vanhempi ja viisaampi nainen, kun ensimmäinen avioliittoni veteli viimeisiään. Mies kunnioittaa pomoaan, halusi tai ei, ja tietyt suodattimet pysyvät päällä. Vaimon tulisi olla vielä paremmassa asemassa. Parisuhteessa ei tarvitse olla mikään ukkosenjohdatin tai tunneroskis.

Näinpä. Ihmissuhteiden on tarkoitus antaa voimaa, ei viedä sitä. Niin hyvässä kuin pahassa. Pomotesti 5/5. Tosin kukaan ei ole täydellinen. Virheitä saa tehdä. Tärkeintä on *vilpitön* halu kehittyä. 

M30

Vierailija
98/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa vertaistukea perustuen hyvin ohuisiin faktoihin. Varmaan olisi parempi, jos herra ja rouva ottaisivat hatun käteen ja pyytäisivät toisiltaan anteeksi, sekä katsoisivat mihin se uudelleen saavutettu puheyhteys sitten johtaakaan, samaan vai eri osoitteiseen.

Vierailija
99/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole lapsia, minä vihaan kaikkia kakaroita aivan tasapuolisesti ihan haukkumatta yhtään ketään sillä olen herrasmies. Minusta kaikki nuo uusio perheet ovat täysin luonnottomia, keinotekoisia "perheitä" joiden perimmäiset arvot eivät ole puhtaat vaan perustuvat rakkauden sijaan pelkkään rahaan ja hyötymiseen. Luonnotonta huolehtia saati rakastaa toisten lapsia vaikka n

Sinäkö ihan oikeasti luulet, ettei toisen ihmisen lapsesta voi tykätä/ettei sitä voisi rahastaa? Toki tuon ymmärtää, koska sanot vihaavasi kaikkia lapsia. Minun on kyllä pakko olla toista mieltä. Pystyn kyllä pitämään ihan oikeasti myös toisten lapsista ja uskon, että moni muukin pystyy. Mutta jos sinä vihaat lapsia, vihaat tietenkin kaikkien lapsia joten et tietenkään pystyisi heistä tykkäämään. Ja mitä tulee tuohon horinaan , että uusperheet olisi pelkästää rahaa ja hyötymistä varten, niin sitäkään en ymmärrä. Kuka hyötyy rahallisesti uusperheestä ja mitä siitä hyödytään? Mistä sinä voit tietää, että uusperheen vanhemmat ei oikeasti ole rakastuneet toisiinsa??? Mistä kukaan ulkopuolinen voi tuollaistakaan asiaa tietää. 

Vierailija
100/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo mies niin jättäisin tuon sian. Parempia naisia on pilvin pimein silmän kantamattomiin asti. Veikkaan että ei miehen ex puoliso ja lapsensa äitikään ole noin hirveä ihminen.

Oho, katos! Yleensä täällä haukutaan kaikki naiset ihan paskoiski, mutta nyt onkin toinen ääni kellossa ja hyviä/parempia naisia onkin oikein pilvin pimein ja ihan silmän kantamattomiin:D 

Jospa se miehen ex olikikin niin hyvä, ettei tuota miestä katsellut, kun tiesi, että saa paremmankin. Eihän missään sanota, että miehellä on ex-vaimo sen takia, että mies on halunnut eron. onhan se ex-vaimo voinut hakea sen eron. Naisethan hakee suurimman osan eroista.

Jos olisit ymmärtänyt lukemasi olisit huomannut sanan "parempia" ja ymmärtänyt sen merkityksen. Ollakseen tuota naista parempi ei todellakaan tarvitse olla kovinkaan hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme