Mitä tekisit, jos mies haukkuisi sinut aivan lyttyyn?
Olen todella järkyttynyt. Ollaan oltu 4v yhdessä ja osattu ihan hyvin ja turvallisesti riidellä. Äsken meille tuli todella lihava riita. Riidan yhteydessä töksäytin ruman kommentin, joka meni henkilökohtaisuuksiin. Siitä mieheni pillastui täysin, haukkui minut pystyyn ulkonäöstä lähtien. Sanoi minua rumaksi huoraksi, että ansaitsen kaiken pahan mitä minulle on sattunut, ja ettei ihme ettei minulla ole läheistä suhdetta perheeseeni kun olen niin paska ihminen. Hänen mukaan saan ihmisistä kaikki pahimmat piirteet esille, minulle ei kelpaa mikään, olen veemäinen valittaja. Hän antoi ilmeisesti kaiken tulla ulos vuosien takaa, sillä hän ei ole suhteemme aikana koskaan puhunut tuollaisia.
Lähdin itse eri huoneeseen järkyttyneenä ja mies häipyi. En tiedä mitä teen, jotain meni pysyvästi rikki sisältäni.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot mennyt henkilökohtaisuuksiin, vielä jotenkin kommentoimalla miehen 10 vuotiasta lasta, niin ole onnellinen ettet turpaan ole saanut.
Siis tää on jo toinen kommentti, jossa ihan aidosti ollaan sitä mieltä, että ole onnellinen, kun et saanut turpaasi, kun menit noin sanomaan. Mitä ihmettä, onko toisaan joidenkin mielestä normaalia, että mies saa lyödä, jos vaimo sanoo pahasti???
Ihmisellä ei ole oikeutta mennä kajoamaan toiseen ja hakata sitä, vaikka se sanoisi mitä. Siinä kohtaa voi lähteä ja olla tulematta koskaan takaisin, mutta käsiksi ei saa käydä.
No AP sanoi että mies lähti, joten mies toimi oikein, kaikki hyvin. Mutta kokeile uudisperhe elämää ja hauku kumppanisi alakouluikäinen lapsi. Tai mieti tämä omalle kohdalle, että puolisosi haukkuisi
Mutta niinhän siinä ei käynyt ensinkään. Sinä silti intoilet naisen lyömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuo mies niin jättäisin tuon sian. Parempia naisia on pilvin pimein silmän kantamattomiin asti. Veikkaan että ei miehen ex puoliso ja lapsensa äitikään ole noin hirveä ihminen.
Oho, katos! Yleensä täällä haukutaan kaikki naiset ihan paskoiski, mutta nyt onkin toinen ääni kellossa ja hyviä/parempia naisia onkin oikein pilvin pimein ja ihan silmän kantamattomiin:D
Jospa se miehen ex olikikin niin hyvä, ettei tuota miestä katsellut, kun tiesi, että saa paremmankin. Eihän missään sanota, että miehellä on ex-vaimo sen takia, että mies on halunnut eron. onhan se ex-vaimo voinut hakea sen eron. Naisethan hakee suurimman osan eroista.
Jos olisit ymmärtänyt lukemasi olisit huomannut sanan "parempia" ja ymmärtänyt sen merkityksen. Ollakseen tuota naista
Mistä sinä sen tiedät? Minusta ap vaikuttaa hyvinkin normaalilta ja hyvältä ihmiseltä. Et sinä enkä minäkään voi oikeasti tietää millainen ap on. Minäkin voin sanoa tässä, että sinä olet paska ihminen, inhottava ja ilkeä, ja siinä on totuutta/tietoa siitä millainen sinä olet, ihan yhtä paljon, kuin sinun arvoissasi ap:stä. Eli muutama kommentti.
Mutta sinä olet varmaan joku niistä palstapelleistä, jotka täällä viettää aikaansa haukkumalla naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttäkää yyhhoita niin vältytte tuollaiseltakin paskalta. Yyhhoon kanssa olemisesta ei seuraa koskaan mitään hyvää.
Eihän tässä tarinassa kumpikaan ole yh? Eihän sen miehen lapsi kai asu isänsä ja ap:n kanssa kanssa? ja eihän ap ole sanonut, että hän olisi yh?
Yh tässä yhteydessä tarkoittaa yhteishuoltajaa. Etkö tuon vertaa ymmärrä, senkin lunttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hiljeni. Ei edes kehtaa kertoa meille, kuinka pahasti sanoikaan miehelleen :D
Höh, kerroin tuossa ylempänä.
Et kertonut yhtään mitään. Kiertelit vain. Taidat olla syypää itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuo mies niin jättäisin tuon sian. Parempia naisia on pilvin pimein silmän kantamattomiin asti. Veikkaan että ei miehen ex puoliso ja lapsensa äitikään ole noin hirveä ihminen.
Oho, katos! Yleensä täällä haukutaan kaikki naiset ihan paskoiski, mutta nyt onkin toinen ääni kellossa ja hyviä/parempia naisia onkin oikein pilvin pimein ja ihan silmän kantamattomiin:D
Jospa se miehen ex olikikin niin hyvä, ettei tuota miestä katsellut, kun tiesi, että saa paremmankin. Eihän missään sanota, että miehellä on ex-vaimo sen takia, että mies on halunnut eron. onhan se ex-vaimo voinut hakea sen eron. Naisethan hakee suurimman osan eroista.
Jos olisit ymmärtänyt lukemasi olisit huomannut sanan "parempia" ja
Kyllä minä tiedän koska hän kertoi itse miten hänet hyvin tunteva mies oli häntä kuvaillut ja se riittää minulle siihen, että tiedän APn todellisen luonteen ja olemuksen.
No lähde jo. Mies kertoi kaiken mitä aidosti sinusta ajattelee. Kaikki jälkeenpäin "en tarkoittanut oikeasti" on paskapuhetta. Kyllä tarkoitti, joka sanaa. Ei kukaan tuollaisia vahingossa puhu, ellei syvimmällä sisimmässään aidosti ajattele niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hiljeni. Ei edes kehtaa kertoa meille, kuinka pahasti sanoikaan miehelleen :D
Höh, kerroin tuossa ylempänä.
Et kertonut yhtään mitään. Kiertelit vain. Taidat olla syypää itse.
Tämä nainen riidan kuitenkin aloitti
Eihän tuossa tilanteessa ole juuri muuta vaihtoehtoa kuin ero, kun riitely on päättynyt toisen henk.koht. loukkaamiseen ja parjaamiseen, joka kohdistunut henkilöön, ei asioihin.
Ja sitä suhdetta ja puolisoa ei enää edes ole, vaan riitelyn seurauksena se on rikkoutunut tuhanneksi sirpaleeksi, eikä sitä puolisoa, jota oli rakastanut, kunnioittanut tai siihen luottanut ei myöskään ole, vaan sen varjo seuraa läpi elämän, vaikka antaisi anteeksi ja yrittäisi uudestaan. Ja vaatii moninkertaisesti työtä, kuin suhteen alussa. Pohja on särkynyt, mihin suhdetta voisi rakentaa.
Kyllä suhde olisi siinä, jos mies alkaisi minua huorittelemaan ja ulkonäköäni haukkumaan ja varsinkin tuo, että sanotaan, että ansaitset kaiken pahan. Ei tuollaisia sanota edes suutuspäissään toisille, varsinkaan ihmiselle jota rakastaa. Tekojani ja käytöstäni voi moittia kyllä, sen kestän. Ei ole oikea mies sinulle, ei arvosta sinua yhtään.
Ap, mikäs tilanne siellä nyt on?
Ap, huhuu?
Tuu nyt jatkaa tarinaas. Tuliko mies illalla kotiin?
Ootteko puhuneet?
Kuulostaa ihan exältäni. Alkaako miehen etunimi A-kirjaimella?
Samanlainen kokemus, tosin itse sain kuulla huutoa ja aivan törkeää haukkumista kesken iltalenkin. Jotain kuitenkin muuttui suhteessamme tämän tapahtuman jälkeen ja jätin miehen. Jos pohjimmiltaan ajattelee minusta noin rumasti niin ei ole mieltä jatkaa suhdetta. Selittelyt eivät auttaneet palauttamaan tai korjaamaan tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kokemus, tosin itse sain kuulla huutoa ja aivan törkeää haukkumista kesken iltalenkin. Jotain kuitenkin muuttui suhteessamme tämän tapahtuman jälkeen ja jätin miehen. Jos pohjimmiltaan ajattelee minusta noin rumasti niin ei ole mieltä jatkaa suhdetta. Selittelyt eivät auttaneet palauttamaan tai korjaamaan tunnetta.
Ai onko sun exällä 10-vuotias lapsi?
Ja ymmärräthän, että tällä palstalla käy kymmeniä tuhansia ihmisiä viikottain.
Ja tuollaisia miehiä on paljon. Todella epätodennäköistä, että olisi sun exä. Ap on ollut tuon miehen kanssa 4 vuotta ja sitä ennen mies oli vähintäänkin 7 vuotta edellisen naisen kanssa, jonka kanssa teki lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies haukkui sut kesken iltalenkin? Mitä hän sanoi? Kauan olitte olleet yhdessä siinä kohtaa ja miten sitten jätit miehen? Asuitteko yhdessä?
Mun täytyy sanoa, että mulla raja menisi siinä, että mun (alaikäiseen) lapseen viitataan riidassa. Ap vielä sanoo, ettei lapsi ole helppo. On törkeetä aikuisten keskinäisessä riidassa ottaa toisen lapsi esille. Kyllä siinä isä/äiti kokee tulleensa viimeiselle rajalle. Voi olla, ettei ollut edes ensimmäinen kerta. Nyt sitten v-palstalle ulisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kun nyt vuodatit miehen pillastuneet sanat tänne, niin kerroppas meille sitten tasapuolisuuden nimissä, että mitä sä siis sanoit hänelle, kun se kerta meni henkilökohtaisuuksiin ja tajusit itsekin, että sen takia mies sai tuon kohtauksen.
Eli kuinka pahasti ja mitä sä oikein sanoit?
Kerro tämä meille, niin puntaroidaan sitten oikeudenmukaisesti tilanteenne.
Sanoin hänelle hänen entiseen liittoon ja lapseen liittyvän kommentin -en siis mitään, että hän on huono isä tms. Hänellä on edellisestä liitosta 10v lapsi, jonka kanssa ei ole aina ollut helppoa. Siksi varmasti meni tunteisiin, mikä on ymmärrettävää. Silti tuo reaktio oli mielestäni melko suhteeton, kun en tosiaan mitenkään haukkunut häntä tai varsinkaan lasta.
Eli sitä lapsen äitiäkö sä sitten?
Eipä ole tilannetajua sullakaan, jos riidan aikana otat esiin mitään lapseen liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttäkää yyhhoita niin vältytte tuollaiseltakin paskalta. Yyhhoon kanssa olemisesta ei seuraa koskaan mitään hyvää.
Eihän tässä tarinassa kumpikaan ole yh? Eihän sen miehen lapsi kai asu isänsä ja ap:n kanssa kanssa? ja eihän ap ole sanonut, että hän olisi yh?
Yh tässä yhteydessä tarkoittaa yhteishuoltajaa. Etkö tuon vertaa ymmärrä, senkin lunttu.
Mahtivia tyyppejä täällä palstalla 😳 terv Eri
Ap, tuu nyt takas!!! Miten menee?
Jos joku, kuka tahansa haukkuu toisen lyttyyn, niin kyllä se haukuttu muistaa sen koko loppuelämänsä. Se ihmissuhde ei enää palaa entiselleen.